Gmina Lubomierz ogłasza przetarg
- Adres: 59623 Lubomierz, Plac Wolności 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 833 166 , fax. 757 833 167
- Data zamieszczenia: 2018-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
Plac Wolności 1
59623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
tel. 757 833 166, fax. 757 833 167
REGON: 23082165800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubomierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego oraz multimedialnego , pomocy dydaktycznych i mebli w ramach projektu pn. ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania jest dostawa sprzętu komputerowego, medialnego, pomocy dydaktycznych, mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.2. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1 – Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 2 – Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Część 3 - Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Część 4- Dostawa mebli w ramach projektu pn. „Rozkręć swój umysł - rozwijaj swoje kompetencje w Gminie Lubomierz” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujące ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykonawca za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca zobowiązany jest: - złożyć ofertę – pod rygorem nieważności – w formie pisemnej; - złożyć oświadczenia, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu w sprawie dokumentów – dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów – w oryginale; - złożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ i w rozporządzeniu w/s dokumentów inne niż oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 7.1.2) tiret drugi – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca , podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnie lub w formie elektronicznej. - złożyć pełnomocnictwo w formie pisemnej lub kopii poświadczonej notarialnie, bądź przez osoby udzielające pełnomocnictwa;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat dla dwóch jednostek organizacyjnych Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa laptopów dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-09-25 - Notebooki dla pracowników DSDiK
Dodano: 2023-05-26 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-03-27 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” z możliwością składania ofert częściowych.
Dodano: 2023-02-21