Przetargi.pl
Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 782 800 , fax. 343 249 428
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 782 800, fax. 343 249 428
    REGON: 10613083001470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z usługami utrzymania terenów zewnętrznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usług będących przedmiotem zamówienia (zakres czynności i obowiązków oraz częstotliwości ich wykonania): 1) usługi realizowane codziennie: a) mycie i dezynfekcja biurek wraz z zabudową i osłonami z plexi (bądź też szklanych jeśli takie występują) oraz stolików, krzesełek i urządzeń przeznaczonych dla beneficjentów w Punktach Obsługi Klienta oraz Kancelariach Biur Powiatowych, przy czym osłony z plexi należy myć wodą z mydłem, b) odkurzanie wykładzin oraz mycie powierzchni płaskich wraz z dezynfekcją (środek do dezynfekcji po stronie Wykonawcy) w Punktach Obsługi Klienta oraz Kancelariach Biur Powiatowych c) mycie i dezynfekcja klamek i poręczy oraz wszystkich pozostałych stref dotykowych, przy czym środek do dezynfekcji stref dotykowych ma zapewnić Wykonawca, d) opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników w niszczarkach biurowych w momencie ich zapełnienia wraz z wymianą wkładów foliowych i każdorazowe wynoszenie (nieczystości, ścinek) w odpowiednie miejsce zgodnie z systemem zbierania i segregowania odpadów obowiązującym w obiekcie oraz aktualnymi przepisami w tym zakresie, e) mycie płaskich powierzchni podłóg oraz powierzchni podestów i schodów w ramach ciągów komunikacyjnych (jeśli takie występują) środkami do tego przeznaczonymi; f) sprzątanie schodów i wejść (podestów) do budynków tj.; w okresie wiosenno-letnim: zamiatanie schodów, odkurzanie wycieraczek, w okresie jesienno-zimowym: usuwanie błota pośniegowego, zwalczanie śliskości i oblodzeń, odśnieżanie i posypywanie środkami uszorstniającymi wraz z zapewnieniem odpowiednich do takich czynności środków, przy czym odśnieżanie i posypywanie terenów utwardzonych winno być wykonane do godz. 7:00 oraz sukcesywnie w ciągu dnia w przypadku opadów śniegu, g) dbanie o czystość wraz z dezynfekcją urządzeń sanitarnych: umywalki (zlewozmywaki), sedesy, pisuary, bidety, podajniki na mydło w płynie oraz ręczniki papierowe typu ZZ, blaty i stoliki kuchenne środkami do tego przeznaczonymi; h) usuwanie plam z wykładzin i mebli tapicerowanych w momencie powstania i zlecenia ich usunięcia przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega, iż przez cały okres trwania umowy zleci usługę prania wykładzin maksymalnie 15% ( tj. 443,2 m ² )powierzchni podanej w załączniku nr 1b do umowy i taką powierzchnię należy przeliczyć i zadeklarować w ofercie cenowej, i) usuwanie śladów rąk i innych zabrudzeń z powierzchni drzwi, mebli i powierzchni szklanych. 2) usługi realizowane nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, obejmujące: a. odkurzanie wykładzin dywanowych, b. przecieranie na wilgotno środkami do tego przeznaczonymi blatów biurek, stolików, kontenerów i szafek gospodarczych w pomieszczeniach biurowych, 3) usługi realizowane 1 raz w tygodniu, obejmujące: a) mycie przeszkleń w drzwiach oraz w witrynach przeszklonych, b) mycie tablic, gablot i oznakowania, c) mycie luster w toaletach oraz w pomieszczeniach socjalnych (jeśli występują) 4) usługi realizowane wg potrzeb dotyczące utrzymania terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych w Biurach Powiatowych ARiMR: Cieszyn, Racibórz, Tarnowskie Góry, Jastrzębie Zdrój, Żywiec, oraz w Śląskim Oddziale ARiMR obejmujące: a) w okresie zimowym – odśnieżanie terenu utwardzonego wraz z parkingiem o powierzchni zgodnej z załącznikiem Wykaz powierzchni nr 1b do Umowy, b) opryski bukszpanu w Biurze Powiatowym w Raciborzu (materiał Wykonawcy), przy czym termin wykonania oprysków należy każdorazowo uzgodnić bezpośrednio z Kierownikiem Biura Powiatowego w Raciborzu (Zamawiający przewiduje 4 opryski w ciągu roku), c) systematyczne uprzątanie opadających liści i gałęzi (bez ich wywozu), w odpowiednie miejsce zgodnie z systemem zbierania i segregowania odpadów obowiązującym w obiekcie oraz aktualnymi przepisami w tym zakresie) , d) utrzymywanie terenów zielonych: przycinanie, podlewanie, usuwanie nieczystości, uprzątanie zalegających liści, e) powiadamianie o zauważonych usterkach np. uszkodzeniach szyb okiennych lub drzwiowych, wadach w funkcjonowaniu punktów świetlnych, innych awariach. 5) usługi dotyczące utrzymania terenów zielonych w Biurach Powiatowych ARiMR Cieszyn, Racibórz, Jastrzębie Zdrój oraz w Śląskim Oddziale Regionalnym ARiMR, obejmujące: a) koszenie (strzyżenie) trawy w okresie wiosenno-letnim (przy czym zakładamy, iż będzie to okres od 15 kwietnia do 30 października) wraz z usuwaniem pokosu z posesji oraz z wywozem, tzn. że skoszona trawa powinna być zgrabiona oraz wywieziona na koszt Wykonawcy w odpowiednie miejsce. Koszenie trawy w okresie: kwiecień, maj, czerwiec – 2 razy, w okresie: lipiec, sierpień, wrzesień – 2 razy, w okresie miesiąca październik – 1 raz, 6) usługi realizowane, najwyżej jeden raz na kwartał dotyczące czystości wewnątrz pomieszczeń w Śląskim Oddziale ARiMR oraz 17 Biurach Powiatowych ARiMR, obejmujące: a) sprzątanie pomieszczeń magazynów, składnic akt i archiwów (pomieszczenie sprzątane wyłącznie pod nadzorem pracowników ARiMR), b) czyszczenie i konserwacja zewnętrznych powierzchni mebli biurowych oraz kuchennych, c) czyszczenie dostępnych części grzejników centralnego ogrzewania, listew ochronnych (odbojowych) we wszystkich pomieszczeniach, d) mycie wewnątrz i na zewnątrz lodówek i kuchenek mikrofalowych przy zastosowaniu odpowiednich preparatów do tego przeznaczonych, e) czyszczenie całej powierzchni ścian pokrytych glazurą w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych, f) przecieranie na mokro drzwi z ościeżnicami we wszystkich pomieszczeniach Zamawiającego, g) czyszczenie kratek wentylacyjnych, 7) usługi realizowane dwa razy w trakcie obowiązywania umowy, obejmujące: a) w okresie wiosenno-letnim ( kwiecień ) oraz w okresie jesienno-zimowym ( listopad ); - mechaniczne czyszczenie i konserwacja powierzchni twardych podłóg (PCV, gres, płytki ceramiczne- zgodnie z powierzchnią przedstawioną w Załączniku nr 1b do Umowy) za pomocą stosownych urządzeń z użyciem odpowiednich środków chemicznych, zgodnych z zaleceniami producenta tj.: zdjęcie starych warstw środka nabłyszczającego i ponowne lakierowanie, impregnacja podłoża. Termin wykonania usługi powinien być uzgodniony z właściwym Kierownikiem Biura Powiatowego odpowiednio wcześniej. b) w okresie wiosenno-letnim ( kwiecień ) oraz w okresie jesienno-zimowym ( listopad ); - dwustronne mycie okien wraz z ramami i parapetami wewnątrz oraz na zewnątrz (przez mycie okien Zamawiający rozumie mycie szyb wraz z ramą oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych), c) w okresie wiosenno-letnim oraz w okresie jesienno-zimowym; - wytarcie z kurzu wewnątrz i na zewnątrz wiszących opraw oświetleniowych oraz plafonów (plafony należy przetrzeć wilgotną szmatką oraz ponownie zamontować czyste). Wykaz jednostek wraz z zestawieniem powierzchni objętych Umową zawiera Załącznik nr 1 b do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, dla każdego z zadań osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jednoznacznie wskazujące na uprawnienia do złożenia oferty, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy wskazane w dokumencie rejestracyjnym załączonym do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone notarialnie. 2. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są Wykonawcą lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we właściwym rejestrze jako osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach