Przetargi.pl
Roboty remontowo - konserwacyjne instalacji wod-kan, gaz, c.o. w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich ogłasza przetarg

  • Adres: 55-080 Kąty Wrocławskie, ul. Kościuszki 16a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3167079 , fax. 071 3167158
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich
    ul. Kościuszki 16a 16a
    55-080 Kąty Wrocławskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3167079, fax. 071 3167158
    REGON: 93214154900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-katy-wroclawskie.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - konserwacyjne instalacji wod-kan, gaz, c.o. w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kątach Wrocławskich na terenie miasta i gminy Kąty Wrocławskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: -remonty i wykonawstwo instalacji wod-kan, -remonty i wykonawstwo instalacji gazowych, -remonty i wykonawstwo instalacji centralnego ogrzewania, -usuwanie awarii w czasie 12 godzin od telefonicznego zgłoszenia wystąpienia awarii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium przetargowe w wysokości 3 000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) wykonawca powinien wnieść najpóźniej do dnia 17.12.2009r. do godz. 1100. 2.Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 42, poz.275, z 2007r.), 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Kątach Wrocławskich Nr. 25 9574 0005 2001 0039 1010 0001. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w formie ustalonej w pkt.13.2 lit. b÷e SIWZ musi być zdeponowane w oryginale u Głównego Księgowego ZGM przed terminem składania ofert ( pok.nr 3), a kserokopię z adnotacją i podpisem Głównego Księgowego ZGM o przyjęciu wadium oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem z przez wykonawcę należy dołączyć jako załącznik do oferty. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony a jego oferta odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z treścią art. 46 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tzn. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem a)posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a)wykonali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł. netto łącznie, b)dysponują co najmniej następującymi osobami: -Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, -Instalatorem posiadającym aktualne Świadczenie Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci na stanowisku- Dozoru i Eksploatacji ( D2 i E2 oraz D3 i E3) -min. 2 pracownikami fizycznymi - instalatorami budowlanymi, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. a)posiada polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4.Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniami wg załącznika nr 1 do specyfikacji. Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 wykonawcy winni załączyć dokumenty lub potwierdzone kserokopie dokumentów (wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone {za zgodność z oryginałem} i podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy): 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. [ w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot] 3.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór zał. nr 2 do specyfikacji) 4.W przypadku podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5.Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub oświadczenie, że uzyskały zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. ( wzór zał. nr 3 do specyfikacji).[ w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot] 6.Wykaz zawierający co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych lub wykonywanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł. netto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i Zleceniodawców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.( wzór zał. nr 5 do specyfikacji). 7.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także wykonywanych przez nich czynności . ( wzór zał. nr 6 do specyfikacji). 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-katy-wroclawskie.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach