Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - ETAP I.

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - ETAP I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68 - ETAP I. Zadnie będzie realizowane w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68, planowanego do dofinansowania w ramach Programu Rozwoju Subregionu Południowego w ramach priorytetu V Środowisko, Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 2. Zadanie obejmuje wykonanie następujących elementów: a. roboty demontażowe i rozbiórkowe, b. wymiana stolarki okiennej, c. ocieplenie ścian zewnętrznych, d. ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji, e. roboty elewacyjne, izolacyjne i wykończeniowe, f. izolacje przeciwwilgociowe, 3. CPV: 45000000-7; 45233222-1; 45320000-6; 45410000-4; 45430000-0; 45421000;-4; 45442100-8; 45262600-7; 45410000-4 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami jego wykonania określają: a. Załącznik Nr 7A do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -Wymagania ogólne - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68; b. Załącznik Nr 7B do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ST-01 Roboty w zakresie chodników, Roboty izolacyjne, Tynkowanie, Pokrywanie podłóg i ścian, Roboty w zakresie stolarki budowlanej, Roboty malarskie c. Załącznik Nr 7C do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Izolacja przeciwwilgociowa pionowa, d. Załącznik Nr 7D do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Tynk renowacyjny, e. Załącznik Nr 7E do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Izolacja przeciwwilgociowa pozioma, f. Załącznik nr 8A do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej przy ul. Klimczoka 68, g. Załącznik nr 8B do SIWZ - Projekt wykonawczy Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej izolacje przeciwwilgociowe, h. Załącznik Nr 9A do SIWZ - Przedmiar robót - Roboty dociepleniowe, elewacyjne i izolacyjne i. Załącznik Nr 9B do SIWZ - Przedmiar robót - Izolacja przeciwwilgociowa w budynku Szkoły Podstawowej w Bystrej - segment A i B, j. Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy, k. audyt energetyczny. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. UWAGA W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały,wyroby,technologie za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów,wyrobów,technologii Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów, wyrobów,technologii pod warunkiem posiadania przez nie parametrów, cech technicznych i jakościowych, nie gorszych niż materiały, wyroby, technologie, które one zastępują. Działając na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały,wyroby, technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę do oferty zestawienie materiałów, wyrobów, technologii równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi (certyfikaty zgodności, atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, potwierdzenie badań laboratoryjnych przez laboratoria uprawnione), że zaproponowane równoważne materiały, wyroby, technologie spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i posiadają parametry nie gorsze niż materiały, wyroby, technologie które zastępują, a koszty eksploatacji tych materiałów,urządzeń nie będą wyższe od określonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 10.000 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07.2009r. do godz. 13:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy Wilkowice: Bank Spółdzielczy w Bystrej ul. Zdrojowa 11 , nr 41-8133-0003-0000-0244-2000-0018
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b/ udokumentują, iż dysponują/ będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej na obiektach objętych opieką konserwatora zabytków, przynależącymi do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadającymi wymagane, ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, d/ udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo /jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ dokument dołącza Wykonawca w przypadku gdy dotyczy; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - dokumenty dołącza Wykonawca; 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania zamówienia oraz przynależą do właściwych izb samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - dokumenty dołącza Wykonawca; 7. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, i posiadających wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 8 niniejszej specyfikacji, Wykonawca wskazał osobę/osoby, którą/którymi będzie dysponował - dokument sporządza i dołącza Wykonawca w przypadku gdy dotyczy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach