Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SZOZ w Pińczowie na potrzeby pracowni RTG wraz z montażem sprzętu RTG

Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. Klasztorna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 35724-94 , fax. 41 35772-10
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Klasztorna 6
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 35724-94, fax. 41 35772-10
    REGON: 29040387100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/pinczow/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SZOZ w Pińczowie na potrzeby pracowni RTG wraz z montażem sprzętu RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie będzie polegało na wykonaniu projektu budowlanego zmieniającego przeznaczenie części pomieszczeń SZOZ w Pińczowie pod możliwości montażu urządzenia RTG, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich koniecznych decyzji i pozwoleń, wykonanie niezbędnych prac budowlanych zgodnie z projektem budowlanym oraz dostawie aparatu RTG o minimalnych wymogach technicznych według załącznika nr 2 do SIWZ (Wykonawca wypełnia i składa wraz z ofertą) wraz z dostosowaniem istniejących pomieszczeń do jego montażu i uruchomienia. Dodatkowo w zakresie ww. zadania będzie przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia dla personelu medycznego oraz pracowników obsługi technicznej. Zamawiający załącza do dokumentacji wstępny przedmiar, oraz projekt funkcjonalno - użytkowy robót,(pfu jest tylko pomocniczym zarysem prac, jakie należy wykonać, na którym wykonawca może się opierać, ale nie są to rozwiązania narzucone, jedynie pomocnicze do wykonania projektu budowlanego projekt ma być wykonany zgodnie z wymogami i potrzebami takiego pomieszczenia)Wykonawca winien: wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej udokumentowanej u Zamawiającego- tylko taki Wykonawca może składać ofertę, pomieszczeń Pracowni RTG w celu określenia i wyceny zakresu niezbędnych prac adaptacyjnych koniecznych do zamontowania oferowanych przez siebie urządzeń, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Wszystkie prace adaptacyjne, instalacyjne i montażowe należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną (wykończenie pomieszczenia, kolorystyka ścian, posadzka w uzgodnieniu z Zamawiającym). Wniosek o umożliwienie wizji lokalnej należy przesłać na adres email Zamawiającego wskazany w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany realizować roboty w sposób umożliwiający funkcjonowanie przychodni, w maksymalny sposób ograniczyć wszelkie uciążliwości wynikające z ich prowadzenia (kurz, hałas, itp.) Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP oraz p.poż. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do prac przy instalacjach z mediami do powiadomienia Zamawiającego i uzyskania jego zgody na ww. prace i czasowe wyłączenie mediów. Wszystkie zastosowane przy remoncie materiały muszą posiadać atesty i certyfikaty wymagane przepisami prawa i dopuszczenie do stosowania w tego typu pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100) a) w pieniądzu: (zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski nr: 84 1050 1429 1000 0005 0029 4970, w tytule wpłaty należy zamieścić numer i tytuł zadania: SZOZ.3.18 / zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SZOZ w Pińczowie na potrzeby pracowni RTG wraz z montażem sprzętu RTG/ b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.) – składane w oryginale w Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Klasztorna 6, 28-400 Pińczów, NIP 662-14-55-148, Tel. 41 357 24 94 Fax 41 357 72 10 Email: ksiegowosc@szozpinczow.pl za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty, Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Klasztorna 6, 28 – 400 Pińczów b) zawierać w swojej treści: - oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych, - nazwę zadania: „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń SZOZ w Pińczowie na potrzeby pracowni RTG wraz z montażem sprzętu RTG” c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 3. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. 4. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach