Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Szpitalna 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3602790 , fax. 032 2673657
- Data zamieszczenia: 2014-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
ul. Szpitalna 13 13
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 3602790, fax. 032 2673657
REGON: 00030327800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inspekcja Sanitarna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU POWIATOWEJ STACJI SANITARNO - EPIDEMIOLOGICZNEJ W BĘDZINIE UL. KOŚCIUSZKI 58, 42-500 BĘDZIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zestawienie powierzchni objętych umową w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w budynku: - powierzchnia pomieszczeń biurowych - 365,54m? - powierzchnia pomieszczeń laboratoryjnych - 215,50m? - powierzchnia korytarzy i klatki schodowej - 182,16m? - powierzchnia toalet - 14,08m? - powierzchnia okien - 289,40m? 2. Szczegółowy opis kompleksowego utrzymania czystości w budynku: a) codzienne sprzątanie (w dni powszednie, a w razie potrzeby w dni wolne od pracy) powierzchni biur, laboratorium i korytarzy, w tym: - mycie oraz konserwacja posadzek i podłóg, - opróżnianie i oczyszczanie koszy na śmieci (wymiana zużytych worków na śmieci, a w razie potrzeby ich umycie), - czyszczenie biurek, lamp stojących, wiszących, parapetów i kaloryferów, - odkurzanie i czyszczenie mebli tapicerowanych, - mycie stołów i mebli laboratoryjnych, w tym: szaf szklanych, szafek wiszących, lodówek, - mycie wszystkich mebli biurowych, w tym: krzeseł, szaf, stolików i biurek, - mycie drzwi od pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych, - mycie wykafelkowanych powierzchni przy umywalkach w pokojach biurowych i wykafelkowanej powierzchni w pomieszczeniach laboratoryjnych, b)mycie klatek schodowych w tym: - mycie drzwi wejściowych do budynku oraz drzwi wejściowych z klatki do korytarza każdego piętra, - mycie lakierowanej powierzchni ścian klatki schodowej oraz hydrantów, - mycie balustrad schodowych, c) mycie toalet, w tym: - mycie i dezynfekcja kompleksów sanitarnych ( armatury, luster, muszli), - mycie wykafelkowanych powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych - uzupełnianie papieru toaletowego, papierowych ręczników, mydła w dozownikach w ilości zapewniającej utrzymanie prawidłowe utrzymanie higieny. 3. Wykonawca zobowiązuje się także do: a) mycia okien, tablic informacyjnych, b) czyszczenia żaluzji i rolet, c) sprzątania pomieszczeń po remontach, d) zapewnienia w ciągu trzech godzin obsługi w zakresie sprzątania w sytuacjach nie przewidzianych (dotyczy również dni ustawowo wolnych od pracy) po zgłoszeniu takiej konieczności przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, e) sprzątanie pomieszczenia składnicy akt w obecności osoby prowadzącej składnicę. Częstotliwość wykonywania powyższych czynności określa druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssedg.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Myszkowie ZP/2/2016
Dodano: 2016-05-19 - Usługi - Świadczenie usług utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych, dla potrzeb Sądu Okręgowego w Częstochowie
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie firmy MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Lokalnej 11.
Dodano: 2016-01-14 - 2/2016
Dodano: 2015-11-12 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-67/15
Dodano: 2015-10-29 - Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
Dodano: 2015-10-21 - Świadczenie usług sprzątania wszystkich pomieszczeń w budynku Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-10-02 - Świadczeniu usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-62-14
Dodano: 2014-12-12 - 2/2015
Dodano: 2014-10-17 - Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach: Prokuratury Rejonowej Katowice - Północ w Katowicach ul. Pocztowa 8, Prokuratury Rejonowej Katowice-Wschód w Katowicach ul. Kossutha 11, Prokuratury Rejonowej Katowice-Zachód w Katowicach ul. Wita Stwosza 31, Prokuratury Rejonowej w Siemianowicach Śl. ul. 1-go Maja 11
Dodano: 2014-02-11