Przetargi.pl
USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W PASACH DROGOWYCH

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Składowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8863163, 8864103 , fax. 818 863 163
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach
    ul. Składowa
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 8863163, 8864103, fax. 818 863 163
    REGON: 16771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W PASACH DROGOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje: 1) Zadanie nr 1: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy i m. Góra Puławska: a. nr 738 m. Góra Puławska (ul. Kozienicka) b. nr 743 m. Góra Puławska (ul. Janowiecka) c. nr 801 m. Puławy (ul.: Dęblińska), d. nr 824 m. Puławy (ul.: Zielona, Kazimierska, Włostowicka), e. nr 851 m. Puławy (ul.: Składowa (droga nr 12 – ul. Północna), Północna) f. nr 874 m. Puławy (ul. Centralna, Piłsudskiego), m. Góra Puławska (ul. Radomska + most na rz. Wiśle) 2) Zadanie nr 2: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie miasta Nałęczów: a. nr 826 (ul. Kolejowa), b. nr 830 (ul.: Bochotnica, Charz A), 3) Zadanie nr 3: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie: miasta Dęblin i m. Stężyca: m. Dęblin: a. nr 801 (ul.: Mickiewicza, Stężycka, Podchorążych), b. nr 831 (ul. Wiślana), m. Stężyca a. nr 801 (ul. Królewska, Dęblińska) 4) Zadanie nr 4: Oczyszczanie pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie OD Puławy: a. nr 738 m. Bronowice b. nr 824 m.: Bochotnica, Karczmiska c. nr 826 m.: Przybysławice, Strzelce d. nr 830 m.: Bochotnica, Wierzchoniów, Wąwolnica 5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z 47 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy. 2. Zakres zamówienia : 1) Zadanie nr 1 – miasto Puławy i m. Góra Puławska: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) – 26 514,00 m² 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) – 40 454,00 m² 3. Wyspy rozdzielające i azyle dla pieszych (maks.) – 5 211,00 m² 4. Tereny zielone – 52 720,00 m² Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach, ścieżek rowerowych, chodników, wysp rozdzielających i azyli dla pieszych po zakończeniu sezonu zimowego 2017/2018 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2018 w m. Puławy, c) 3-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2018 w m. Góra Puławska, d) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni ścieżek rowerowych i chodników w okresie marzec – grudzień 2018 w m. Puławy, e) 3-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie marzec – grudzień 2018 w m. Góra Puławska, f) 4-krotne oczyszczenie wysp rozdzielających i azyli dla pieszych w okresie marzec – grudzień 2018, g) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2018, h) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec – grudzień 2018 w m. Puławy 2) Zadanie nr 2 – miasto Nałęczów: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) – 10 354,00 m² 2. Chodniki (maks.) – 9 138,00 m² 3. Tereny zielone – 20 841,00 m² Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2017/2018 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2018, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników w okresie marzec – grudzień 2018, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2018, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec – grudzień 2018 3) Zadanie nr 3 miasto Dęblin: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) – 8 690,00 m² 2. Chodniki i ścieżki rowerowe (maks.) – 14 717,00 m² 3. Tereny zielone – 43 633,00 m² Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2017/2018 b) 6-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2018, c) 4-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie marzec – grudzień 2018, d) 1-krotne wiosenne roboty porządkowe na terenach zielonych w okresie marzec / kwiecień 2018, e) 12-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych (w tym jesienne uprzątnięcie liści) w okresie marzec – grudzień 2018 m. Stężyca: Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) – 3 065,00 m² Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach po zakończeniu sezonu zimowego 2017/2018, b) 2-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami w okresie marzec – grudzień 2018, 4) Zadanie nr 4 OD Puławy: na odcinkach dróg wojewódzkich nr: - 738: m. Bronowice - 824: m.: Bochotnica, Karczmiska - 826: m.: Przybysławice, Strzelce - 830: m.: Bochotnica, Wierzchoniów, Wąwolnica Oczyszczanie: 1. Jezdnie (maks.) – 12 915,00 m² 2. Chodniki (maks.) – 18 466,00 m² Rodzaj i krotność czyszczeń: a) 1-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni wraz z opaskami przy krawężnikach oraz chodników po zakończeniu sezonu zimowego 2017/2018 5) Zadanie nr 5: Odbiór śmieci z maksymalnie 47 szt. śmietniczek ulicznych zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie miasta Puławy. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze oraz w warunkach realizacji umowy i standardach jakościowych prac. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo bez konieczności zmiany umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę do zmiany zakresu zamówienia poprzez zmiany wielkości oczyszczanych powierzchni (zadania nr 1 – 4), ilości opróżnianych śmietniczek (zadanie nr 5) lub krotności wykonywanych usług. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (załącznik E) oraz załącznikami: przedmiar i warunki realizacji umowy i standardy jakościowe prac, w sposób gwarantujący należytą jakość. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych usług objętych umową na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego lub sporządzonego we własnym zakresie projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 7. Obowiązkiem Wykonawcy jest wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013, poz. Nr 21 z późn. zamian.). Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest wraz z fakturą dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów. 8. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności operatora zamiatarki oraz kierowcy sprzętu transportowego do wywozu odpadów w zakresie realizacji zamówienia na poszczególnych zadaniach. 9. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonanie przedmiotowej usługi przy użyciu technologii oraz sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych. Wykonawca zobowiązany jest w druku oferty przetargowej wskazać czy oferuje rozwiązania równoważne. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 13. Rozliczenie następować będzie na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 14. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczne ilości wykonanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokościach: 1) Zadanie nr 1: 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100) 2) Zadanie nr 2: 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) 3) Zadanie nr 3: 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100) 4) Zadanie nr 4: 100,00 zł (słownie złotych: sto 00/100) 5) Zadanie nr 5: 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie do banku PKO Bank Polski S.A. na nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form wymienionych w ust. 2. pkt. 2)-5) Beneficjenta poręczenia / gwarancji należy określić następująco: Województwo Lubelskie ul. A. Grottgera 4, 20-029 Lublin Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ul. Turystyczna 7a, 20-207 Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich w Puławach ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego" W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określona kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy PZP) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja), treść gwarancji, w miejscu gdzie wskazany jest podmiot, na którego zlecenie udzielana jest gwarancja, winna wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub jednego z Wykonawców – z zaznaczeniem, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi podmiotami i ta właśnie oferta jest zabezpieczona gwarancją.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach