Przetargi.pl
Usuwanie pojazdów z dróg powiatowych w okolicznościach, o których mowa w art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym wraz z ich umieszczaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym

Powiat Nowodworski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowodworski
    ul. Ignacego Paderewskiego 1B
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 32 90, , fax. 22 765 32 91
    REGON: 13270034000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie pojazdów z dróg powiatowych w okolicznościach, o których mowa w art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym wraz z ich umieszczaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Nowodworskiego w sytuacjach, o których mowa w art.130a ust. 1-2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz.U. z 2020 poz. 110 z późn.zm.) oraz ich umieszczanie i przechowywanie na parkingu strzeżonym. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części obejmujące odpowiednio: Część 1: usuwanie pojazdów z dróg powiatowych wraz z ich umieszczaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym – zadanie realizowane wobec pojazdów nieprzewożących materiałów niebezpiecznych, z podziałem na następujące kategorie pojazdów: - rower / motorower, - motocykl, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t, - pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t; Część 2: usuwanie pojazdów z dróg powiatowych wraz z ich umieszczaniem i przechowywaniem na parkingu strzeżonym – zadanie realizowane wobec pojazdów przewożących materiały niebezpieczne (zarówno o masie całkowitej do 3,5 t, jak i powyżej 3,5 t). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – zamówienie zostało podzielone na dwie części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub dwie części, zgodnie z wyborem Wykonawcy. Zamawiający nie zastrzega maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6) Zamawiający – dla każdej z dwóch części zamówienia - przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie przedmiotowego warunku Zamawiający – tak w części 1, jak i 2 zamówienia - wymaga, by Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140 z późn.zm.) lub inne równoważne wobec nich uprawnienie, pozwalające na realizację usług objętych zamówieniem w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego zostanie spełniony w sytuacji, gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykaże posiadanie uprawnień, o których mowa powyżej oraz, że Wykonawca wykazujący posiadanie wymaganych przez Zamawiającego uprawnień będzie realizował tę część zamówienia, dla wykonania której, posiadanie tych uprawnień jest niezbędne. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie może polegać na zasobach podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem ofertowym (którego wzór stanowią odpowiednio załącznik nr 3 i 4 do SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) formularz cenowy (którego wzór stanowią odpowiednio załączniki nr 3a i 4a do SIWZ), b) dokumenty potwierdzające prawo osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy (w przypadku, gdy aktualna reprezentacja Wykonawcy określona jest w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, w szczególności w rejestrach publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadnia publiczne – Wykonawca może wskazać w druku formularza ofertowego na dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi) oraz stosowne pełnomocnictwa (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w sytuacji, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisują osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym), c) jeśli Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp – odpowiedni dokument (lub dokumenty), o których mowa w ust. 6 pkt 1 części V SIWZ. 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach