Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach wraz z modernizacją systemu ciepłowniczego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Szpitalna 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552825 , fax. 085 6552825
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 8 8
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552825, fax. 085 6552825
    REGON: 05065348200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemiatycze.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach wraz z modernizacją systemu ciepłowniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach termomodernizacji budynku mieszczącego administrację, kuchnię, kotłownię, sterylizację oraz Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach wraz z modernizacją systemu ciepłowniczego. 2. Zakres prac obejmuje roboty termomodernizacyjne i budowlane, które zostały szczegółowo ujęte w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, a w szczególności: 2.1. Roboty budowlane: - termomodernizacja ścian budynku (m.in. wymiana stolarki drewnianej na PCV, zamurowania, elewacja z dociepleniem metodą bezspoinową); - termomodernizacja dachu (m.in. roboty dociepleniowe i pokrywcze); - prace uzupełniające (m.in. wywóz złomu i gruzu); 2.2. Prace remontowe w zakresie: - kotłowni; - instalacji centralnego ogrzewania; 2.3. Prace instalacyjne baterii solarnych. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się zgodnie z: 3.1. Dokumentacją techniczną - do szczegółowego zapoznania się w siedzibie Zamawiającego, 3.2. Harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2, 3.3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 25 000.00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy nie zalegają z uiszczeniem podatków, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawcy nie zalegają z uiszczeniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, do wykonania zamówienia tj. wykonali (zakończyli) w okresie ubiegłych pięciu lat co najmniej dwa zamówienia o wartości około 1 mln zł (+/- 100 tys.) o charakterze oraz złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawcy są ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto składanej oferty. Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Wykonawcy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości składanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 o nie wykluczeniu z postępowania. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Polisa, a w przypadku jej braku oświadczenie iż Wykonawca przed podpisaniem umowy dokona ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemiatycze.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach