Przetargi.pl
NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 5 / 14

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, ul. Krasnystawska 52
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7516300 , fax. 081 7526301
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej
    ul. Krasnystawska 52 52
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7516300, fax. 081 7526301
    REGON: 43121896900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA USŁUGĘ ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJĘ ODPADÓW MEDYCZNYCH DLA SP ZOZ W ŁĘCZNEJ Znak sprawy SP ZOZ- DZ / 5 / 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych przygotowanych przez Zamawiającego w punktach odbioru t.j. 1) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna, 2) Zakład Opiekuńczo Leczniczy ul. Partyzancka 9, 21-013 Puchaczów 3) Ambulatorium - Lubelski Węgiel Bogdanka SA, 21-013 Puchaczów, 4) Poradnie w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Cycowie ul. Nowa 1, 21-070 Cyców. Przedmiot zamówienia, oznaczony wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 90524200-8, 90524000-6,90524400-0 3.2 Świadczenie usługi odbywać się ma zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP, t.j. a) Ustawy z dn. .14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn.zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września2001 r., w sprawie katalogu odpadów( Dz.U. z 2001r., Nr 112, poz. 1206); c) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca.2010 r., w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. z 2010 r., Nr 139, poz. 940.) d) Rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 23 grudnia.2002 r., w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2003 r., Nr 8, poz. 104 z późn. zm.) e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz.1673); f) Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz.1232 z późn. zm.). g) Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. ,Nr 227, poz. 1367 z późn. zm.) 3.3 Odbiór, transport i utylizacja obejmuje odpady medyczne o następujących kodach: 180101;180102*; 180103*; 180106*; 180107; 180109; o łącznej ilości 40Mg, oraz 180104 w ilości 20Mg; w ciągu 12 miesięcy. 3.4 Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych, staje się on ich właścicielem i ponosi pełną odpowiedzialność za przyjęte odpady. 3.5 W celu prawidłowej realizacji usługi Zamawiający wymaga aby na okres jej realizacji Wykonawca wyposażył Zamawiającego w specjalistyczne pojemniki(cena pojemników wliczona w usługę): a) Wielorazowe kontenery jezdne z pokrywą o pojemności 660 litrów w ilości 4szt. 3.6 Odbiór odpadów z placówek wymienionych w pkt 3.1, będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 3.7 Wykonawca zobowiązany jest do: a) załadunku odpadów przez pracownika Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. b) każdorazowego ważenia odpadów na wadze umiejscowionej w samochodzie Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego, c) wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy, oraz wystawienia miesięcznego zestawienia (z rozbiciem na poszczególne kody odpadów) przekazania odpadów złączonego do faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijacy nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach