Przetargi.pl
Usługa zarządzania projektem Rozwinąć skrzydła realizowanym w Zespole Szkół Publicznych im. Lotników Polskich w Mostach w ramach PO KL 9.1.2 Znak sprawy: ZSP.311.10.2012.GG

Zespół Szkół Publicznych w Mostach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-132 Mosty, Mosty 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 418 12 11, 509 600 473 , fax. 91 418 12 11
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych w Mostach
    Mosty 4 4
    72-132 Mosty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 418 12 11, 509 600 473, fax. 91 418 12 11
    REGON: 81251830000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspmosty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa zarządzania projektem Rozwinąć skrzydła realizowanym w Zespole Szkół Publicznych im. Lotników Polskich w Mostach w ramach PO KL 9.1.2 Znak sprawy: ZSP.311.10.2012.GG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zarządzania projektem pn.: Rozwinąć skrzydła, polegającej na planowaniu, organizowaniu i kontrolowaniu działalności wszystkich osób pracujących w projekcie, przy zastosowaniu metody zarządzania Prince 2. Opis przedmiotowego projektu określa załącznik nr 7 do SIWZ. W ramach przedmiotowej usługi Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił zespół w składzie: kierownik projektu - 1 osoba; ekspert ds. rozliczeń i sprawozdawczości - 1 osoba; ekspert ds. monitoringu i ewaluacji - 1 osoba; ekspert ds. edukacyjnych - 1 osoba. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie następujących czynności: kierownik projektu - opracowanie i wdrożenie programu rozwojowego w Zespole Szkół Publicznych im. Lotników Polskich w Mostach, ustalanie szczegółowych zakresów obowiązków i przygotowywanie umów, planowanie i harmonogramowanie zadań, zapewnienie terminowej realizacji zadań zgodnie z harmonogramem projektu i wnioskiem o dofinansowanie, koordynowanie prac wszystkich osób wykonujących zadania w projekcie oraz Zespołu Zarządzającego, podejmowanie decyzji w zakresie ustalonym z Zamawiającym, w tym o zmianach w projekcie, promocja projektu, przygotowanie pism i utrzymywanie kontaktów z IP (instytucją pośredniczącą) w zakresie merytorycznym i finansowym, zarządzanie komunikacją w projekcie, organizacja prac zespołu zarządzającego, organizacja zajęć edukacyjnych, administrowanie projektem, sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu zgodnie z terminami ustalonymi przez Zamawiającego, zapewnienie zgodności wszystkich działań z wytycznymi POKL, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji projektu, wykonanie innych zadań i czynności zleconych przez Zamawiającego związanych z realizacją projektu. Czas pracy min. 80 godzin miesięcznie; przez cały okres trwania umowy. Wymaga się obecności kierownika projektu minimum 3 razy w tygodniu po około 2 godziny w godzinach przedpołudniowych, tj. między godz. 8:00 a 13:00 oraz minimum dwa razy w tygodniu po około 2 godziny w godzinach popołudniowych tj. między 14:00 a 18:00 w celu odbycia narad, omówienia ustaleń, prowadzenia bieżącej dokumentacji itd. Ponadto przynajmniej 1 raz w miesiącu kierownik projektu zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia posiedzeń zespołu zarządzającego. Szczegółowe godziny, w których wymagana będzie obecność kierownika projektu w siedzibie zamawiającego, będzie ustalana przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Ekspert ds. rozliczeń i sprawozdawczości -prowadzenie rozliczeń finansowych projektu, utrzymywanie kontaktów z IP, w tym opracowywanie dokumentów i pism dotyczących finansów projektu, sporządzanie wniosków o płatność - w zakresie finansowym jak i postępu udziału uczestników w projekcie, kontrola kwalifikowalności poniesionych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych, prowadzenie bazy uczestników projektu w formie nakładki PEFS, prowadzenie kart czasu pracy wszystkich osób wykonujących zadania w projekcie, wykonanie innych zadań i czynności zleconych przez kierownika projektu związanych z realizacją projektu. Czas pracy min. 50 godzin miesięcznie; przez cały okres trwania umowy. Wymaga się obecności eksperta minimum 3 razy w tygodniu po około 2 godziny w godzinach między godz. 15:00 a 20:00 Ponadto przynajmniej 1 raz w miesiącu ekspert ds. rozliczeń i sprawozdawczości zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach zespołu zarządzającego. Szczegółowe godziny, w których wymagana będzie obecność eksperta ds. rozliczeń i sprawozdawczości w siedzibie zamawiającego będzie ustalana przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. Ekspert ds. monitoringu i ewaluacji - opracowanie wzorów obowiązujących w projekcie dokumentów i monitorowanie stosowanej dokumentacji zgodnie z zasadami pedagogiki, przepisami prawa oświatowego i wytycznymi PO KL, nadzorowanie przebiegu rekrutacji uczestników projektu, prowadzenie badań ewaluacyjnych dotyczących zakładanych rezultatów i efektów projektu, monitorowanie poziomu osiągniętych wskaźników, przygotowanie miesięcznych sprawozdań z realizacji projektu w zakresie merytorycznym, monitorowanie raz w miesiącu wskaźników produktów projektu (np. liczby godzin zrealizowanych zajęć, liczby uczestników projektu etc). monitorowanie realizacji zadań projektowych pod kątem ich zgodności z wnioskiem aplikacyjnym, umową o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi POKL, opracowanie 5 cząstkowych raportów ewaluacyjnych, zawierających analizę pomiaru osiągnięć zakładanych wskaźników celów i produktów opisanych we wniosku o dofinansowanie oraz rekomendacji dla dalszych działań projektowych, przygotowywanie części merytorycznej wniosku o płatność, opracowanie ankiet ewaluacyjnych, przeprowadzenie badań oraz przygotowanie informacji zwrotnej o wynikach przeprowadzonych ewaluacji dotyczących poziomu satysfakcji uczniów i ich rodziców z uczestnictwa w projekcie, wykonanie innych zadań i czynności zleconych przez kierownika projektu związanych z realizacją projektu itp. Czas pracy min. 50 godzin miesięcznie; przez cały okres trwania umowy. Wymaga się obecności eksperta minimum 3 razy w tygodniu po około 2 godziny w godzinach między godz. 15:00 a 20:00 Ponadto przynajmniej 1 raz w miesiącu ekspert ds. monitoringu i ewaluacji zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach zespołu zarządzającego. Szczegółowe godziny, w których wymagana będzie obecność eksperta ds. rozliczeń i sprawozdawczości w siedzibie zamawiającego będzie ustalana przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem Ekspert ds. edukacyjnych - organizowanie i nadzorowanie merytorycznej pracy nauczycieli zatrudnionych w projekcie oraz nadzorowania założonych osiągnięć edukacyjnych uczniów, prowadzenie nadzoru pedagogicznego nad realizowanymi przez nauczycieli zajęciami ustalenie przyczyn niepowodzeń edukacyjnych uczniów oraz opracowanie programów działań we współpracy z nauczycielami mających na celu poprawę efektywności kształcenia, opracowanie struktury programów zajęć, opracowanie struktury narzędzi (w tym testów kompetencyjnych i sprawnościowych dla uczniów), badania przyrostu umiejętności i sprawności uczniów, prowadzenie comiesięcznych obserwacji i hospitacji zajęć pod kątem ich zgodności z założeniami programowymi oraz osiągnięć edukacyjnych uczniów, analizowanie wyników testów oraz formułowanie wniosków do dalszej pracy, itp. Czas pracy min. 50 godzin miesięcznie; przez cały okres trwania umowy. Wymaga się obecności eksperta minimum 3 razy w tygodniu po około 2 godziny w godzinach między godz. 8:00 a 16:00. Ponadto przynajmniej 1 raz w miesiącu ekspert ds. edukacyjnych zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach zespołu zarządzającego oraz w hospitacji zajęć w godzinach ich prowadzenia. Szczegółowe godziny, w których wymagana będzie obecność eksperta ds. edukacyjnych i sprawozdawczości w siedzibie zamawiającego będzie ustalana przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem. 3.3. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż określone w warunkach udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga stałego, niezmiennego zespołu zarządzającego. Zmiana osób wchodzących w skład zespołu jest dopuszczalna tylko i wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w pkt 16.2.2. ppkt 1 SIWZ na warunkach w nim wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 3.975,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto Zamawiającego: 30124038391111001048850864 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość (ocena koncepcji zarządzania projektem)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspmosty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach