Przetargi.pl
UZBROJENIE PODSTREFY WSSE W STRZEGOMIU-BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM PRZY UL. WAŁBRZYSKIEJ W STRZEGOMIU-ETAP I

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UZBROJENIE PODSTREFY WSSE W STRZEGOMIU-BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ Z ODWODNIENIEM I OŚWIETLENIEM PRZY UL. WAŁBRZYSKIEJ W STRZEGOMIU-ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej z odwodnieniem i oświetleniem przy ul. Wałbrzyskiej w Strzegomiu - Etap I. Wewnętrzna droga dojazdowa do Podstrefy WSSE w Strzegomiu usytuowana jest obok drogi krajowej nr 5. Włączenie do drogi krajowej nr 5 wykonane będzie poprzez poszerzenie jezdni i wykonanie pasów włączenia i wyłączenia. 2. Zakres robót obejmuje między innymi: Roboty przygotowawcze 1) Roboty ziemne - rozbiórka elementów dróg, - roboty ziemne wykonanie wykopów pod: konstrukcje drogi, chodnik i przepusty, sieć kanalizacji deszczowej, sieć oświetlenia ulicznego. Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych 2) Roboty w zakresie budowy linii energetycznych (systemów oświetleniowych) - oświetlenie ulic - montaż i stawianie słupów oświetleniowych, układanie kabli wielożyłowych, montaż stacji transformatorowej kompletnej, badania i pomiary. 3) Roboty w zakresie budowy kanałów ściekowych (deszczowych) - budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 DN300mm wraz z włączeniem do istniejącej sieci, montaż wpustów deszczowych, montaż separatora. 4) Roboty w zakresie budowy dróg - koryto z profilowaniem, zbrojenie betonu stalą, przepusty prefabrykowane, izolacje, poręcze na obiektach inżynierskich, nasyp, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, warstwa odsączająca, podbudowa z tłucznia kamiennego, nawierzchnia z betonu asfaltowego, nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej, krawężnik, nawierzchnia z kostki betonowej, obrzeża betonowe, nawierzchnie z kostki kamiennej-umocnienie dna skarp, organizacja ruchu- urządzenia bezpieczeństwa ruchu, zieleń drogowa, prace geodezyjne (wyznaczenie w terenie zadania i pomiar powykonawczy). 3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym wielobranżowym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 4. Przedmiary robót stanowią załączniki do specyfikacji i należy traktować, jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. W celu dokładnego sporządzenia wyceny wskazane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane, jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) obsługę geodezyjną całości zadania, 2) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów komunalnych i utylizację odpadów budowlanych. 6. Prace należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 38.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj.: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o wartości min. 1.200.000,00 zł brutto, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnienia na stanowisku kierownika budowy oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, - kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacje elektryczne z co najmniej 5 letnim stażem pracy od uzyskania uprawnień, upoważniony do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót elektrycznych, linii energetycznych stacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełnić następujące warunki: a) posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca powyższe wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie spełnia warunek/nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej). 2. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6a) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. 6. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 300.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach