Przetargi.pl
USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH I CHŁODNICZYCH

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI W ZAKRESIE NAPRAW I KONSERWACJI SPRZĘTU I URZĄDZEŃ GASTRONOMICZNYCH I CHŁODNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi - remontowe i konserwacyjne sprzętu Służby Żywnościowej JW. 4352 Giżycko zgodnie z wykazem czynności zawartych normatywie czasowym - załącznik nr 1, 2 do SIWZ. Przeglądy konserwacyjne wykonywane raz w kwartale, awaryjne naprawy bieżące oraz główne sprzętu będącego w użytkowaniu. 2.W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji JW Nr 4352, nie ujętego w Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego określające zakres i przedmiot wykonania usługi. 3.Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać. 4.Zakres prac dotyczy sprzętu gastronomicznego mechanicznego, chłodniczego stacjonarnego, według załączonych wykazów sprzętu objętego przeglądem konserwacyjnym znajdującego się w: 4.1. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska. 4.2. Przedszkolu Nr 145 w Bemowie Piskim, ul. Przedszkolaków 193, 12-230 Biała Piska. 4.3. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko. 4.4. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko. 4.5. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. 1 Maja 14, 11 - 500 Giżycko. 4.6. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz. 4.7. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz. 4.8. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. 4.9. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. gen. J. Bema 7, 11 -600 Węgorzewo. 4.10. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 ul. Wojska Polskiego 21, 16 - 400 Suwałki. 4.11. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Kruklanki, 11 - 601 Kruklanki. 4.12. obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Szypliszki, Szelment 3, 16-400 Suwałki. 4.13. obiekcie koszarowym ul. Moniuszki 6, 11 - 500 Giżycko. 5.SZACUNKOWA ILOŚĆ ROBOCZOGODZIN WYNOSI 1200 RB. Szacując ilość roboczogodzin Zamawiający uwzględnił zarówno przegląd jak i naprawę, wyciągając średnią, tak by orientacyjnie wskazać skalę wielkości zamówienia. 6.Informacyjny wykaz sprzętu podlegającego przeglądom konserwacyjnym zawarto w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje iż ilość sprzętu może ulec zmianie w ciągu roku. 7.Przedmiotowy sprzęt podlegający przeglądom konserwacyjnym i remontom, można obejrzeć w miejscu ich zamontowania, po uprzednim uzgodnieniu z osobami merytorycznie odpowiedzialnymi za realizację zamówienia. 8.Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego, Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać. 9.Sprzęt będący w okresie gwarancji podlega tylko przeglądowi konserwacyjnemu. 10.Wykonawca podejmie naprawę urządzeń chłodniczych wskazanych przez Zamawiającego, po zgłoszeniu awarii, w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia, dotyczy także dni świątecznych, wolnych od pracy, oraz w ciągu 48 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia dla pozostałego sprzętu i urządzeń. 11.Wykonawca do wykonywania napraw i remontów sprzętu będzie używał części nowych, nie poddawanych regeneracji, o jakości technicznej, co najmniej takiej samej jak zamontowane oryginalnie. 12.Każdorazowo po dokonaniu naprawy, konserwacji lub przeglądu stanu technicznego, Wykonawca wystawi fakturę załączając do niej załącznik-kosztorys, specyfikację lub kartę usługi, w którym wyszczególni zakres czynności oraz użyte części zamienne i materiały do naprawy i konserwacji. 13.Do każdej pozycji w kosztorysie wykonanej usługi, przypisana zostanie strona, tabela oraz nr czynności wg normatywu czasowego napraw i remontów sprzętu gastronomicznego lub chłodniczego określającego ilość roboczogodzin na wykonywaną czynność, który załącza się do niniejszej umowy. 14.W przypadku zastosowania materiału i części będącej w zasobach magazynowych Wykonawcy zużytej do wykonania usługi, Wykonawca przedstawi w formie załącznika kserokopię arkusza z ceną rozliczeniową magazynu Wykonawcy. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wartości tych materiałów i części na rynku krajowym ograniczając się do cen producenta lub cen hurtowni znajdujących się w rejonie województwa siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy. 16.Usterki sprzętu i urządzeń Służby Żywnościowej wymagające nieskomplikowanych drobnych napraw, usuwane będą w miejscu ich użytkowania natomiast wymagające specjalistycznych napraw przewożone będą do naprawy w warsztacie Wykonawcy. 17.Koszty dojazdu oraz transportu sprzętu i urządzeń od i do Zamawiającego, ponosi Wykonawca we własnym zakresie. 18.Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu w ciągu 7 dni roboczych. W uzasadnionych, szczególnych przypadkach, na prośbę Wykonawcy, Zamawiający może przedłużyć termin naprawy o kolejne 7 dni. 19.Zamawiający żąda, by osoby wykonujące usługę, posiadały świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń , instalacji i sieci elektrycznych do 1kV UWAGA - Rozdział XVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkośc narzutu w % ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach