Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznymi, zgodnie z wymogami zawartymi w przepisach odrębnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkową maksymalną ilość projektów decyzji określa załącznik nr 1 w poszczególnych ofertach częściowych. ZP-341/57/09

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizami urbanistycznymi, zgodnie z wymogami zawartymi w przepisach odrębnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkową maksymalną ilość projektów decyzji określa załącznik nr 1 w poszczególnych ofertach częściowych. ZP-341/57/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Materiały dostarczane przez Zamawiającego: Następujące materiały zostaną przekazane celem umożliwienia bieżącego wykorzystania jako informacje pomocnicze: - aktualne obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Grodzisk Mazowiecki - kopie planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Grodzisk Mazowiecki obowiązujących do 31 grudnia 2003r. - kopia wniosku wraz z załącznikami(komplet złożony przez wnioskodawcę zgodny z wymaganiami ustawy dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1588 - wniosek zawierający: określenie planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, w tym przeznaczenia i gabarytów projektowanych obiektów budowlanych, w tym określenie funkcji i formy planowanej inwestycji dane liczbowe określające zapotrzebowanie na wodę, energię oraz sposobu odprowadzenia lub oczyszczania ścieków, a także innych potrzeb w zakresie infrastruktury technicznej, a w razie potrzeby również sposobu unieszkodliwienia odpadów rysunkowe schematyczne określenie lokalizacji obiektu wraz z jego wymiarami naniesionymi na kopii mapy zasadniczej mapę z naniesionymi granicami terenu objętego analizą zatwierdzoną przez organ prowadzący postępowanie administracyjne. Wymagania dotyczące zakresu i jakości wykonywanych prac: a) po otrzymaniu materiałów przewidzianych w pkt. 1 wykonawca sporządzi dokument określający wyniki analizy urbanistycznej, w której zebrane zostaną cechy architektoniczne istniejącej zabudowy, dokumentacja fotograficzna złożona ze zdjęć nie mniej niż 2 budynków bezpośrednio sąsiadujących oraz wnioski do zastosowania w decyzji Wykonawca przekazuje zamawiającemu do zatwierdzenia wnioski z analizy urbanistycznej składające się z części tekstowej i graficznej. Wzór wniosków z analizy urbanistycznej zawiera załącznik nr 5 b) W oparciu o zatwierdzone wnioski z analizy urbanistycznej wykonawca sporządza projekt decyzji o warunkach zabudowy składający się z części tekstowej i części graficznej. Projekt decyzji musi być sporządzony zgodnie z zapisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz Kodeksem Postępowania Administracyjnego. Wzór projektu decyzji zawiera załącznik nr 6 Projekt decyzji powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie wymagane przepisami KPA. Do właściwego ukształtowania uzasadnienia decyzji zamawiający umożliwi korzystanie z obsługi prawnej zamawiającego. 2. Zasady i wymagania dotyczące organizacji współpracy pomiędzy zamawiającym i wykonawcą: - zamawiający zobowiązuje się do przekazywania wykonywanych kopii wniosku wraz z kompletem materiałów terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty złożenia wniosku. Forma: pliki. pdf(-zeskanowany wniosek złożony przez inwestora wraz z załącznikami) pocztą elektroniczną @mailem - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć projekt wniosków z analizy urbanistycznej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania kopii wniosku Forma: pliki.doc (Word: część opisowa wraz ze zdjęciami) i pdf(część graficzna) poczta elektroniczną @mailem - zamawiający zobowiązuje się do zatwierdzenia lub odrzucenia wniosków ( w drugim przypadku, ze wskazaniem wad, zmian itp.) w terminie nie dłuższym niż 5 dni od daty otrzymania projektu wniosków z analizy urbanistycznej Forma papierowa i lub mailowa(-zeskanowany dokument z podpisem Naczelnika WPP) - wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia projektu decyzji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zatwierdzenia Forma: równolegle: - jako zeskanowany w pliku(ach). pdf (projekt decyzji złożony z części tekstowej i graficznej, podpisany i opieczętowany numerami uprawnień i izby zleceniodawcy) - jako plik.doc (Word: część opisowa przygotowana do przekształcenia w decyzję administracyjną) i pdf (część graficzna do decyzji administracyjnej), pocztą elektroniczną @mailem. Zleceniodawca może zażądać naniesienia poprawek na decyzji, zmian wynikających z warunków uzgodnienia. - Wykonanie projektu decyzji należy uważać za zakończone po uzyskaniu uzgodnień i naniesieniu ewentualnych poprawek z nich wynikających. Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę tylko jednej oferty, na jedną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712220000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają n w warunki zawarte w niniejszej specyfikacji: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 2. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy załącznik nr 4 do SIWZ 3. Zaoferują wykonanie zamówienia w terminie wyszczególnionym w pkt 8 SIWZ. 4. Do oferty załączą zaświadczenie i inne dokumenty wymienione w pkt. 10 nin. specyfikacji. 9.2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: Wypełnić druk OFERTA który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. Dowód w formie oryginału, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego uprawniona (np. pełnomocnictwo, uchwała wspólników spółki, uchwała konsorcjum), jeżeli nie wynika to z innych załączonych dokumentów, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert) 3. Aktualne zaświadczenie właściwej izby samorządu zawodowego o wpisaniu na listę członków izby. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem może być powodem odrzucenia oferty, (poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny podpis i pieczęć Wykonawcy). Uzupełnienie oferty może być dokonane stosownie do treści art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. 10.2. Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) Parafowany projekt umowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 4 do SIWZ) 2) podpisane oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl i www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach