Przetargi.pl
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI RENTGENODIAGNOSTYKI

Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Konstytucji 3 Maja 34
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 272 36 13 , fax. 086 272 36 13
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny im. dr Witolda Ginela w Grajewie
    ul. Konstytucji 3 Maja 34 34
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 272 36 13, fax. 086 272 36 13
    REGON: 45066682200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRACOWNI RENTGENODIAGNOSTYKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w zakresie placówek zdrowia Zamówienie obejmuje: - wykonanie robót rozbiórkowych - wykonanie robót remontowych ( murowe i tynki ) - demontaż wentylacji - dostarczenie i osadzenie drzwi ołowianych - wykonanie posadzki - malowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 . Do przetargu zostaną zakwalifikowane firmy: - prowadzące działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem; - dopuszczone do udziału w przetargu po uwzględnieniu treści pkt. 8.2 niniejszej specyfikacji; - posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujące osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami - znajdujące się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.2. Nie podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r./Dz. U. 19/04 poz. 177 z póź. zmianami/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta winna zawierać następujące dokumenty, uporządkowane w kolejności jak niżej: 1/ wypełniony formularz: przedmiar robót - załącznik nr 1 1/ formularz ofertowy - załącznik nr 2 2/ oświadczenie Wykonawcy- załącznik nr 3 3/ oświadczenie członków konsorcjum /ewentualnie / - załącznik nr 4 4/ wykaz wykonanych robót potwierdzonych referencjami - załącznik nr 5 5/ zaparafowany Wzór umowy - załącznik nr 6 6/ oświadczenie, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom( w przypadku braku oświadczenia Zamawiający będzie uważał, że całość zamówienia będzie realizował Wykonawca). 7/ aktualny wypis z rejestru lub KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego z zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku konsorcjum - umowa Umowa dla konsorcjum winna zawierać m.in.: - zakres obowiązków jego członków przy realizacji zamówienia ze wskazaniem lidera, który będzie reprezentował konsorcjum wobec Zamawiającego, sposób reprezentacji, czas trwania i sposób rozwiązania konsorcjum; - oświadczenie członków konsorcjum o ich solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego; 8/ kserokopie uprawnień budowlanych, stosownie do zakresu rzeczowego robót ; 9/ wykaz ważniejszych robót, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, o charakterze i złożoności porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia - wg. zał. nr 5 ( referencje od poprzednich Zamawiających w zakresie przedmiotu zamówienia); 10.1 Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru robót dołączonego do specyfikacji. Oferent jest zobowiązany wycenić wszystkie pozycje przedmiaru, załączonego do specyfikacji, bez wprowadzania pozycji dodatkowych. Nie należy stosować cen zerowych ani ewidentnie zaniżonych, mogących budzić przypuszczenia o utrudnianiu uczciwej konkurencji. Oferent jest zobowiązany sporządzić kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w tym bezwzględnie: - obliczyć wartość poszczególnych pozycji kosztorysowych, podać ceny jednostkowe pozycji z narzutami, oraz cenę z narzutami dla całej pozycji, - obliczyć wartość kosztorysu, jako sumę wszystkich pozycji kosztorysowych, - uwidocznić i podać zastosowane wskaźniki cenotwórcze, tj. R,Ko,Kz,Z, - przedstawić zestawienie materiałów i sprzętu z cenami, - tabelę elementów scalonych z wyszczególnieniem - R,M,S,Ko,Kz,Z, suma. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 10.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania każdego oferenta, w celu uzyskania wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty, kwalifikacji i wiarygodności oferenta oraz podstaw i sposobu kalkulacji ceny ofertowej. Od Oferentów oczekuje się gotowości udzielenia żądanych informacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-grajewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach