Przetargi.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych w ZSZ Nr 1 w Dęblinie

Powiat Rycki ogłasza przetarg

  • Adres: 08500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 818 651 966
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
    ul. Wyczółkowskiego
    08500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 081 8657450, 8657472, fax. 818 651 966
    REGON: 43101944800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boisk wielofunkcyjnych w ZSZ Nr 1 w Dęblinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa boisk wielofunkcyjnych w ZSZ Nr 1 w Dęblinie”. Głównym celem Powiatu Ryckiego, w zakresie sportu, rekreacji i kultury fizycznej jest poprawa dostępu młodzieży szkolnej oraz okolicznych mieszkańców do nowoczesnych i bezpiecznych obiektów sportowych. Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest budowa zespołu boisk sportowych oraz urządzeń sportowych wraz z niezbędnym wyposażeniem. Program inwestycyjny obejmuje: 1) Boisko wielofunkcyjne o wym. 30x48 m o nawierzchni z poliuretanu wraz z wyposażeniem sportowym i ogrodzeniem panelowym z prętów stalowych w powłoce poliestrowej. Wejście na boisko prowadzi przez furtkę wejściową umieszczoną od strony dojazdu utwardzonego biegnącego od szkolnego ciągu komunikacyjnego. Ogrodzenie oprócz bramki dla wejścia pieszego posiadać będzie bramę wjazdową na potrzeby placu zbiórek i ewentualnego wjazdu sprzętu zmechanizowanego do konserwacji i utrzymania nawierzchni sztucznej boiska. Boisko wielofunkcyjne będzie obejmować: boisko do gry w piłkę ręczną obejmujące całą płytę boiska, 2 boiska do gry w piłkę koszową urządzone na połowach boiska do piłki ręcznej, 2 boiska do gry w piłkę siatkową urządzone na połowach boiska do piłki ręcznej. Boiska do piłki koszowej i siatkowej mogą być wykorzystywane jednocześnie podczas gdy nie będzie używane boisko do piłki ręcznej. 2) Boisko do piłki nożnej o wym. 62x30 m o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wyposażeniem. Wejście na boisko prowadzi przez furtkę wejściową umieszczoną od strony komunikacyjnej drogi wewnętrznej. Ogrodzenie oprócz bramki dla wejścia pieszego posiadać będzie bramę wjazdową na potrzeby ewentualnego wjazdu sprzętu zmechanizowanego do konserwacji i utrzymania nawierzchni sztucznej boisk; 3) boisko do piłki plażowej o wym. 8x16 m; 4) bieżnię 4-torową o wym. 4,88x102 m i nawierzchni poliuretanowej; szerokość torów to 1,22 m ± 0,01m (wliczając w to 5 cm linię po prawej stronie). 5) skocznię w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej; 6) rzutnię pchnięcia kulą o nawierzchni betonowej i polu upadku o nawierzchni żwirowej; 7) ścieżkę zdrowia. Poza tym planuje się wykonanie utwardzonych ciągów pieszo-jezdnych od placu zbiórek do bramy i furtki wejściowej na płytę boiska wielofunkcyjnego i boiska do piłki nożnej. Planuje się również wykonanie ogrodzenia z paneli z prętów stalowych ocynkowanych, w powłoce poliwinylowej na słupach z profili stalowych z bramą 2,8x2,8 m i bramką szer. min. 100 cm oraz 38 ławek stalowo-drewnianych i 8 metalowych, uchylnych koszy na śmieci, stojaki na rowery, tablicę informacyjną. Na terenie przewidzianym na inwestycje istnieją obiekty przewidziane do rozbiórki i usunięcia a mianowicie: fragmenty bieżni okólnej, skoczni w dal, rzutni do pchnięcia kulą, boiska do piłki plażowej; siedziska na szkielecie stalowym; żelbetowe słupy elektroenergetyczne podtrzymujące przyłączny kabel napowietrzny na terenie przewidzianym pod plac zbiórek; konstrukcja wsporcza stalowa pod syrenę alarmową, drzewa z terenu przyległego do projektowanego placu zbiórek; ogrodzenie z siatki stalowej plecionej w ramach z kątownika od strony nieruchomości Zespołu Szkół nr 3 w Dęblinie i drogi oddzielającej teren szkolny od terenu PKP oraz oddzielające teren istniejącego boiska od otoczenia budynku szkolnego; nasyp ziemny biegnący wzdłuż ogrodzenia oddzielającego Warsztaty od obiektów sportowych; wiata stalowa na rowery. Przewiduje się, że na budowanych obiektach będą odbywały się zawody na poziomie szkolnym (szczebel gminny i powiatowy) oraz inne rozgrywki i imprezy rekreacyjno- sportowej. W udostępnionym przedmiarze robót dot. budowy zespołu boisk i urządzeń sportowych wskazano (pozycja 12), iż do wyceny należy przyjąć ścięcie 5 szt. drzew o średnicy pnia 31-55 cm. W rzeczywistości do wyceny należy przyjąć wycinkę wskazanych niżej drzew w liczbie 11 szt., w tym okazy wielopniowe: Lp./gatunek/Obwód pnia na wys. 130 cm (cm) 1/Acer negundo/klon jesionolistny/50; 2/Sorbus aucuparia/jarząb pospolity/70; 3/Acer platanoides/klon zwyczajny/90; 4/Acer platanoides/klon zwyczajny – okaz dwupniowy/41; 38; 5/Pinus sylvestris/sosna zwyczajna/43; 6/Pisun sylvestris/sosna zwyczajna/50; 7/Betula pendula/brzoza brodawkowata/61; 8/Tilia sp./lipa/125; 9/Tilia sp./lipa/94; 10/Fraxinus excelsior/jesion wyniosły – okaz dwupniowy/26; 31; 11/Fraxinus excelsior/jesion wyniosły/64. Na usunięcie wskazanych wyżej drzew uzyskano stosowną decyzję administracyjną. Zgodnie z zapisami decyzji, wycinka w okresie lęgowym będzie możliwa pod warunkiem przeprowadzenia oględzin drzew, przeprowadzonych bezpośrednio przed terminem wycinki przy udziale przyrodnika i spisania protokołu stwierdzającego brak zasiedlenia drzew przez gatunki chronione. W przypadku stwierdzenia zasiedlenia drzew przez gatunki chronione, konieczne będzie uzyskanie zezwolenia na odstępstwa od zakazów określonych w stosunku do gatunków chronionych na podstawie art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2014 r. o ochronie przyrody. Koszt przeprowadzenia oględzin drzew, o których mowa powyżej, stoi po stronie wykonawcy. Oględziny muszą się odbyć przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. W ramach zamówienia należy dokonać także przebudowy przyłącza energetycznego do budynku ZSZ Nr 1 w Dęblinie zgodnie z umową usunięcia kolizji nr 1940/R3RM/2017 oraz warunkami technicznymi R3-RM/2017 z dnia 20.02.2017 r. wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz dokumentacją projektową stanowiącymi załącznik Nr 1 do siwz. Do zadań wykonawcy należy przeprowadzenie wszelkich robót przygotowawczych, towarzyszących i odtworzeniowych, zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. Koszty zajęcia terenów, odszkodowań, odbiorów, badania; ubezpieczenia budowy itp. stoją po stronie wykonawcy. 2. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń od podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty. 5. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 120 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 2 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców. Szczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy aby wykonawca lub podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy czynności/prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych i instalacyjnych wskazanych w pkt 3.1. Wyjątkiem objęte są sytuacje, gdy prace te wykonuje osobiście osoba fizyczna prowadząca samodzielnie działalność gospodarczą na podstawie umowy o podwykonawstwo. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 13 wzoru umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 8. Przekazane przedmiary są materiałem wyłącznie pomocniczym, wyceny oferty należy dokonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz po przeprowadzeniu wizji lokalnej. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji, w cenie umownej. Uwaga! Zarówno w przedmiarze dotyczącym robót elektrycznych w poz. 1.6, jak i w przedmiarze dotyczącym robót budowlanych w poz. 11 uwzględniono demontaż słupów żelbetowych w liczbie 2 sztuk. Łącznie do rozbiórki należy przyjąć 2 szt. słupów żelbetowych. 9. Wykonawca zlokalizuje i przygotuje zaplecze placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt. 10. Zaleca się wykonawcom zapoznanie się z warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 32 8724 0005 2001 0005 6515 0002 z dopiskiem „wadium w przetargu – znak sprawy RM.272.9.2018”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach