Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
- Data zamieszczenia: 2020-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
Świętokrzyska 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48221852820, fax. +48221851211
REGON: 00000222300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://e-zamowienia.nbp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zapewnienie udzielenia Zamawiającemu licencji do korzystania z oprogramowania wymienionego w tabeli Załącznika Nr 1 do Wzoru Umowy; uprawnienia licencyjne, które Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, określane są w dalszej części Umowy ww. załącznika; 2) zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego przez producenta oprogramowania Usługi Wsparcia Technicznego dla Oprogramowania, zawierającej kontynuację usługi asysty technicznej producenta oprogramowania, zgodnie z wymogami zawartymi w Załączniku Nr 1 do Wzoru Umowy. 2. Usługa wsparcia technicznego obejmować będzie: - dostawę nowych kluczy licencyjnych dla modułów: "backup & restore" (4 szt.), "Administrator" (4 szt.), "Content Manager" (4 szt.), "Report Center" (4 szt.), - wdrożenie nowych wersji oprogramowania oraz wszelkie poprawki, rozszerzenie i aktualizacje oprogramowania bez dodatkowych opłat, - pomoc telefoniczną w rozwiązaniu problemów technicznych związanych z użytkowaniem przedmiotowego oprogramowania, w trybie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 19:00, - stały dostęp do zasobów elektronicznych (dokumentacji) na temat oprogramowania, - kontakt z działem technicznym producenta oprogramowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72514300-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do Siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie przez okres 12 miesięcy systemu P-WID.
Dodano: 2024-02-06 - SPRAWOWANIE OPIEKI TECHNICZNEJ NAD OPROGRAMOWANIEM MEDYCZNYM HIS I ADMINISTRACYJNYM ERP MEDIQUS ORAZ ROZSZERZENIEM WSPARCIA SERWISOWEGO NA POSIADANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZENIA
Dodano: 2023-09-27 - SPRAWOWANIE OPIEKI TECHNICZNEJ NAD OPROGRAMOWANIEM MEDYCZNYM HIS I ADMINISTRACYJNYM ERP MEDIQUS ORAZ ROZSZERZENIEM WSPARCIA SERWISOWEGO NA POSIADANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZENIA
Dodano: 2023-08-09 - Świadczenie asysty technicznej oraz wykonanie prac dodatkowych w zakresie systemu Platforma Usług Elektronicznych użytkowanego przez Zamawiającego
Dodano: 2022-11-17 - Objęcie nadzorem autorskim i usługą pogwarancyjnego wsparcia i serwisu dla użytkowników Systemu AlleRed w modułach ExPACS, Chazon (RIS).
Dodano: 2021-01-27 - Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-01-27 - Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve
Dodano: 2020-11-19 - Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej serwerowni.
Dodano: 2019-04-11 - Świadczenie usług gwarancji i asysty technicznej dla Systemu Teleinformatycznego elektronicznego Punktu Kontaktowego w zakresie infrastruktury sprzętowo – programowej
Dodano: 2017-01-12 - Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej Pomocniczego Ośrodka Przetwarzania Danych zwanego dalej POPD dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A.
Dodano: 2016-11-21