Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku biurowego KOWR OT w Koszalinie przy ul. Partyzantów 15A, obejmująca ocieplenie przegród zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, nadmurowanie kominów wentylacyjnych, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji i klimatyzacji, przebudowę instalacji oświetlenia wewnętrznego, instalacji odgromowej oraz budowę instalacji paneli fotowoltaicznych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych budynku

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-411 Koszalin, Partyzantów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (94) 347-31-32, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Koszalinie
    Partyzantów 15a
    75-411 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (94) 347-31-32, , fax. -
    REGON: 36784953800059
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku biurowego KOWR OT w Koszalinie przy ul. Partyzantów 15A, obejmująca ocieplenie przegród zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, nadmurowanie kominów wentylacyjnych, przebudowę instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji i klimatyzacji, przebudowę instalacji oświetlenia wewnętrznego, instalacji odgromowej oraz budowę instalacji paneli fotowoltaicznych zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia wg projektu budowlanego obejmuje: A) Roboty zewnętrzne termoizolacyjne wg technologii systemowej B) Roboty zewnętrzne murowe i stolarskie w zakresie wymiany istniejącej stolarki okiennej na nową stolarkę z profili PCV C) Roboty zewnętrzne murowe i stolarskie w zakresie wymiany istniejącej stolarki drzwiowej na nową stolarkę z aluminium D) Roboty budowlane montażowe stolarskie i blacharskie E) Roboty budowlane demontażowe dekarsko-blacharskie F) Roboty budowlane demontażowe murowe i betonowe G) Roboty budowlane demontażowe murowe i stolarskie H) Roboty budowlane murowe: I) Roboty budowlane dekarsko – blacharskie: J) Roboty budowlane ziemne i inżynieryjne (drogowe) K) Roboty zewnętrzne instalacyjne wg poszczególnych branż L)Roboty wewnętrzne instalacyjne wg poszczególnych branż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. W przedmiotowym postępowaniu oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 121.000,00 zł. 10.2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu – przed upływem terminu do składania ofert należy dokonać wpłaty wadium - przelewem na konto BGK O/Szczecin na konto nr 10 1130 1176 0022 2115 1620 0002z adnotacją: ,, Termomodernizacja budynku biurowego KOWR OT w Koszalinie przy ul. Partyzantów 15A’’ (za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający przyjmie faktyczne uznanie rachunku bankowego w terminie składania ofert - decyduje data wpływu pieniędzy na konto zamawiającego - kserokopię przelewu - dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.) a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 10.4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 - ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniężnej, dokument wadium należy dołączyć do oferty. 10.5. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 - ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 10.6. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w ust. 10.3, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej - platformie zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl.informacji dotyczących firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (art. 86 ust. 5 Pzp), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia określony w Załączniku nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach