Przetargi.pl
Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10m2

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10m2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań, z podziałem na: a) Parkowanie/przechowywanie rowerów, motocykli, pojazdów trójkołowych lub czterokołowych, pojazdów samochodowych o masie nieprzekraczającej 550 kg; b) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC do 3,5T; c) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 3,5T, a nieprzekraczającej 16T, przyczep oraz naczep; d) Parkowanie/przechowywanie pojazdów samochodowych o DMC przekraczającej 16T; e) Przechowywanie części samochodowych, motocyklowych oraz depozytów na powierzchni 10m2 i obejmuje 19 Zadań: Miejscem wykonywania usługi jest teren podległy: Zadanie nr 1 – KMP Płock ul. Kilińskiego 8, 09-400 Płock Zadanie nr 2 – KPP Ciechanów ul. 11 Pułku Ułanów Legionowskich 25, 06-400 Ciechanów Zadanie nr 3 – KPP Gostynin ul. 3-go Maja 17, 09-500 Gostynin Zadanie nr 4 – KPP Grójec ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec Zadanie nr 5 – KPP Łosice ul. Kolejowa 6, 08-200 Łosice Zadanie nr 6 – KPP Maków Mazowiecki ul. Łąkowa 3, 06-200 Maków Mazowiecki Zadanie nr 7 – KPP Mława ul. Sienkiewicz 1, 06-500 Mława Zadanie nr 8 – KPP Ostrów Mazowiecka ul. Płk. K. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka Zadanie nr 9 – KPP Płońsk ul. 1 Maja 3, 09-100 Płońsk Zadanie nr 10 – KPP Przasnysz ul. Świerkowa 5, 06-300 Przasnysz Zadanie nr 11 – KPP Pułtusk ul. Rynek 23, 06-100 Pułtusk Zadanie nr 12 – KPP Sierpc ul. Kilińskiego 24C 7, 09-200 Sierpc Zadanie nr 13 – KPP Sochaczew ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew Zadanie nr 14 – KPP Szydłowiec ul. Kościuszki 194, 26-500 Szydłowiec Zadanie nr 15 – KPP Sokołów Podlaski ul. Wolności 50, 08-300 Sokołów Podlaski Zadanie nr 16 – KPP Węgrów ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów Zadanie nr 17 – KPP Wyszków ul. Kościuszki 13, 07-200 Wyszków Zadanie nr 18 – KPP Żuromin ul. Warszawska 8, 09-300 Żuromin Zadanie nr 19 – KPP Żyrardów ul. Chopina 4, 96-300 Żyrardów Wymagania ogólne: 1. Zakres usług obejmuje:  umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu.  parkowanie/przechowywanie pojazdu, części, rzeczy, wyposażenia pojazdu lub elementów zabezpieczonego pojazdu, w miejscu do przechowywania pojazdów, zwane parkingiem.  wydanie (przekazanie) pojazdu. 2. Wykonawca usługi powinien spełniać następujące wymogi parkingowe: a) teren ogrodzony, oświetlony, strzeżony całodobowo, uniemożliwiający dostęp do zabezpieczonych pojazdów przez osoby trzecie; b) posiada utwardzone podłoże (asfaltowe, kostka brukowa, tłuczeń, itp.); c) posiada zamykaną wiatę umożliwiającą garażowanie pojazdów, zespołów i podzespołów samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych z wyłączeniem dostępu do niej osób trzecich; d) znajduje się w granicach administracyjnych gminy właściwej siedzibie KMP/KPP zgodnie ze złożoną ofertą. Na spełnienie powyższych wymagań Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie stanowiące Załącznik nr 22 do SIWZ. 3. WYKONAWCA zobowiązany jest do przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych na parkingu strzeżonym przez ZAMAWIAJĄCEGO przez okres do 90 dni po zakończeniu umowy według stawek określonych w ofercie WYKONAWCY. W przypadku nie odebrania przez ZAMAWIAJĄCEGO pojazdów/rzeczy przez okres 90 dni po zakończeniu niniejszej umowy, WYKONAWCY po tym okresie przysługuje prawo zastosowania stawek stosowanych w cenniku dla klientów parkingu. 4. USŁUGI ŚWIADCZONE BĘDĄ CAŁODOBOWO WE WSZYSTKIE DNI ROBOCZE, ŚWIĄTECZNE ORAZ DNI WOLNE OD PRACY 5. WYKONAWCA musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 6. WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji pojazdów/rzeczy parkowanych/przechowywanych na zlecenie Policji, do którego ma prawo wglądu ZAMAWIAJĄCY. 7. Przedmiotem zamówienia nie są objęte usługi dotyczące parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczanych w trybie art. 50a i art. 130a ust. 11 Ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 1260 ze zm.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 1 do nr 19 do SIWZ – Formularz ofertowy na poszczególne Zadania oraz Załącznik nr 20 do SIWZ - wzór umowy. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane niżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace dotyczące procesu parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy. W/w wymóg nie dotyczy WYKONAWCY lub podwykonawcy, który wykazane czynności wykonuje wyłącznie osobiście. 2. W trakcje realizacji zamówienia na każde wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie WYKONAWCA przedłoży ZAMAWIAJĄCEMU wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • Oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiar etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu WYKONAWCY lub podwykonawcy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie WYKONAWCY lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizawaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez WYKONAWCĘ lub podwykonawcę, ZAMAWIAJĄCY może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed upływem terminu obowiązywania umowy, WYKONAWCA zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudniania na to miejsce innej osoby wykonującej czynności o których mowa w ust. 1. 5. Z tytułu niespełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1, czynności ZAMAWIAJĄCY przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez WYKONAWCĘ kary umownej w wysokości 5.000,00zł. brutto za każde stwierdzone naruszenie. Przed naliczeniem kary umownej ZAMAWIAJĄCY wezwie WYKONAWCĘ stosownym pismem do usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości. Niezłożenie przez WYKONAWCĘ w wyznaczonym terminie żądanych przez ZAMAWIAJĄCEGO dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez WYKONAWCĘ wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy dotyczący Zadania na które składana jest oferta - (wzór stanowią Załączniki od nr 1 do nr 19 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 2. Wydruki ze strony internetowej www.mapapolskisamochodowa.com.pl obrazujące wyliczenie najkrótszej trasy:  od siedziby jednostki do miejsca świadczenia usług  od miejsca świadczenia usług do siedziby jednostki. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 23 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach