Przetargi.pl
Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy”

Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Krakowska 91
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
    Krakowska 91
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    REGON: 851643503
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zoz-debica.pl/pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia prowadzonego pn. Wdrożenie e-usług oraz integracja z RCIM w ramach realizacji projektu „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy” jest wdrożenie e-usług i wykonanie integracji systemowej w ramach realizowanego projektu w zakresie opisanym w załączniku nr.8 do SWZ (OPZ )Zamówienie obejmuje poniższy zakres zadań:a) Integracja zewnętrzna e-usług z RCIM (w zakresie m.in. e-Informacja, e-Rejestracja, e-ERP) zgodnie z opisem założeń integracji wymienionych w przetargu na RCIM 2 pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/50fe135b-c468-4c11-a7d2-220f2380cb11.b) Integracja zewnętrzna EDM z RREDM c) integracja wewnętrzna RIS/PACS (PIXEL) z HIS (Asseco AMMS)d) integracja wewnętrzna PACS (PIXEL) z EDM/RREDMe) szkolenie dla wskazanego personelu Zamawiającego. f) świadczenie usług wsparcia technicznego oraz usług gwarancyjnych Niniejszy przedmiot zamówienia stanowi część realizowanego przez Zamawiającego projektu Informatycznego pn. „Poprawa dostępności do świadczeń medycznych poprzez modernizację i rozwój e-usług w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy” . Stąd też Zamawiający wymaga od Wykonawcy współpracy z podmiotami realizującymi inne zadania w przedmiotowym projekcie .2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ) został określony w załączniku nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72265000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu o udzielenie zamówienia tj.:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej :Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu wdrożenia systemu informatycznego w celu świadczenia e-usług lub jedną usługę integracji lokalnego systemu IT z platformą/systemem IT o zasięgu regionalnym lub krajowym o wartości zamówienie co najmniej 200 tys zł. brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach