Przetargi.pl
UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW/AZ/PE-PN-43/15 Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż, podłączenie i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa oraz Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej na terenie Centrum Klinicznego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: Część A - Dostawa montaż, podłączeni i uruchomienie elementów systemu monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego niezbędnych do uruchomienia monitoringu wizyjnego sal chorych oraz elementów aktywnych pozostałych systemów bezpieczeństwa. Krótki opis zamówienia: System monitoringu wizyjnego sal chorych będzie działał w obrębie wydzielonej szpitalnej sieci bezpieczeństwa i oparty będzie na technologii IP. Wszystkie elementy systemu, wraz z elementami aktywnymi, muszą być kompatybilne i zapewniać pełną integralność z systemem monitoringu wizyjnego obecnie działającym w obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Mikulicza - Radeckiego przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu. W celu zapewnienia pełnej integralności oraz funkcjonalności systemu rejestratory NVR muszą być kompatybilne pod względem programowym z aplikacją aktualnie nadzorującą działanie monitoringu CCTV u Użytkownika, tj. Smart PSS (Smart Pro Surveillance System). Wszystkie urządzenia muszą być kompatybilne i gwarantować najwyższą jakość działania. Ponadto dostarczone urządzenia powinny gwarantować min. 10 - letni okres funkcjonowania oraz dostęp do pełnego asortymentu części zamiennych do zastosowanych rozwiązań. Część B - Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania kolejkami. System będzie użytkowany w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w nowym budynku Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei, we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213. System zarządzania kolejkami ma na celu sprawne zarządzanie ruchem Pacjentów. Krótki opis zamówienia: - Przygotowanie projektu wykonawczego systemu. - Wykonanie okablowania zasilającego oraz sieci strukturalnej LAN (w lokalizacjach tego wymagających). - Dostawa i montaż wyświetlaczy zbiorczych LED lub LCD (z numerem biletu i stanowiska) - 5 szt. - Dostawa i montaż wyświetlaczy stanowiskowych LED lub LCD (z numerem biletu) - 7 szt. - Dostawa i montaż urządzeń głośnikowych do emisji zapowiedzi (jeśli będą wymagane) - 4 szt. - Dostawa i montaż biletomatu wolnostojącego z ekranem dotykowym LCD min. 19 - 1 szt. - Dostawa i montaż drukarek biletowych w punktach obsługi pacjenta - 2 szt. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania - aplikacji do obsługi systemu olejowego w punktach obsługi pacjenta. - Dostawa i zainstalowanie licencjonowanego oprogramowania serwerowego do zarządzania systemem kolejkowym, aplikacji do zarządzania wyświetlaczami LED lub LCD. - Uruchomienie i konfiguracja systemu. - Przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji użytkowej (instrukcje użytkowania systemu). - Instruktaż pracowników z zarządzania i obsługi wdrożonego systemu kolejkowego. Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały co najmniej wymogi techniczne zawarte w odpowiednim Arkuszu informacji technicznej (Zał. nr 2A-2B do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PE-PN-43/15

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link Projekty zewnętrzne 2015 nr PE-PN-43/15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach