Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miasto i Gminę Połaniec

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miasto i Gminę Połaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. IV. Opis przedmiotu zamówienia. „Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miasto i Gminę Połaniec. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Połaniec. Kredyt długoterminowy w wysokości 6.560.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Połaniec w 2018 r. z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Miasto i Gminę Połaniec z ostatecznym terminem spłaty w dniu 31.12.2023 roku. Kredyt będzie wykorzystany jednorazowo w m-cu sierpniu 2018 roku, w terminie od 2 do 5 dni od zgłoszenia dyspozycji uruchomienia kredytu. Termin uruchomienia kredytu stanowi drugie kryterium oceny ofert. 4.2. Spłaty rat kredytu będzie następować: Karencja w spłacie kapitału i odsetek do 31.03.2019 roku. - W okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od dnia 31.03.2019 roku, Ostatnia rata kredytu do 31.12.2023 roku. Termin spłat określa Harmonogram spłaty długoterminowego kredytu, stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. Spłata odsetek dokonywana będzie w okresach kwartalnych w ostatnim dniu miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy począwszy od dnia 31.03.2019 roku. 4.3. Zamawiający nie przewiduje płatności prowizji z tytułu udzielenia kredytu. 4.4. Oprocentowanie kredytu w wysokości: stawka WIBOR dla depozytów 3-miesięczych, notowana w przedostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu odsetkowego zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku + niezmienna stała marża banku. Kredytobiorca nie ponosi innych niż marża kosztów z tytułu zaciągniętego kredytu. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR-3M na dzień 2018-06-30 (1,70%). W przypadku zmiany wysokości oprocentowania kredytu Bank każdorazowo zawiadomi Kredytobiorcę w formie pisemnej podając wysokość oprocentowania oraz sposób wyliczenia stawki odniesienia na następny okres odsetkowy. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. Za miesiąc przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 3 M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 4.5. Kredytobiorca ma prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę. Jeżeli termin spłaty odsetek lub rat kapitałowych przypadnie na sobotę, niedzielę, święto lub inny dzień ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek lub rat kapitałowych nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie. 4.6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. Koszty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia kredytu ponosi Zamawiający. Zamawiający nie przewiduje oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie przepisów bankowych. 4.7. Dokumenty Zamawiającego niezbędne do udzielenia kredytu: Sprawozdanie NDS za 2015 rok Rb-27S za 2015 rok Rb-28S za 2015 rok Rb-N za 2015 rok Rb-Z za 2015 rok NDS za 2016 rok Rb-27S za 2016 rok Rb-28S za 2016 rok Rb-N za 2016 rok Rb-Z za 2016 rok Rb-27S za 2017 rok Rb-28S za 2017 rok Rb-N za 2017 rok Rb-Z za 2017 rok RB-NDS za 2017 rok a. Uchwała Nr LII/322/2017 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 14 grudnia 2017 r. w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy 2018 rok. b. Uchwała Nr LII/321/2017 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 14 grudnia 2017 roku w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2018-2022. c.. Sprawozdania z wykonania budżetu: za 2015 r., 2016 r.,2017 r. W/w dokumenty dostępne na stronie internetowej: zamawiającego http://www.polaniec.bip.gov.pl 4.8 Obowiązkiem Wykonawcy jest informowanie swoich: podwykonawców, podmioty trzecie, konsorcjantów oraz wszystkie osoby fizyczne, których dane będą wykorzystywane o przetwarzaniu ich danych osobowych na potrzeby niniejszego postępowania oraz o fakcie, że odbiorca tych danych będzie Zamawiający. W sytuacji kiedy dane osobowe nie będą pozyskiwane bezpośrednio od osoby, której dotyczą obowiązkiem Wykonawcy będzie poinformowanie tej osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o kto rej mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu 4. formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach