Przetargi.pl
usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014

Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 33a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 33a 33a
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2959155, 2959099, 2959052
    REGON: 27050723800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 1/2015, Nr 2/2015, Nr 3/2015, Nr 4/2015, Nr 5/2015, Nr 6/2015, Nr 7/2015, Nr 8/2015, Nr 9/2015, Nr 10/2015, Nr 11/2015, Nr 12/2015. część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 1/2015 oszacowane na 1730 godzin część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 2/2015 oszacowane na 1730 godzin część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 3/2015 oszacowane na 1730 godzin część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 4/2015 oszacowane na 1730 godzin część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 5/2015 oszacowane na 1730 godzin część 6 - zamówienia dotyczy zadania Nr 6/2015 oszacowane na 984 godziny część 7 - zamówienia dotyczy zadania Nr 7/2015 oszacowane na 1776 godzin część 8 - zamówienia dotyczy zadania Nr 8/2015 oszacowane na 984 godziny część 9 - zamówienia dotyczy zadania Nr 9/2015 oszacowane na 984 godziny część 10 - zamówienia dotyczy zadania Nr 10/2015 oszacowane na 1776 godzin część 11 - zamówienia dotyczy zadania Nr 11/2015 oszacowane na 1776 godzin część 12 - zamówienia dotyczy zadania Nr 12/2015 oszacowane na 1776 godzin 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,94 zł za jedną godzinę brutto. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania: 3.1. na wykonanie zadania przez poszczególne osoby fizyczne, nie prowadzące działalności gospodarczej według zasady: oferta jednego wykonawcy na wykonanie jednej części zamówienia (zadania) (druki dla wykonawców nie prowadzących działalności gospodarczej). Wykonawca zobowiązany jest określić, na którą część (zadanie) składa ofertę. 3.2. Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą składając ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania powinien złożyć osobną ofertę na każdą część (zadanie) (druki dla wykonawców prowadzących działalność gospodarczą ). Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze zaoferowaną najniższą cenę na każdą z 12 części (zadań). 4. Poszczególne części (zadania) oszacowana została na: część Nr 1 (zadanie Nr 1/2015) - 1730 godzin, część Nr 2 (zadanie Nr 2/2015) - 1730 godzin, część Nr 3 (zadanie Nr 3/2015) - 1730 godzin, część Nr 4 (zadanie Nr 4/2015) - 1730 godzin, część Nr 5 (zadanie Nr 5/2015) - 1730 godzin, część Nr 6 (zadanie Nr 6/2015) - 984 godziny, część Nr 7 (zadanie Nr 7/2015) - 1776 godzin, część Nr 8 (zadanie Nr 8/2015) - 984 godziny, część Nr 9 (zadanie Nr 9/2015) - 984 godziny, część Nr 10 (zadanie Nr 10/2015) - 1776 godzin, część Nr 11 (zadanie Nr 11/2015) - 1776 godzin, część Nr 12 (zadanie Nr 12/2015) - 1776 godzin. 5. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 6. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: DOŚWIADCZENIE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/dabrowa.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach