Przetargi.pl
utrzymanie czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprzątanie - zamówienie nr 2)

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, Plac Celebry Papieskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 367 26 86 , fax. 24 367 26 96
  • Data zamieszczenia: 2017-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Płock Sp. z o.o.
    Plac Celebry Papieskiej 1
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 367 26 86, fax. 24 367 26 96
    REGON: 366071611
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    utrzymanie czystości w budynku krytej Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6 (sprzątanie - zamówienie nr 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymania czystości w budynku krytej pływalni Podolanka, znajdującej się w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 5 785 m kw. Usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie w czasie otwarcia obiektu, czyli w dni powszednie, soboty, niedziele i w wyznaczone święta, w które obiekt będzie otwarty. Gruntowne sprzątanie Pływalni możliwe jest wyłącznie w godzinach nocnych 22:00 – 6:00 System sprzątania: we wszystkie dni tygodnia, w tym w niedziele oraz w święta, w które obiekt będzie otwarty - bieżący serwis w godzinach otwarcia pływalni (obsada - jednocześnie min. 2 osoby), gruntowne sprzątanie w godz. 22:00 – 6:00 (obsada – min. 4 osoby) plus osoba nadzorująca. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres obowiązywania umowy, zatrudniać do pracy na Pływalni i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, taką liczbę osób, która zapewni spełnienie określonych wyżej ustaleń (co najmniej 11 osób). Dla osób tych Wykonawca określi, na piśmie, szczegółowe zakresy odpowiedzialności oraz rodzaje i zakresy wykonywanych prac, które przedstawi do wglądu Zamawiającemu nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności sprzątania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych umową za pomocą własnych urządzeń mechanicznych i sprzętu ręcznego z zastosowaniem własnych środków czystości i higieny dostosowanych do charakteru i specyfiki obiektu, stosując w swojej pracy odpowiednie zasady i technologie sprzątania zapewniające zachowanie właściwego stanu sanitarnego obiektu. Zamawiający dopuszcza do wykonywania sprzęt mechaniczny szczegółowo opisany w Dziale II SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia. Zabrania się używania na hali basenowej wysokociśnieniowych urządzeń czyszczących typu Karcher lub podobnych, które rozpryskują wodę. Przy doborze środków czystości Wykonawca stosować będzie wytyczne wskazane w zał. nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia, pn.: Tabela odporności chemicznej fugi tytanowej SoproDur HF. Środki chemiczne używane na hali basenowej i niecek basenowych nie mogą zawierać w swoim składzie fosforanów. Środki biobójcze muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Środki biobójcze powinny posiadać karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca opracuje Plan Higieny Obiektu, zawierający: wykaz środków czystości i higieny, które będą używane do utrzymania czystości obiektu wraz z kartami charakterystyki, wykaz urządzeń mechanicznych i pozostałego sprzętu, w tym ręcznego, przeznaczonego do sprzątania, szczegółową procedurę sprzątania obiektu obejmującą: opis poszczególnych pomieszczeń, rodzaj powierzchni, częstotliwość sprzątania, sposób wykonania prac, rodzaj środków czystości i przekaże go kierownikowi Pływalni w ciągu 10 dni od podpisania umowy do zaakceptowania. Wykonawca ma obowiązek zapewnić stały nadzór kierowniczy nad pracami zespołu sprzątającego. Zamawiający wymaga, aby osoba sprawująca ten nadzór, posiadała pełnomocnictwo do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy w sytuacjach tego wymagających. Wykonawca ma obowiązek wskazać kontakt telefoniczny i e-mailowy do osoby pełniącej nadzór kierowniczy nad zespołem sprzątającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się Dziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2700 zł (słownie złotych: dwa tysiące siedemset) do upływu terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359). 3.Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w BZ WBK S.A., nr konta bankowego: 93 109025900000 0001 3377 9947, z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium - usługa sprzątania - zamówienie nr 2 - 2017. Kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz, dopuszczonej przez Zamawiającego formie/formach wykonawca w oryginale dołącza do oferty. 6.Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzinie) składania ofert.. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu, sporządzonej przez Wykonawcę, jest warunkiem nie wystarczającym do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających sią wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować sią wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust.1 do ust.4 ustawy Pzp – wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 9.Wykonawcy, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcą jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli a.Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sią niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art.45 i art.46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach