Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, Giełdowa 7/9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 017510794 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie asysty technicznej oraz wykonanie prac dodatkowych w zakresie systemu Platforma Usług Elektronicznych użytkowanego przez Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi wsparcia i modyfikacji systemu Platforma Usług Elektronicznych, zwanego dalej w skrócie „PUE” lub „Systemem PUE”, zrealizowanego i dostosowanego do potrzeb Zamawiającego.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72514300-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa: a) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie w ramach wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej 2 (słownie: dwie) usługi, których głównym przedmiotem było zapewnienie przez okres minimum 6 (słownie: sześć) miesięcy wsparcia i modyfikacji oprogramowania służącego do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego, który posiada wszystkie niżej wymienione funkcjonalności, tj.:- jednoczesną obsługę przez co najmniej 300 użytkowników,- świadczenia e-usług,- obsługiwanie przez przeglądarkę internetową,- posiadającego repozytorium dokumentów,- posiadającego zintegrowanie z Profilem Zaufanym oraz Krajowym Węzłem Identyfikacji Elektronicznej,- posiadającego możliwość podpisywania dokumentów elektronicznym podpisem kwalifikowanym,- posiadającego zintegrowanie z urządzeniami HSM,- posiadającego zintegrowanie z Active Directory lub innym systemem uwierzytelniania,- posiadającego zintegrowanie z innym systemem poprzez interfejs API, z wykorzystaniem szyny danych lub bez. Integracja ma polegać na przesyłaniu odwzorowań dokumentów wraz z atrybutami dokumentów;b) Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które posiadają poniżej określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:I. Informatyk ds. programowania i baz danych, który:- posiada znajomość zagadnień z zakresu tworzenia i administrowania systemami baz danych,- posiada znajomość w zakresie budowy systemów do przetwarzania i zarządzania danymi,- posiada znajomość zagadnień z zakresu zarządzania systemami operacyjnymi pod kątem współpracy z systemami baz danych,- posiada znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem systemów IT,- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 6 (słownie: sześć) miesięcy brał udział: w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w ramach której wykonywał czynności związane z utrzymaniem, wsparciem, aktualizacjami i rozwojem oprogramowania, służącego m.in. do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego, w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w ramach której wykonywał czynności związane z administrowaniem systemami baz danych.II. Informatyk ds. integracji systemów i bezpieczeństwa danych, który:- posiada praktyczną wiedzę w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych z zakresu prowadzenia audytu bezpieczeństwa danych,- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania brał udział w realizacji co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi, w ramach której wykonywał łącznie czynności związane z integracją systemów i bezpieczeństwem danych służącego m.in. do elektronicznej sprawozdawczości oraz elektronicznej wymiany korespondencji z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz podpisu kwalifikowanego.III. Analityk biznesowy, który:- posiada praktyczną wiedzę na temat gromadzenia wymagań i modelowania procesów biznesowych,- posiada doświadczenie w posługiwaniu się oprogramowaniem służącym do modelowania architektury, w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w co najmniej 2 (słownie: dwóch) projektach, w ramach których modelował i optymalizował procesy biznesowe.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane powyżej pełniły nie więcej niż jedną funkcję/stanowisko w ww. zespole (niemogą łączyć funkcji: Informatyka ds. programowania i baz danych i Informatyka ds. integracji systemów i bezpieczeństwadanych, i Analityka biznesowego w ramach tego zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie przez okres 12 miesięcy systemu P-WID.
Dodano: 2024-02-06 - SPRAWOWANIE OPIEKI TECHNICZNEJ NAD OPROGRAMOWANIEM MEDYCZNYM HIS I ADMINISTRACYJNYM ERP MEDIQUS ORAZ ROZSZERZENIEM WSPARCIA SERWISOWEGO NA POSIADANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZENIA
Dodano: 2023-09-27 - SPRAWOWANIE OPIEKI TECHNICZNEJ NAD OPROGRAMOWANIEM MEDYCZNYM HIS I ADMINISTRACYJNYM ERP MEDIQUS ORAZ ROZSZERZENIEM WSPARCIA SERWISOWEGO NA POSIADANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO URZĄDZENIA
Dodano: 2023-08-09 - Objęcie nadzorem autorskim i usługą pogwarancyjnego wsparcia i serwisu dla użytkowników Systemu AlleRed w modułach ExPACS, Chazon (RIS).
Dodano: 2021-01-27 - Objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania Infomedica/AMMS
Dodano: 2021-01-27 - Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve
Dodano: 2020-12-08 - Usługi wsparcia technicznego oprogramowania narzędziowego DocAve
Dodano: 2020-11-19 - Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej serwerowni.
Dodano: 2019-04-11 - Świadczenie usług gwarancji i asysty technicznej dla Systemu Teleinformatycznego elektronicznego Punktu Kontaktowego w zakresie infrastruktury sprzętowo – programowej
Dodano: 2017-01-12 - Świadczenie usługi utrzymania w stałej sprawności technicznej Pomocniczego Ośrodka Przetwarzania Danych zwanego dalej POPD dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A.
Dodano: 2016-11-21