Przetargi.pl
Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 288 81 00 , fax. 42 719 08 16
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 42 288 81 00, fax. 42 719 08 16
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na usuwaniu z dróg terenu powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego wykonania usługi usuwania pojazdów z dróg terenu powiatu zgierskiego na podstawie dyspozycji wydawanej przez uprawnione podmioty, o których mowa w art. 130a ust 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 20212 r. poz. 1137 ze zm.) czyli: policjant, strażnik gminy/miejski, osoba dowodząca akcją ratowniczą. 3. Wykonawca, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów zobowiązany będzie do wskazania numeru telefonu oraz numeru faxu, na który będą przyjmowane zlecenia -czynny i obsługiwany całodobowo/24h. 4. Maksymalny czas przyjazdu przez Wykonawcę na wskazane miejsce określone przez osoby uprawnione wynosi 3 godziny zegarowe od momentu otrzymania zlecenia - CZAS DOJAZDU Wykonawcy stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ; 5. Usuwanie pojazdów z dróg terenu powiatu zgierskiego i przechowywanie na parkingu strzeżonym ma odbywać się całodobowo przez 7 dni w tygodniu, także w dni wolne od pracy, w niedzielę i święta, z każdego miejsca na terenie powiatu zgierskiego 6. Wykonawca w ramach realizacji usługi w zakresie usuwania z drogi i przechowywania pojazdów na parkingu strzeżonym jest zobowiązany do: 1) prowadzenia dokumentacji związanej z parkowaniem i usuwaniem pojazdów; 2) prowadzenia komputerowej ewidencji umożliwiającej Zamawiającemu uzyskanie w każdym czasie danych dotyczących ilości i czasu przechowywania pojazdów oraz przedstawiania na każde żądanie Zamawiającego w/w danych w formie papierowego wydruku; 3) umożliwienia kontroli upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi Starostwa Powiatowego w Zgierzu w zakresie prowadzenia dokumentacji określonej w pkt 1); 4) umożliwienia kontroli w zakresie posiadanej bazy transportowej i parkingowej w okresie wykonywania usługi; 5) realizowania każdego zlecenia umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym - całodobowo w sposób ciągły tzn. także w dni wolne od pracy, w niedziele i święta, z każdego miejsca na terenie powiatu zgierskiego w trybie: a) przyjęcie zlecenia przyjazdu pojazdu holującego; b) przygotowanie pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku -wszelkie prace towarzyszące przygotowaniu pojazdu do transportu; c) załadunek pojazdu lub części pojazdu na zestaw holujący; d) uporządkowanie miejsca zdarzenia z odpadów szkła, metalu i innych odpadków nie wymagających użycia specjalistycznego sprzętu i materiałów; e) dojazd z pojazdem transportowanym na wyznaczony parking strzeżony; f) rozładunek i parkowanie pojazdu na parkingu Wykonawcy; g) przechowywanie w zabezpieczonym pomieszczeniu wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu przechowywania pojazdów. 7. Parking, na którym będą przechowywane zatrzymane pojazdy, musi spełniać następujące kryteria tj: 1) czynny całodobowo; 2) ogrodzony; 3) oświetlony; 4) monitorowany lub dozorowany całodobowo; 5) posiadać minimum 20 miejsc do parkowania pojazdów do 3,5 t; 6) posiadać minimum 5 stanowisk do parkowania pojazdów powyżej 3,5 t; 7) posiadać minimum jedno miejsce do parkowania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, 8) dysponuje co najmniej 3 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniami czynników atmosferycznych. 8. Wydawanie pojazdów z parkingu strzeżonego będzie odbywać się całodobowo w sposób ciągły tzn. także w dni wolne od pracy, niedziele i święta. 9. Wykonawca zobowiązany będzie przed wydaniem pojazdu z parkingu strzeżonego sporządzić i zachować kopię dowodu uiszczenia właściwej opłaty przez właściciela lub użytkownika pojazdu oraz odebrać zezwolenie na odbiór pojazdu z parkingu. 10. W przypadku, gdy pojazd zostanie przejęty na rzecz Powiatu Zgierskiego odbiór nastąpi na podstawie prawomocnego Postanowienia wydanego przez sąd właściwy dla Zamawiającego. Uiszczenie opłaty za przechowywanie pojazdu nastąpi na zasadach określonych w § 3 Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego kopii polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000,00 zł, obowiązującej w terminie realizacji przedmiotu zamówienia oraz obejmującą swym zakresem przedmiot zamówienia. Nieprzedłożenie Zamawiającemu kopii polisy OC potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub złożenie polisy OC, która nie obejmuje swym zakresem postanowień, o których mowa powyżej stanowić będzie podstawę do naliczania kar umownych, aż do daty złożenia prawidłowo wystawniej polisy OC. 12. INFORMACJA: W celu porównania ofert w tabeli cen jednostkowych tabela A, tabela B przedstawiono orientacyjne ilości. Podane ilości należy traktować przykładowo nie mogą one stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. Umowa zostanie zawarta do kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Całe wynagrodzenie wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia publicznego nie może przekroczyć kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Osiągnięcie tego limitu powoduje wygaśnięcie umowy. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 14. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 15. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 19. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 20. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 21. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 600,00 zł słownie: cztery tysiące sześćset złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: CZAS DOJAZDU
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach