Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
Plac Batorego 4
70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
REGON: 14501700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl, https://ums.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa dwóch pick-upów z napędem 4×4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dwa fabrycznie nowe samochody typu pick-up o napędzie 4x4 z reduktorem, do przewozu 5 osób wraz z kierowcą, wyprodukowane w 2019 lub 2020 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34131000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 3) dokument potwierdzający spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 5) pełnomocnictwo ( o ile dotyczy); 6) dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodów typu pick-up z napędem 4x4
Dodano: 2019-02-15 - Dostawa samochodu patrolowo – gaśniczego dla Drawieńskiego Parku Narodowego
Dodano: 2019-01-04 - „Dostawa samochodu patrolowo-gaśniczego dla Drawieńskiego Parku Narodowego”
Dodano: 2018-11-21 - Dostawa samochodu patrolowo-gaśniczego dla Drawieńskiego Parku Narodowego
Dodano: 2017-01-25