Przetargi.pl
Uzyskanie 9 decyzji o warunkach zabudowy, na podstawie sporządzonych i złożonych kompletnych wniosków do odpowiednich dla miejsc Wydziałów Architektury m. st. Warszawy.

Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8368103, 8773874 , fax. 8368061
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
    ul. Jana Kazimierza 62 62
    01-248 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8368103, 8773874, fax. 8368061
    REGON: 01095607300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m. st. Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzyskanie 9 decyzji o warunkach zabudowy, na podstawie sporządzonych i złożonych kompletnych wniosków do odpowiednich dla miejsc Wydziałów Architektury m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania usługi polegającej na uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy na podstawie sporządzonych wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla 9 nieruchomości o numerach ewidencyjnych wskazanych w SIWZ - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2003 r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Dysponują lub będą dysponowali osobami, które posiadają uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, Dz. U. z 1995 r Nr. 8, poz. 39 oraz geodezyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Dz. U. z 2003 r. Nr. 143, poz. 1396 a także są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnianie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień ww. pracownika i stosownego aktualnego zaświadczenia o jego przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 6. uprawnienia osób wykonujących zamówienie - urbanistyczne lub architektoniczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa, Dz. U. z 1995 r Nr. 8, poz. 39 oraz geodezyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, Dz. U. z 2003 r. Nr. 143, poz. 1396 oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależ-ność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego (wydane przez właściwą izbę). 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach