Przetargi.pl
Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6163000, 6163019 , fax. 42 6163063
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
    ul. Zgierska 47 47
    91-446 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6163000, 6163019, fax. 42 6163063
    REGON: 47207183300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej dla strażaków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi. Część 1 - ubrania specjalne (kurtka, spodnie) - 80 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 - ubrania koszarowe 4 częściowe (bluza, spodnie, kamizelka ocieplana z dopinanymi rękawami, czapka) - 40 kpl, ubranie koszarowe 3 częściowe (bluza, spodnie, czapka) - 150 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, kurtka ocieplana, spodnie) - 7 kpl, ubranie dla kadry dowódczo-sztabowej (kurtka, spodnie) - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.2. do SIWZ. Część 3 - rękawice specjalne - 200 par, kominiarki niepalne - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.3. do SIWZ. Część 4 - hełm strażacki - 65 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.4. do SIWZ. Część 5 - buty specjalne skórzane - 120 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.5. do SIWZ. Część 6 - buty specjalne gumowe - 40 par, wkładki do butów specjalnych gumowych - 150 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.6. do SIWZ. Część 7 - buty koszarowe - 40 par, buty dla kadry dowódczo-sztabowej - 7 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.7. do SIWZ. Część 8 - dystynkcje na ubrania specjalne, koszarowe i KDS - 370 szt. dystynkcje na pochewkach - 90 kpl. identyfikator imienny do ubrania dla KDS - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1.8. do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351134003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium w związku ze składaniem ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach