Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Padew Narodowa

GMINA PADEW NARODOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 39-340 Padew Narodowa, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158514460
  • Data zamieszczenia: 2023-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PADEW NARODOWA
    ul. Grunwaldzka 2
    39-340 Padew Narodowa, woj. podkarpackie
    tel. 158514460
    REGON: 830409360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.padewnarodowa.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Padew Narodowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Padew Narodowa”2. Opis przedmiotu zamówienia:Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowychPrzedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu Gminy Padew Narodowa w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Padew Narodowa. Zakres zamówienia dotyczy odpadów niesegregowanych (zmieszanych) odpadów zbieranych selektywnie (papier i tektura metale i tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe, szkło bezbarwne i kolorowe, popiół, bioodpady i innych odpadów komunalnych wymienionych w załączniku Nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia. Zamówienie przewiduje wyposażenie nieruchomości w pojemniki oraz w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Przedmiotem zamówienia jest również odbiór i zagospodarowanie odpadów selektywnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Padwi Narodowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadiumUstala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:– w pieniądzu– gwarancjach bankowych– gwarancjach ubezpieczeniowych– poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającegoprzelew na rachunek bankowy na konto Zamawiającego:BS Mielec O/Padew Narodowa – nr rachunku: 42 9183 1015 2004 4000 0130 0001z adnotacją „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Padew Narodowa”5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa wyżej w pkt. 19 ppkt 3 pppkt. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.8. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 979. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.10. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą11. Dokument w formie poręczenia, gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- nie podlegają wykluczeniu- spełniają warunki udziału w postępowaniu2. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia wymagań2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji do wykonywania zamówienia, a ponadto:a) posiadania aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w przepisach art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2023 r., p. 1469 t.j.), prowadzonego przez Wójta Gminy Padew Narodowa,b) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produktyw opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzony przez właściwego Marszałka Województwa (BDO), zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 t.j. ze zm.)3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejW celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonywania zamówienia, a ponadto:był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego tj. min. 800 000,00 zł.4. zdolności technicznej lub zawodowej.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki dotyczące posiadania odpowiedniej sytuacji technicznej lub zawodowej do wykonywania zamówienia, a ponadto:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, co najmniej trzy usługi w zakresie odbioru odpadów komunalnych zmieszanychi zbieranych w sposób selektywny na rzecz właścicieli nieruchomości, w sposób ciągły, przez okres minimum 12 miesięcy, o masie minimum 750 Mg każda; Z podaniem dla każdej ujętej w wykazie usługi jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuw stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących goz nimi stosunków prawnych.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcęz podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach