Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15

Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
    ul. dr. Józefa Rostka 2 2
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
    REGON: 00032203400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie- OG 35-59/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie polegająca na utrzymaniu czystości wewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, utrzymaniu czystości na zewnątrz budynków Sądu Rejonowego w Chorzowie, odśnieżania w okresie zimowym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1a i 1b do niniejszego zamówienia. 3.Zamawiający zastrzega że całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom prac w części dot. mycia okien, czyszczenia mechanicznego wykładziny PCV (w tym podestów) oraz nabłyszczania, mechanicznego doczyszczania płytek ceramicznych, czyszczenia chemicznego wykładzin i dywanów oraz pkt. 5 zakresu realizowanych prac obejmujących tereny zewnętrzny zał. 1b do SIWZ. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: a)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu umowy. b)Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i p. poż. jak i innych obowiązujących u Zamawiającego. c)Wykonawca jest zobowiązany do terminowego i należytego wykonywania usług i czynności będących przedmiotem niniejszej umowy. d)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kompletnego kierownictwa, odpowiedniej siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń w ilościach niezbędnych do terminowego i zgodnego z umową wykonania prac oraz usunięcia wad w przypadku ich stwierdzenia. e)Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania na bieżąco ładu i porządku oraz zabezpieczenia mienia znajdującego się w pomieszczeniach Zamawiającego. f)Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do należytego stanu pomieszczeń po zakończonej pracy. g)Do obowiązków pracowników Wykonawcy należy pobieranie i kwitowanie kluczy jak i zdawanie ich po zakończonej pracy w biurze ochrony obiektu za pokwitowaniem. h)Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody spowodowane przez pracowników Wykonawcy z chwilą pobrania kluczy z biura ochrony obiektu. i)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. j)Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie inne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Wykonawca. k)Wykonawca jest zobowiązany do stałego, ciągłego i nie przerwanego zapewnienia pracownikom wykonującym przedmiot umowy zaopatrzenia w środki pozwalające na wykonanie w należyty sposób przedmiotu zamówienia. l)Zamawiający wymaga aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy były nie karane. m)Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco, nie przerwanie uzupełnia papier toaletowy w ubikacjach, mydło w płynie i ręczniki papierowe przy umywalkach. n)Wykonawca wyposaża pracowników w jednolity ubiór roboczy z logo firmy Wykonawcy- jednoznacznie identyfikujący pracowników firmy sprzątającej tzw. stroje firmowe oraz imienne identyfikatory, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. o)Przewidziane do realizacji usług sprzątania osoby:- posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, zostaną przeszkolone przez Wykonawcę z zasad bhp i w zakresie ryzyka zawodowego na stanowisku pracy; będą wyposażone w niezbędny do realizacji usługi, sprawny technicznie, spełniający wymogi bhp, nowoczesny sprzęt, jednolitą odzież ochronną, identyfikatory i dobrej jakości, przystosowane i przeznaczone do profesjonalnego sprzątania i utrzymania czystości, dopuszczone do obrotu środki czystości niezbędne do realizacji zamówienia, posiadające wymagane prawem atesty bezpieczeństwa i certyfikaty oraz spełniajże normy, stosowane przed upływem terminu przydatności do użycia i w okresie ważności gwarancji producenta. p)Wykonawca zatrudni osoby do wykonywania usługi o nienagannej opinii i miłej aparycji. q)Zarówno Wykonawca jak i pracownicy świadczący usługę w obiektach Sądu Rejonowego zobowiązani są do zachowania tajemnicy, co do dokumentów znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz zakazuje się wynoszenia jakichkolwiek dokumentów z budynku Sądu. r)Do kontroli pracy pracowników Wykonawcy upoważnione są następujące osoby: -Prezes Sądu Rejonowego; -Dyrektor Sądu; -Kierownik Oddziału Gospodarczego lub osoba przez niego wyznaczona; -Kierownictwo Wykonawcy, Pełnomocnik Wykonawcy oraz inne służby kontrolne wyznaczone przez Wykonawcę. 5.Zamawiający szczególne uczula Oferentów na następujące prace porządkowe: a)stała likwidacja nieprzyjemnych zapachów w toaletach; b)dwukrotny serwis toalet na zmianie dziennej; c)utrzymanie w jak najlepszym stanie korytarzy sądowych w budynkach Sądu; d)utrzymanie czystości chodników wokół budynków szczególnie w dni deszczowe i zimowe (opady śniegu) szczególnie ważne ze względu na charakter instytucji, które mogą skutkować nieprzyjemnymi dla Oferenta karami finansowymi. 6.Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wskazane jest aby Wykonawca obejrzał obiekt i zapoznał się z zakresem niezbędnych prac który będzie mu potrzebny do realizacji zamówienia. 7.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia- klauzule społeczne: Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy, żąda od wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, jednej osoby do serwisu dziennego- zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątającej, codziennie (w dni pracy Zamawiającego) w godzinach pracy Sądu tj. od 07:00 do 15:00, o której mowa w pkt. 3 zał. nr 1a do SIWZ. 8. Przed przystąpieniem do złożenia oferty, wskazane jest aby Wykonawca obejrzał obiekt i zapoznał się z zakresem niezbędnych prac który będzie mu potrzebny do realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców składających oferty wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. Nr 42 poz. 275, z 2008r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96 poz. 620). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego 02 1130 1017 0021 1000 6790 0004. 6.W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądze oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. dr Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, w Kasie Sądu, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 7.W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 za wyjątkiem pieniądza, beneficjentem takich dokumentów musi być Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr Józefa Rostka 2; złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta zostanie uznania za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy. Zwrot wadium 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 16. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Jeśli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15.Wykonawca którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.Na mocy art. 46 ust. 4a Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach