Przetargi.pl
USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA – CZĘŚĆ I W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „SENIOROM NA RATUNEK” W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 – 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Akademicka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 14 6813590,6813591,6705006 , fax. 146 705 006
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Akademicka 12
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 14 6813590,6813591,6705006, fax. 146 705 006
    REGON: 85001916800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA – CZĘŚĆ I W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. „SENIOROM NA RATUNEK” W ODPOWIEDZI NA KONKURS NR RPPK.08.03.00-IP.01-18-010/16 WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W RZESZOWIE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014 – 2020, OŚ PRIORYTETOWA VIII – INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.3 ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa 10 opiekunów. Usługa opiekuna, zwanego dalej Wykonawcą, będzie realizowana w ramach umowy o świadczenie usług, do której zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r. - Kodeks cywilny stosuje się przepisy dotyczące zlecenia. 3.1. Świadczenie usług opiekuńczych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 930 ze zm.) dla osób rekrutowanych przez Zamawiającego z niepełnosprawnością, które ze względu na podeszły wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność, wymagają opieki lub pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, tj. osoby powyżej 65 roku życia. 3.2. Zakres usług obejmuje m. in.: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, pielęgnację zleconą przez lekarza (wynikającą z zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej) oraz zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Zakres wsparcia i wymiar godzinowy usług będzie określała umowa trójstronna zawarta z udziałem osoby niesamodzielnej, osoby świadczącej usługę oraz Zamawiającego. Osoba świadcząca usługi opiekuńcze zobowiązana jest do gotowości zapewnienia nieprzerwanego i właściwego pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu, w ustalonych przez Zamawiającego. Usługi opiekuńcze będą uwzględniać podmiotowość osoby niesamodzielnej, w tym respektowanie prawa do poszanowania i ochrony godności, intymności i poczucia bezpieczeństwa oraz ochrony dóbr osobistych. 3.3. Usługi opiekuńcze będą świadczone w miejscu pobytu osoby niesamodzielnej z uwzględnieniem najbliższego otoczenia. 3.4. Usługi opiekuńcze będą świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje: 1) do wykonywania zawodu opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej. 2) ukończyła szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, bądź posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariacie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego; 3) odbyła 80 godzinne szkolenie z zakresu usług opiekuńczych; 4) jest gotowa zapewniać nieprzerwanie i właściwie pod względem jakości procesu świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu. 3.5. Zadaniem Wykonawcy przedmiotowego zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych średnio 80 godz./mies. w godz. wskazanych przez Zamawiającego w okresie od czerwca 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r. Łączna liczba godzin 4 960. Świadczenie usług będzie następowało w sposób narastający tj.: - 5 opiekunów w mies. czerwcu - 400godz., - 6 opiekunów w mies. lipcu – 480godz., - 7 opiekunów w mies. sierpniu – 560godz., - 10 opiekunów od września do grudnia – 3 520godz. Czas świadczenia usług, oznacza czas wykonywania zleconego zakresu usług. Zamawiający zastrzega, że do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do miejsca świadczenia usług. 1 godzina oznacza 60 min.; 3.6. Liczba świadczonych godzin z uzasadnionych przyczyn może ulec pomniejszeniu lub zwiększeniu; 3.7. Wykonawca będzie uczestniczył w spotkaniach zwoływanych przez Zamawiającego; 3.8. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać miesięczne karty pracy, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca; 3.9. Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach; 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do podnoszenia kwalifikacji w zakresie usług opiekuńczych; 3.11. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 3.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia; 3.13. Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia tj. we własnym zakresie organizuje sposób przybycia do miejsca wykonywania, koszty rozmów telefonicznych, badań profilaktycznych, ubezpieczeń od NNW oraz szkoleń z zakresu BHP; 3.14. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć specjalistyczne usługi opiekuńcze żadnych dodatkowych opłat; 3.15. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 3.16. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 3.17. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.18. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji godzin pracy potwierdzającej jego zaangażowanie w realizację zadań wynikających z w/w zamówienia oraz do dostarczania ewidencji godzin do Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym. 3.19. Wykonawca będzie zobowiązany do składania oświadczeń, że jego łączne zaangażowanie zawodowe w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zamawiającego i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie (zaangażowanie dotyczy wszelkich form zaangażowania zawodowego, w szczególności w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia, zaangażowania w ramach prowadzenia własnej działalności gospodarczej). W przypadku przekroczenia limitu w/w godzin w ramach umowy zawartej w ramach niniejszego Zapytania ofertowego Wykonawca wyraża zgodę na obciążenie go kosztami niekwalifikowalnymi wynagrodzenia wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych. 3.20. Wykonawca zobowiązuje się podać wszystkie dane niezbędne do prawidłowego wypełnienia bazy personelu projektu w ramach systemu SL2014. 3.21. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312100-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach