Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI PEŁNOMOCNIKA I ZASTĘPCY PEŁNOMOCNIKA DS. REALIZACJI PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁOBZIE MAO (MEASURE AUTHORISING OFFICER). - II

Gmina Łobez ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
    ul. Niepodległości 13 13
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
    REGON: 81168561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI PEŁNOMOCNIKA I ZASTĘPCY PEŁNOMOCNIKA DS. REALIZACJI PROJEKTU PN. MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W ŁOBZIE MAO (MEASURE AUTHORISING OFFICER). - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Pełnomocnika i zastępcy Pełnomocnika ds. Realizacji projektu pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Łobzie - MAO (Measure Authorising Officer). Przedstawiciel Wykonawcy niniejszego zamówienia będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 1.Cel zamówienia. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, kontrolę, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie Kontraktu, o którym mowa w pkt. 3.2., w celu realizacji projektu zgodnie ze specyfikacją w ustalonym w umowie o dofinansowanie terminie. 2.Obowiązki MAO Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto w szczególności: 1)w zakresie zarządzania Projektem: a)Wykonawca nadzoruje Jednostkę Realizacji Projektu (dalej zwaną: JRP), zapewnia realizację Projektu zgodnie z zasadami zawartymi w decyzji KE pn. Podręcznik procedur wdrażania Funduszu Spójności w NFOŚiGW, b)Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie wszelkiej korespondencji z Instytucji Wdrażającej (dalej zwaną: IW) / Instytucją Pośredniczącą (dalej zwaną: IP) w zakresie realizacji projektu, c)po podpisaniu dokumentów przez Inżyniera Kontraktu i Kierownika JRP, Wykonawca zatwierdza i podpisuje lub poświadcza dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie zakresu rzeczowego części lub całości Projektu: protokoły częściowego odbioru wykonanych robót, świadectwa przejęcia, świadectwa wykonania lub protokoły końcowego odbioru i przekazania do eksploatacji, przejściowe świadectwa płatności, protokoły konieczności łącznie z protokołami z negocjacji, dokumenty potwierdzające osiągnięcie zakładanych efektów ekologicznych, Raport Końcowy itp., d)Wykonawca nadzoruje prawidłową współpracę pomiędzy Zamawiającym, JRP, Inżynierem Kontraktu, a wykonawcą robót, e)Wykonawca opracowuje i wdraża procedury: - weryfikacji, czy roboty, usługi / dostawy, za które dokonywana jest płatność zostały rzeczywiście wykonane zgodnie z zawarta umową, - przygotowywania wniosków o płatność, -archiwizowania dokumentów, -zawierania umów dla zadań objętych projektem, zgodnie z wytycznymi w zakresie wdrażania projektów w ramach POIiŚ, f)Wykonawca współpracuje z JRP przy opracowywaniu / aktualizacji Planu finansowania projektu, Planu wystąpień o płatność, Harmonogramu rzeczowo-finansowy, Harmonogramu realizacji projektu, Opis projektu oraz Zestawienia wskaźników do monitorowania projektu; przedkłada w/w dokumenty do IW/IP, g)Wykonawca współpracuje z JRP przy opracowywaniu do IW sprawozdań, raportów i wniosków o płatność, przedkłada w/w dokumenty do IW, h)Wykonawca uczestniczy w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie nie rzadziej niż raz na tydzień, i)na każde wezwanie Zamawiającego, Instytucji Wdrażającej lub Instytucji Pośredniczącej, Wykonawca w przeciągu 24 godzin od momentu uzyskania informacji ze strony Zamawiającego zobowiązany będzie uczestniczyć w wyznaczonym spotkaniu w miejscu realizacji przedsięwzięcia lub w siedzibie Instytucji Wdrażającej / Instytucji Pośredniczącej, 2)w zakresie przetargów: a)Wykonawca jest odpowiedzialny za przygotowanie i publikacje ogłoszenia, przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), w tym kryteriów oceny ofert, jak również za przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadań objętych Projektem zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, b)Wykonawca jest odpowiedzialny za poprawność i kompletność umów z wykonawcą robót, potwierdzenie poprawności Wykonawca stwierdza opatrując stosowne dokumenty swoją parafą, c)Wykonawca jest odpowiedzialny za wymagane przepisami prawa warunki przechowywania i udostępniania dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego i ofert oraz za wymagane przepisami warunki przechowywania i udostępniania umów z wykonawcami, d)Wykonawca zobowiązany jest uczestniczyć w pracach komisji przetargowej, 3)w zakresie finansów: a)Wykonawca nadzoruje realizację gospodarki finansowej w ramach projektu, b)Wykonawca upoważniony jest i zobowiązany do podpisania wniosku Beneficjenta o przekazanie środków (wniosek o zaliczkę z rozliczeniem, zaliczkę bez rozliczenia lub o refundację) wraz z niezbędnymi dokumentami, warunkującymi przekazanie środków, po jego wcześniejszej akceptacji przez Skarbnika Gminy, c)Wykonawca parafuje dokumenty rozliczeniowe, w tym faktury, dotyczące ponoszonych przez Beneficjenta wydatków kwalifikowanych Projektu, d)Wykonawca upoważniony jest i zobowiązany do podpisania wniosku o płatność końcową wraz z niezbędnymi dokumentami, warunkującymi przekazanie środków, po jego wcześniejszej akceptacji przez Skarbnika Gminy, 4)w zakresie monitoringu: a)Wykonawca monitoruje rzeczowy i finansowy postęp w realizacji Projektu oraz zgodność realizacji Projektu z przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności z zasadami określonymi w umowie dofinansowania oraz z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, b)Wykonawca zatwierdza, oraz upoważniony jest i zobowiązany do podpisania i przekazania do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, będącego Instytucją Wdrażającą (IW), (co najmniej raz na trzy miesiące) wniosku o płatność, z rozbudowaną częścią sprawozdawczą, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym dołączonym do zatwierdzonej umowy o dofinansowanie, biorąc pod uwagę datę podpisania umowy. Brak poniesionych wydatków związanych z projektem nie zwalnia Beneficjenta z wypełnienia wniosku, w szczególności części dotyczącej postępu rzeczowego. Beneficjent jest zobowiązany także do przekazywania raportów z osiągniętych efektów w okresie 5 lat po zakończeniu realizacji projektu, c)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania informacji o realizacji Projektu dla prasy. 5)w zakresie kontroli: a)Wykonawca uczestniczy we wszystkich kontrolach realizacji projektu przez upoważnione instytucje, b)Wykonawca może zgłosić zastrzeżenia do informacji pokontrolnej, w szczególności zastrzeżeń do konkretnych faktów ujętych w protokole kontroli, w przypadku uznania ich za niezgodne ze stanem faktycznym, c)Wykonawca jest upoważniony i zobowiązany do podpisania protokołu kontroli wykonywanej w ramach Projektu, po jego wcześniejszej akceptacji przez Skarbnika Gminy, 3.Charakterystyka projektu. Inwestycja przewiduje wykonanie modernizacji istniejących obiektów oczyszczalni oraz budowę 4 nowych, w tym wielofunkcyjnego reaktora biologicznego przepływowego w wysokiej sprawności usuwania związków węgla, azotu i fosforu. Projekt przewiduje również wymianę lub montaż podstawowych urządzeń technicznych, w tym między innymi: pompy, dmuchawy prasa taśmowa do odwadniania osadu. Planowana wydajność oczyszczalni dla okresu 2020 r. wynosi Qśrd = 4500 m3/d (pora deszczowa), w porze bezdeszczowej Qśrd = 3150 m3/d. Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest rzeka Rega. Na zakres prac obejmujących przedmiotową inwestycję składają się m.in.: Szczegółowo, na zakres prac obejmujących przedmiotową inwestycję składają się m.in.: Roboty budowlane Budynek krat nr 2 Budynek pompowni ścieków nr 3 Komora rozdziału ścieków Nr 31 Reaktor biologiczny nr 30 Stacja PIX nr 32 Budynek pompowni osadu nr 10 Budynek odwadniania osadu Nr 15 i 34 Fundament pod silos wapna Nr 35 Urządzenia technologiczne Budynki i obiekty technologiczne Sieci zewnętrzne Tymczasowa pompownia osadu Instalacje sanitarne Ukształtowanie terenu i zieleń Instalacje elektryczne Drogi wewnętrzne Roboty przygotowawcze Podbudowy Nawierzchnie Roboty wykończeniowe Elementy ulic Rozruch technologiczny Obsługa geodezyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach