Przetargi.pl
Usługa ochrony osób i mienia w Pracowni Propagacji i Modyfikacji Komórek do wykorzystywania w medycynie regeneracyjnej o standardzie GMP we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy”

Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku ogłasza przetarg

  • Adres: 53439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 783-13-73 , fax. (0-71) 362-15-12
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku
    ul. Grabiszyńska 105
    53439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 783-13-73, fax. (0-71) 362-15-12
    REGON: 93271739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dctk.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa ochrony osób i mienia w Pracowni Propagacji i Modyfikacji Komórek do wykorzystywania w medycynie regeneracyjnej o standardzie GMP we Wrocławiu przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest usługa ochrony obiektu osób i mienia Dolnośląskiego Centrum Transplantacji Komórkowych z Krajowym Bankiem Dawców Szpiku w budynku Pracowni Propagacji i Modyfikacji Komórek przy ul. Fieldorfa 6 (kod CPV: 79.71.00.00-4 - nazwa: Usługi ochroniarskie). 2. Usługa ochrony winna być świadczona całodobowo przez koncesjonowanego wykonawcę w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213.). 3. Nieruchomość przy ul. Fieldorfa 6, 54-049 we Wrocławiu stanowi teren ogrodzony, zamknięty o powierzchni 5926m², na którym zlokalizowany jest budynek pracowni o powierzchni 1046,19m² o ilości kondygnacji nadziemnej 2 – parter , I piętro. 4. Zakres świadczonej usługi obejmuje: 1) całodobową ochronę obiektu, 2) obsługę monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego, 3) obsługę ekranu parametrów technicznych pomieszczeń i układów teletechnicznych zamontowanych w budynku pracowni, central DSO i ISP, 4) obchód terenu przynajmniej 2 razy na dobę, 5) natychmiastową interwencję w przypadku zagrożenia, 6) współpracę ze służbami pogotowia ,straży pożarnej, policji, 7) powiadomienia Dyrekcji DCTK o zaistniałych zdarzeniach, 8) prowadzenie książki wejść i wyjść firm zewnętrznych obsługujących pracownię, 9) prowadzenie książki służby opisujący przebieg służby, 10) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń uprawnionym pracownikom, 11) czuwanie nad tym , aby na teren pracowni nie wchodziły osoby postronne, 12) sprawdzanie kluczy od pomieszczeń pracowni przy przyjęciu dyżury, 13) utrzymanie porządku przed wejściem głównym do budynku pracowni, w okresie zimowym odśnieżanie chodnika i drogi przy wejściu głównym, 14) wykonywanie poleceń Zlecającego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób świadczących usługi ochroniarskie realizujących niniejsze zamówienie. 6. Wszyscy pracownicy ochrony świadczący usługę opisaną w opisie przedmiotu zamówienia muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 7. Ze względu na przedmiot zamówienia, wartość zbiorów znajdujących się w obiektach Zamawiającego i zakres czynności pracowników ochrony, zachodzi konieczność ścisłego podporzadkowania pracowników ochrony wobec wykonawcy lub podwykonawcy co do sposobu, czasu i miejsca wykonywania tych czynności i ścisłego kierownictwa ze strony Wykonawcy lub podwykonawcy wobec pracowników. 8. Wykonawca lub podwykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia wszystkie osoby realizujące u Zamawiającego przedmiot zamówienia, za wyjątkiem pracowników ochrony wchodzących w skład grupy interwencyjnej. 9. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną przez Wykonawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na podstawie umowy o pracę. 10. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie listy osób świadczących usługę ochrony wraz z informacja o sposobie zatrudnienia tych osób, dokumentacji ich zatrudnienia (tj. kopii umów o pracę, dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaświadczenia właściwego oddziału ZUS), natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 11. W przypadku nieprzestrzegania obowiązku zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę, na Wykonawcę zostaną nałożone kary w sytuacjach i w wysokości określonej we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga wpisu do odpowiedniego rejestru handlowego lub zawodowego oraz aktualnych zezwoleń do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia tj. posiadania przez Wykonawcę koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r. poz. 2213.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt. 3 składa: 1) pkt 1- informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sadowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 i 7 ustawy; Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) pkt 5-6 – dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ze: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym Rozdziale oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w oryginale. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach