Przetargi.pl
Wykonanie dekoracji noworocznej Miasta oraz dekoracji świetlnej w okresie Dni Zielonej Góry. Remont elementów świetlnych i uzupełniających, części naprawcze i serwisowe

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dekoracji noworocznej Miasta oraz dekoracji świetlnej w okresie Dni Zielonej Góry. Remont elementów świetlnych i uzupełniających, części naprawcze i serwisowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż i demontaż dekoracji świetlnych na terenie Miasta Zielona Góra w okresie Świąt Bożego Narodzenia oraz obchodów Dni Zielonej Góry wraz z wykonaniem niezbędnych napraw i zakupem elementów naprawczych, serwisowych i montażowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10 do SIWZ. Zakres prac do wykonania wyszczególniony został w Tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wykaz dekoracji świetlnych oraz elementów wspomagających, będących w posiadaniu Urzędu Miasta Zielona Góra stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz miejsc podlegających dekorowaniu świetlnemu w 2016r. zawarty jest w załączniku nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: terminu płatności faktury częściowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach