Przetargi.pl
usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 9/2014

Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 33a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
  • Data zamieszczenia: 2014-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 33a 33a
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
    REGON: 27050723800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 9/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 16, Nr 17, Nr 18, Nr 21, Nr 22, Nr 23, Nr 25 i Nr 26. (kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2014 postępowań tego rodzaju) część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 16 oszacowane na 728 godzin część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 17 oszacowane na 728 godzin część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 18 oszacowane na 728 godzin część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 21 oszacowane na 728 godzin część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 22 oszacowane na 728 godzin część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 25 oszacowane na 728 godzin część 7 - zamówienia dotyczy zadania Nr 26 oszacowane na 728 godzin część 8 - zamówienia dotyczy zadania Nr 23 oszacowane na 627 godzin 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,55 zł za jedną godzinę brutto. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania: 3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzącymi działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę. 3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ). Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 8 części (zadań). 4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na: część Nr 1 (zadanie Nr 16) - 728 godzin, część Nr 2 (zadanie Nr 17) - 728 godzin, część Nr 3 (zadanie Nr 18) - 728 godzin, część Nr 4 (zadanie Nr 21) - 728 godzin, część Nr 5 (zadanie Nr 22) - 728 godzin, część Nr 6 (zadanie Nr 25) - 728 godzin, część Nr 7 (zadanie Nr 26) - 728 godzin, część Nr 8 (zadanie Nr 23) - 627godzin, 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach