Przetargi.pl
USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2016-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW SPRZĘTU SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na przeglądach konserwacyjnych i naprawach bieżących sprzętu Służby Żywnościowej w 24 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Giżycku, zgodnie z wykazem czynności zawartych w normatywie czasowym - załącznik nr 1 i 2 do SIWZ (przeglądy konserwacyjne wykonywane raz w kwartale, naprawy bieżące sprzętu będącego w użytkowaniu). a.W przypadku naprawy sprzętu będącego na ewidencji 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku nie ujętego w Normatywie czasowym napraw i remontów sprzętu gastronomicznego i chłodniczego, podstawę do wykonania usługi stanowić będzie pisemne zamówienie Zamawiającego określające zakres i przedmiot wykonania usługi. b.Każdorazowo przed wykonaniem przeglądu konserwacyjnego Zamawiający określi egzemplarze sprzętu, które będą jemu podlegać. c.Zakres prac dotyczy sprzętu gastronomicznego mechanicznego, chłodniczego stacjonarnego (według załączonych wykazów sprzętu objętego przeglądem konserwacyjnym), znajdującego się w: 1)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2098 w Bemowie Piskim, ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska; 2)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 21, 11 - 500 Giżycko; 3)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 Giżycko; 4)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. 1 Maja 14, 11 - 500 Giżycko; 5)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz; 6)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 ul. Wojska Polskiego 23, 12 - 250 Orzysz; 7)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 ul. Partyzantów 33, 19 -500 Gołdap. 8)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2568 ul. gen. J. Bema 7,11 -600 Węgorzewo; 9)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1747 ul. Wojska Polskiego 21, 16 - 400 Suwałki; 10)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Kruklanki, 11 - 601 Kruklanki; 11)obiekcie koszarowym na terenie Jednostki Wojskowej Nr 2031 Szypliszki, Szelment 3, 16-400 Suwałki; 12)obiekcie koszarowym 112. batalionu remontowego ul. Moniuszki 6, 11 - 500 Giżycko. 13)obiekcie WKU, ul. Kościuszki 30 bud. 17, 19-300 Ełk. d.Szacunkowa ilość roboczogodzin - 1200. Szacując ilość roboczogodzin Zamawiający uwzględnił zarówno przegląd jak i naprawę, wyciągając średnią, tak by orientacyjnie wskazać skalę wielkości zamówienia. e.Informacyjny wykaz sprzętu podlegającego przeglądom konserwacyjnym zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilość sprzętu może ulec zmianie w ciągu roku. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do konserwacji i napraw sprzętu firmy KÜPPERSBUSCH, WHINTERHALTER, FAGOR, KROMET, ECOLAB lub autoryzację do serwisowania sprzętu firmy KÜPPERSBUSCH, WHINTERHALTER, FAGOR, KROMET, ECOLAB na co przedstawi stosowne dokumenty po wyborze jego oferty, jako najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 4 500,00 zł. 2.Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3.Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP OOkr.Olsztyn nr 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - post. nr 7/2016 Usługa w zakresie napraw, konserwacji i przeglądów sprzętu służby żywnościowej na rzecz 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego), b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i kserokopia dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą). 7.Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a.zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e.oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f.klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8.Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a.zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b.określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie - wysokość musi być równa kwocie wadium, c.termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1)począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XI niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2)aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale IX niniejszej siwz, d.wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9.Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Marża na ceny zakupionych części lub ceny rozliczeniowej części w magazynie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach