Urząd Gminy w Radzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 26-807 Radzanów, Radzanów
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6136362 , fax. 048 6136362 wew. 28
- Data zamieszczenia: 2013-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Radzanowie
Radzanów
26-807 Radzanów, woj. mazowieckie
tel. 048 6136362, fax. 048 6136362 wew. 28
REGON: 00053738400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa zakwaterowania i wyżywienia na warsztatach wyjazdowych realizowanych w ramach projektu -Aktywność edukacyjna i kulturalna na terenie Gminy Radzanów-realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Działanie 9.5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników wyjazdowych warsztatów do Sianożęt Zakwaterowanie i wyżywienie w Sianożętach Termin realizacji zamówienia: od 26.07.2013 r. do 30.07.2013 r. 5 dni (4 noclegi) Zakwaterowanie: Miejsce zakwaterowania: Sianożęty. Pokoje 2, 3, 4 - osobowe z łazienkami, telewizorem, czajnikiem i szklankami, łóżka pojedyncze. Cena zakwaterowani winna obejmować opłatę klimatyczną (jeżeli dotyczy). Zakwaterowanie winno odbywać się w budynkach murowanych, dopuszcza się budownictwo drewniane, przeznaczone do całorocznego zamieszkiwania. Cała grupa wycieczkowa musi być zakwaterowana w jednym budynku, na jednym poziomie. Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa wycieczkowa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. Standard zakwaterowania: hotel, pensjonat, domy wycieczkowe. Wykonawca musi zapewnić w ramach zakwaterowania dwie sale szkoleniowe do zajęć dla grup około 35 osobowych do prowadzenia warsztatów dla orkiestry dętej oraz zajęć edukacyjnych. Zajęcia będą odbywały się ciągle, w godzinach: od 9.30 - do 21.30. Pokoje z łóżkami jednoosobowymi wraz z pościelą. Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. Obiekt noclegowy musi zapewnić parking dla autokaru, cena parkingu w cenie usługi. Zakwaterowanie musi się odbywać w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa - obiekt, w którym ma być zorganizowany pobyt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wycieczki budynek noclegowy powinien być tak zabezpieczony aby uniemożliwić wejście wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku ). Otoczenie ośrodka: kompleks boisk (do piłki siatkowej, nożnej, koszykowej, kometki). Odległość od morza - do 200m. W ramach zakwaterowania wykonawca musi zapewnić także: opiekę ratownika podczas kąpieli morskiej, opiekę medyczną oraz zorganizować dyskotekę z DJ i sprzętem nagłaśniającym Planowana ilość osób do zakwaterowania: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty szczegółowy opis miejsca wykonywania zamówienia i warunków zakwaterowania wraz z dokumentacją zdjęciową. Wyżywienie: Planowana ilość osób do wyżywienia: 40 (36 uczniów + 4 osoby dorosłe). Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmian ilościowych. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do zapewnienia wyżywienia wg harmonogramu: 1 dzień (26.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 2 dzień (27.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 3 dzień (28.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja 4 dzień (29.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja, ognisko z pieczeniem kiełbasek 5 dzień (30.07.2013r.) - śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja Zamawiający zastrzega możliwość zamiany w danym dniu pobytu obiadu, podwieczorku i kolacji na obiadokolację plus suchy prowiant, w zależności od harmonogramu pobytu. Wykonawca o zmianie zostanie poinformowany przez kierownika warsztatów najpóźniej w pierwszym dniu pobytu grupy. Planowana łączna liczba posiłków podczas realizacji usługi (podane ilości są ilościami szacunkowymi, zamawiający zastrzega możliwość zmian ilości posiłków): 5 śniadań (1 śniadanie obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 obiadów (1 obiad obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 podwieczorków (1 podwieczorek obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 5 kolacji (1 kolacja obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób), 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek (1 ognisko obejmuje wszystkich uczestników warsztatów - 40 osób). Wszystkie posiłki serwowane do stolika. Świadczenie usługi winno się odbywać w miejscu zakwaterowania i w miejscu do tego przystosowanym np. stołówka. Posiłki podczas całego pobytu winny być zróżnicowane, nie dopuszcza się powtarzalność tej samej potrawy. W całodziennym jadłospisie powinny zostać uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. Posiłki mają być sporządzane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonywane w dniu dostawy ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne daty ważności. Czas pomiędzy przygotowaniem posiłków, a jego spożyciem nie powinien być dłuższy niż 2 godziny. Wartość kaloryczna całodniowego posiłku musi być zgodna z zasadami żywienia. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP. Wykonawca musi posiadać pozytywną opinię pokontrolną Sanepid oraz mieć wdrożony HACCP. Miejsce w którym będą podawane posiłki musi być przystosowane do żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży. Wykonawca będzie zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek wszystkich potraw wchodzących w skład każdego posiłku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17.04.2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007, Nr 80, poz. 545). Wykonawca dostarczy dokumentację potwierdzającą ilość dostarczonych posiłków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugradzanow.bip.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja XIV Konferencji Naukowo-Technicznej Techniki Komputerowe w Inżynierii
Dodano: 2016-02-26 - Kompleksowa obsługa hotelarsko-gastronomiczna szkolenia dla pracowników Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie oraz podmiotów z nim współpracujących
Dodano: 2015-08-28 - Kompleksowa obsługa hotelarsko-gastronomiczno-konferencyjna szkoleń
Dodano: 2015-07-17 - Kompleksowa obsługa hotelarsko-gastronomiczno- konferencyjna szkoleń
Dodano: 2015-05-27 - ZABEZPIECZENIE LOGISTYCZNE XII Międzynarodowego Sympozjum IPMiT nt. DOSKONALENIE KONSTRUKCJI ORAZ METOD EKSPLOATACJI POJAZDÓW MECHANICZNYCH, POJAZDY 2015
Dodano: 2015-05-14 - usługi hotelowe, gastronomiczne i konferencyjne dla uczestników szkoleń
Dodano: 2015-02-24 - Dostawa żywności do Przedszkola nr 34
Dodano: 2014-11-12 - Zakwaterowanie z wyżywieniem grupy studentów Politechniki Warszawskiej w dniach 12-14 grudnia 2014 w ramach szkolenia wyjazdowego Wydziałowych Rad Studentów. Nr postępowania: ZP/U/KK/50/14
Dodano: 2014-10-15 - świadczenie usługi w zakresie zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy Policji
Dodano: 2014-10-13 - Świadczenie usługi restauracyjnej oraz wynajem sali obrad na potrzeby konferencji: Modern Marketing and Logistics - globalne wyzwania.
Dodano: 2014-09-03