Przetargi.pl
Utworzenie przedszkola w kompleksie budynków szkolnych w Bielawach

Gmina Bielawy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-423 Bielawy, ul. Garbarska 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8382695 , fax. 046 8382695
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielawy
    ul. Garbarska 11 11
    99-423 Bielawy, woj. łódzkie
    tel. 046 8382695, fax. 046 8382695
    REGON: 00053260700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie przedszkola w kompleksie budynków szkolnych w Bielawach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest wykonanie robót budowlanych, związanych z przebudową części budynku szkoły podstawowej, wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na przedszkole w Bielawach, dz. Nr ew. 878/1 i 879/1, obręb: Bielawy,: - Roboty budowlane CPV45000000-7 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów CPV 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków przedszkolnych CPV 45214100-1 - Roboty remontowe i renowacyjne CPV 45453000-7 - Malowanie nawierzchni CPV 42233221-4 - Roboty malarskie CPV 45440000-3 - Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej CPV 45262400-5 - Konstrukcje z betonu zbrojonego CPV 45223500-1 - Tynkowanie CPV 45410000-4 - Instalowanie stolarki niemetalowej CPV 45421150-0 - Stolarka z drewna CPV 45422100-2 - Instalowanie ścianek działowych CPV 45421152-4 - Instalowanie sufitów podwieszanych CPV 45421146-9 - Instalowanie nawierzchni podłogowych CPV 45432120-1 - Kładzenie płytek CPV 45431000-7 - Kładzenie terakoty PCV 45431100-8 - Kładzenie glazury CPV 45431200-9 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań CPV 45262100-2 - Roboty instalacyjne p.poz. CPV 45343000-3 - Roboty instalacyjne w budynkach CPV 45300000-0 - Roboty instalacyjne elektryczne CPV 45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych CPV 45311200-2 - Instalacje urządzeń wentylacji i klimatyzacji CPV 45331200-8 - Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV 45332200-5 - Roboty kanalizacyjne CPV 45332300-6 - Roboty w zakresie urządzeń sanitarnych CPV 45332400-7 - Instalacje centralnego ogrzewania CPV 45331100-7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr 8 i 9 do niniejszej SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj.: - zużycia wody i energii elektrycznej, - utrzymania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - zabezpieczenia terenu robót (oznakowanie), - realizacji stosownych uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia, - wywozu materiałów z rozbiórki - przygotowania dokumentacji powykonawczej - wykonania Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z Planami Ewakuacyjnymi dla obiektu przedszkola oraz wyposażenie obiektu w niezbędne oznakowanie oraz urządzenia przeciwpożarowe, zgodnie z przepisami Ustalenia dodatkowe: Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. Wykonawca jest zobowiązany współpracować w trakcie realizacji zamówienia z dyrektorem placówki, w której prowadzone będą roboty budowlane, aby zorganizować prace w sposób nienarażający użytkowników obiektu i osoby trzecie na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, powodujące niemożność prowadzenia bieżącej działalności, z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia znajdującego się w budynku przed zapyleniem i uszkodzeniem, spowodowanym prowadzeniem prac budowlanych. Powstałe uszkodzenia Wykonawca winien usunąć na własny koszt. Po zakończeniu robót, elementy nie objęte ich zakresem zostaną doprowadzone przez Wykonawcę do stanu sprzed rozpoczęcia robót. 2. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałaby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych w dokumentacji projektowej. 3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej, w pozycji podstawa posiadają przykładową podstawę wyceny, którą należy traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN, (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu (data i godzina) składania ofert, wskazanym w pkt. X ppkt. 2) SIWZ 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej o/Bielawy 37 9288 1011 2600 1094 2000 0040 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin (data i godzina) uznania na rachunku Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - utworzenie przedszkola w Bielawach. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, oryginał wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielawy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach