Przetargi.pl
Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Powiat Sanocki ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4652900 , fax. 13 4652988
  • Data zamieszczenia: 2013-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 13 4652900, fax. 13 4652988
    REGON: 37044070300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Opis projektu: Celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim poprzez kompleksowe wsparcie 52 szkół i 4 przedszkoli w latach 20132014 i 20142015 opracowanie i wdrożenie Powiatowego Planu Wspomagania, 112 Rocznych Planów Wspomagania dla szkół i przedszkoli , 4 sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli, spójnych z potrzebami szkół i przedszkoli. Projekt obejmie wsparciem 4 przedszkola, 52 szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne; 1135 nauczycieli, 56 dyrektorów. Główne założenia projektu to: 1. opracowanie koncepcji wspomagania szkół i przedszkoli w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim - Powiatowy Program Wspomagania; 2. przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu sanockiego - Roczne Plany Wspomagania; 3. prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie sanockim. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi procedurę wyboru między innymi: 1. koordynatorów sieci koordynujących proces samokształcenia nauczycieli i dyrektorów w ramach lokalnych sieci współpracy, przy wykorzystaniu platformy internetowej - umowa zlecenie, 2. ekspertów wspierających proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach warsztatów grupowych, warsztatów indywidualnych oraz konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych umowa zlecenie, 3. ekspertów prowadzących zajęcia w sieci, 4. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników spotkań; 5. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników konferencji, 6. prelegentów konferencji promocyjnoinformacyjnej i podsumowującej projekt 7. komputerów przenośnych i innego sprzętu w ramach projektu; 8. materiałów promocyjnych i materiałów eksploatacyjnych, Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Zakres obowiązków Koordynatora projektu: przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej II stopnia i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL, w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, współpraca i konsultacja z personelem projektu, obowiązek prowadzenia konsultacji w biurze projektu z osobami zaangażowanymi w realizację projektu, wymaga się co najmniej 2 krotnego osobistego stawiennictwa koordynatora w wymiarze co najmniej 5 godzin każdorazowo przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się z osiągania wskaźników projektu zgodnie z harmonogramem, współpraca z Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia, w szczególności utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP2, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów niezwłoczne informowanie beneficjenta i IP2 o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań. przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia po zakończeniu realizacji projektu, zarządzanie personelem biura projektu oraz koordynacja prac w ramach struktury zarządzania projektem i przedkładanie dokumentów i rozwiązań do podjęcia decyzji przez beneficjenta, współpraca dwustronna z zespołem zarządzającym projektu, bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, rozliczanie projektu pod względem merytorycznym i sprawozdawczość związana z projektem wnioski o płatność, w tym końcowy wniosek o płatność, sprawozdania itp., prowadzenie dokumentacji projektu, poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, gotowość i współpraca w kontrolach projektu przez Instytucję Pośredniczącą Drugiego Stopnia i inne instytucje zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych - w uzgodnieniu z członkiem zespołu pomocniczego tj. pracownikiem ds. zamówień publicznych, kontrola wydatkowania środków. dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL. zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie, pomoc w rekrutacji uczestników, nadzór nad promocją projektu zgodnie z harmonogramem oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach POKL, opisywanie faktur w zakresie merytorycznym oraz sporządzanie i nadzór nad sprawozdaniami i raportami o rzeczowym postępie realizacji projektu, prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu. sporządzanie i nadzór nad zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu. przygotowanie harmonogramów realizacji projektu, harmonogramów płatności i harmonogramów rzeczowofinansowych - terminowe rozliczanie, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez beneficjenta związanych z projektem, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora, podległość służbowa kierownikowi projektu, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego fax, email. zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL. planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrażanie projektu; weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac; zapewnienie zgodności prowadzonych działań z budżetem i harmonogramem projektu; przygotowanie wniosków o płatność; monitorowanie postępu rzeczowo - finansowego; Zakres obowiązków Menadżera projektu obejmuje: opracowanie procedur obiegu projektowej dokumentacji finansowej; opis dokumentacji finansowej i kontrola wydatków pod względem kwalifikowalności; nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym zgodną z wytycznymi kwalifikowalności wydatków POKL; zapewnienie zgodności realizacji projektu z obowiązującym harmonogramem płatności; monitorowanie wykorzystania środków postępu finansowego realizacji projektu; sporządzanie wniosków o płatność i opisywanie faktur i rachunków, sporządzanie sprawozdań finansowych rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z harmonogramem płatności; sporządzanie oraz archiwizacja dokumentacji finansowokadrowej Projektu, współpraca z personelem biura projektu i zespołem pomocniczym w ramach struktury zarządzania projektem, nadzorowanie pracy specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS, nadzorowanie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu kompleksowe przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji poszczególnych zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wytycznymi POKL, zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego, ustalanie szacunkowej wartości poszczególnych zamówień, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym opisu przedmiotu zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu, szczegółowa analiza i ocena ofert, przygotowanie wzorów umów oraz pism, współpraca z koordynatorem projektu oraz członkami zespołu projektowego, Zakres obowiązków Asystenta koordynatora projektu: realizacja procesu rekrutacji, udzielanie informacji w zakresie rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji współpraca z koordynatorem merytorycznym, SORE, koordynatorami sieci oraz ekspertami prowadzącymi szkolenia; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach we współudziale z koordynatorem merytorycznym, opracowanie zasad współpracy szkół z SORE i sieciami współpracy; gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; opracowanie, gromadzenie oraz archiwizacja dokumentacji szkoleń, sieci realizowanych w ramach projektu z zachowaniem odpowiednich zasad bezpieczeństwa i poufności informacji; zapewnienie uczestnikom szkoleń wyposażenia i materiałów do realizacji zajęć, zaświadczeń o udziale w projekcie; zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; odpowiednie przygotowanie sal szkoleniowych na zajęcia; zorganizowanie cateringu podczas przerw kawowych; przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu; Zakres obowiązków Specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: realizacja procesu rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji, utworzenie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych w ramach projektu gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach, zbieranie, opracowywanie, archiwizowanie danych sprawozdawczych na potrzeby monitoringu projektu; prowadzenie monitoringu rzeczowego; opracowanie, wdrożenie narzędzi monitoringu wzory sprawozdań, zasady obiegu dokumentów; monitorowanie wdrożenia Rocznych Planów Wspomagania RPW, pracy sieci, ekspertów. przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie; Założony w projekcie wymiar czasu pracy poszczególnych osób wynosi: Koordynator projektu: 80 godz.mc Menadżer projektu: 70 godz.mc Asystent koordynatora projektu: 80 godz.mc Specjalista ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: 50 godz.mc Zgodnie z umową dotyczącą realizacji projektu, w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia projektu wyznaczonego na 28.08.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć końcowy wniosek o płatność. W związku z tym na prośbę zamawiającego, Wykonawca stawi się w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego w celu sporządzenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za świadczenia usługi w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. słownie: cztery tysiące złotych. 1 Wadium wnosi się przed terminem składania ofert 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym o/Sanok. 4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1, w pok. 57a lub dołączyć do oferty. 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach