Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Borowa 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 576-36-68 , fax. 82 576-22-34
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Borowa 6 6
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 82 576-36-68, fax. 82 576-22-34
REGON: 11019917200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usunięcie odpadów niebezpiecznych (asfalt zawierający smołę) z terenu działki nr 536/2 położonej w Krasnymstawie przy ul. Borowej 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usunięcie odpadów niebezpiecznych (asfalt zawierający smołę) z terenu działki nr 536/2 położonej w Krasnymstawie przy ul. Borowej 6. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie odpadów sklasyfikowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206), jako: a) kod 170301* - asfalt zawierający smołę, w ilości około 166 m3 tj. do 183 Mg b) kod 170106* - zmieszane odpady /gruz betonowo-ceglany/ zawierające substancje niebezpieczne w ilości około 11 m3 tj. do 19 Mg. 2. Odpad znajduje się w dwóch przyległych żelbetowych zbiornikach obsypanych z trzech stron gruntem. Wymiary odpadu wypełniającego zbiorniki: I - 16,25m (dł.) x 5,72m (szer.) x 0,75m (gł. średnia); co stanowi około 70 m3, II - 16,25m (dł.) x 5,65m (szer.) x 1,05m (gł. średnia); co stanowi około 96 m3. 3. Usługa polegać będzie na: 1) usunięciu w/w odpadu asfaltu zawierającego smołę (tj. jego wydobycie ze zbiorników żelbetowych, załadunek sprzętem Wykonawcy , transport i unieszkodliwienie), 2) skruszeniu warstwy grubości 2 cm z betonowych ścian w miejscach zanieczyszczonych asfaltem zawierającym smołę i wywiezienie zanieczyszczonego odpadem gruzu (tj. załadunek, transport i unieszkodliwienie). 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie dotyczącym zadania, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, a szczególnie z uwzględnieniem następujących aktów prawnych: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm); b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz.150 z późn. zm.); c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapoznania z innymi niż wymienione powyżej przepisami prawa i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następstwie podpisania umowy, b) podjęcia wszelkich działań (np. wizyta w miejscu realizacji usługi) w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy, c) wystawiania Karty przekazania odpadów na drukach zgodnych z aktualnymi przepisami, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-krasnystaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 5 / 14
Dodano: 2014-01-30 - Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych przez okres 48 m-cy
Dodano: 2013-10-18 - USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- ZP / 3 / 13
Dodano: 2013-01-17 - Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych- medycznych.
Dodano: 2011-11-16 - Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych- medycznych.
Dodano: 2010-11-30 - SP ZOZ. X. 2110/15/2010
Dodano: 2010-07-02