Przetargi.pl
Budowa monitoringu wizyjnego na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa monitoringu wizyjnego na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót: 1)Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu monitorowania wizyjnego na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu oraz zapewnienie możliwości nieprzerwanej obserwacji newralgicznych punktów wraz z ciągłą automatyczną rejestracją obrazów ze wszystkich kamer w Głównym Centrum Monitorowania w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Strzegomskiej 148, a także obserwacji w Lokalnym Centrum Monitorowania zlokalizowanym w budynku Komisariatu Policji przy ul. Rydygiera 46 we Wrocławiu. 2)Nowy system musi zostać zintegrowany z działającym już systemem monitoringu wizyjnego miasta Wrocławia uruchomionym na obszarze Starego Miasta i Nadodrza. 3)Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Budowę, konfigurację oraz uruchomienie 7 punktów kamerowych zlokalizowanych na terenie Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej na istniejących oraz nowoprojektowanych (budowa 5 słupów) słupach przeznaczonych na cele systemu monitoringu wizyjnego. W ramach budowy punktów kamerowych należy dostarczyć łącznie 10 kamer (3 kamery szybkoobrotowe PTZ oraz 7 kamer stałopozycyjnych). b) Rozbudowę, konfigurację oraz uruchomienie podglądu z nowoprojektowanych kamer z obszaru Wyspy Słodowej i Wyspy Bielarskiej w Głównym Centrum Monitorowania w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego oraz w Lokalnym centrum monitorowania zlokalizowanym w budynku Komisariatu Policji przy ul. Rydygiera 46 we Wrocławiu. Ponadto do Głównego Centrum Monitorowania należy dostarczyć serwer zapisu umożliwiający zapis strumieni wideo z nowoprojektowanych kamer. c) Budowę szafy teletechnicznej zlokalizowanej bezpośrednio przy Kładce Piaskowej (Wyspa Słodowa) w której należy zamontować przełącznicę światłowodową, przełącznik sieciowy, urządzenie zapewniające napięcie gwarantowane, moduł zarządzania, grzałkę, wentylator. W celu zapobieżenia dewastacji szafy przy pomocy narzędzi ręcznych, mechanicznych wymaga się aby istniejące szczeliny, otwory techniczne szafy uniemożliwiały włożenie narzędzi typu łom, pręt stalowy, śrubokręt. Szafa teletechniczna musi być zabezpieczona przed skutkami wandalizmu poprzez: - zastosowanie 2 zamków o podwyższonej klasie odporności na włamanie (co najmniej 4 klasa odporności na włamanie, która odpowiada normie PN-EN 12209:2005/AC), - wykonanie szafy teletechnicznej ze stali nierdzewnej odpornej na uderzenia oraz udary mechaniczne. - zastosowanie w drzwiach szafy czujki sejsmiczno-skarbcowej z regulowanym poziomem czułości, którą należy podłączyć do projektowanego modułu kontrolno sterującego, - zastosowanie wzmocnionej konstrukcji nośnej. d) Budowę kanalizacji teletechnicznej (pierwotnej, wtórej) w celu zaciągnięcia kabla światłowodowego zgodnie z dokumentacją techniczną w celu skomunikowania punktów kamerowych z Głównym Centrum Monitorowania. e) Budowę zewnętrznej linii zasilającej z istniejącego złącza kablowego ZK-3B znajdującego się na Wyspie Słodowej w celu zasilania urządzeń wchodzących w skład ww. inwestycji. f) Dostarczenie serwera rejestracji zdalnej w celu monitorowania sygnałów kontrolnych sterowniczych, sygnalizacyjnych pochodzących z różnych punktów systemu monitoringu wizyjnego. g) Wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej poszczególnych elementów systemu, h) Okresową konserwację systemu monitoringu wizyjnego. 2. Szczegółowy zakres prac związanych z budową monitoringu wizyjnego na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)prowadzenia robót budowlanych, tak aby nie utrudniały użytkownikom korzystania z terenu Wysp oraz możliwości realizacji przez Zamawiającego imprez w weekendy (tj. od piątku do niedzieli). Wykonawca musi uwzględnić w harmonogramie wykonywania robót imprezy organizowane na terenie Wysp. Harmonogram imprez organizowanych na Wyspie Słodowej i Wyspie Bielarskiej we Wrocławiu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ, 2)prowadzenia robót etapami, w każdym etapie Wykonawca wydzieli kwaterę (obszar) o wielkości 40 m x 8 m, w której Wykonawca będzie prowadzić prace, 3)prowadzenia robót wyłącznie od poniedziałku do czwartku, 4)protokolarnego przejęcia terenu, na którym będą wykonywane roboty, 5)przygotowania placu i zaplecza budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 6)sporządzenia planu BIOZ, 7)zapewnienia materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, projektem budowlanym, projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 8)prowadzenia dziennika budowy, księgi obmiaru robót, 9)zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, 10) zapewnienia dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych na Wyspach w rejonie prowadzonych robót, 11) oznaczenia i zabezpieczenia wszystkich instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia wykonanych robót bądź uszkodzenia urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt, 12) wykonywania badań zagęszczenia gruntów w miejscach wykonania wykopów oraz dołączenia wyników badań do dokumentacji powykonawczej, 13) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r poz. 21). Wywóz odpadów budowlanych i składowanie ich na wysypisku odbywa się na koszt Wykonawcy, 14) przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 15) stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 16) pokrycia kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 17) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 18) współpracy z projektantem i prowadzenia robót pod jego nadzorem autorskim, 19) zapewnienia kompletnej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 20) stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 21) zawiadomienia inspektora nadzoru inwestorskiego z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót, ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć roboty, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, 22) usunięcia wszelkich szkód powstałych w trakcie realizacji robot, doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, 23) przekazania terenu protokołem zdawczo - odbiorczym Zamawiającemu, w dacie odbioru końcowego robót, 24) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona w zasób Zarządu Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta, - dziennik budowy, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań, 25) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, 26) wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 27) sporządzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 4.Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót przedstawi Zamawiającemu ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej o wartości nie niższej niż 500 000 zł oraz ubezpieczenie od wandalizmu i dewastacji na okres prowadzenia robót o wartości nie niższej niż 60 000 zł. 5.Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej w dniu podpisania umowy, 2) przekazanie Wykonawcy protokolarnie terenu, gdzie będą wykonywane roboty w terminie 7 dni licząc od dnia podpisania umowy, 3) wyznaczenie miejsca zaplecza budowy monitoringu wizyjnego, 4) zapewnienie na swój koszt nadzoru inwestorskiego, nadzoru archeologicznego i nadzoru autorskiego, 5) dokonanie odbioru przedmiotu umowy i zapłata umówionego wynagrodzenia. 32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym Dodatkowe przedmioty: 32562000-0- Kable światłowodowe 30200000-1- Urządzenia komputerowe 32400000-7- Sieci 45311100-1- Roboty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322340002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 18 000,00 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach