Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków szkolno-wychowawczych w gminie Tereszpol

Gmina Tereszpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23407 Tereszpol, Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 876 005 , fax. 846 876 005
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tereszpol
    Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234
    23407 Tereszpol, woj. lubelskie
    tel. 846 876 005, fax. 846 876 005
    REGON: 95036917800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugtereszpol.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków szkolno-wychowawczych w gminie Tereszpol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków szkolno-wychowawczych w gminie Tereszpol: Zespół Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II w Tereszpolu Zaorendzie oraz Zespół Szkół Samorządowych w Tereszpolu Kukiełkach. 1.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 1.2.1.część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samorządowych im. Jana Pawła II w Tereszpolu Zaorendzie”, której zakres robót obejmuje: − wydzielenie oraz zabezpieczenie placu budowy przez Wykonawcę, − montaż systemowych rusztowań, podestów, siatek i barier ochronnych oraz innych zabezpieczeń budowlanych, − demontaż obróbek blacharskich budynku, − rozbiórka istniejących rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami, − przygotowanie i otynkowanie powierzchni bocznych kominów wentylacyjnych zgodnie z kolorystyką, remont obróbek dekarskich z papy termozgrzewalnej kominów. Istniejące zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych - pozostają bez zmian, − zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi betonowych czapek kominowych za pomocą farby do betonu, − demontaż wszelkich krat zabezpieczających okna i drzwi montowanych na elewacjach budynku. Kraty będą montowane ponownie, po ich oczyszczeniu i pomalowaniu, − demontaż wszelkich zewnętrznych parapetów okiennych budynku, − demontaż na elewacji przy głównym wejściu elementów drewnianych, − renowacja stalowych balustrad ochronnych oraz modernizacja murków i schodów zewnętrznych, − przygotowanie ścian zewnętrznych budynku do wykonania ocieplenia, − ocieplenie ścian kondygnacji nadziemnych styropianem grub. 13 cm – styropian o współczynniku przewodności 0,031 W/m2K, − ocieplenie stropu poddasza matami wełny mineralnej gr. 25 cm o współczynniku przewodności 0,040 W/m2K − wykonanie wszelkich dylatacji występujących na ścianach budynku w warstwie projektowanego ocieplenie − wykonanie cokołu z tynku żywicznego do wysokości min. 0,3 m, − wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blachy ocynkowane powlekanej wszystkich elementów budynku, − tynk odpadający skuć i uzupełnić przed wykonaniem docieplenia, − cokół naprawić poprzez skucie głuchych tynków, wypełnienie ubytków zaprawą klejową oraz docieplenie styropianem grubości 14 cm razem z wyprawą tynkarską, − wszystkie elementy stalowe budynku oczyścić i zabezpieczyć farbami ochronnymi, − wymiana parapetów, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej, − nałożenie tynku, malowanie ścian, kominów ponad dachem (przewidzieć ewentualną naprawę kominów poprzez skucie odparzonych tynków, nałożenie nowych wypraw tynkarskich i pomalowanie), − wymiana drzwi zewnętrznych budynku na nowe aluminiowe o spółczynniku przewodności 1,3 W/m2/K (wymiary zgodnie z zestawieniem stolarki), − wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ciemnym szerokości min. 45 cm, − montaż nowych rynien, koszy i rur spustowych budynku, − wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − modernizacja istniejącej kotłowni, polegająca na wymianie starego kotła węglowego na kocioł na pellet z utworzeniem nowego układu hydraulicznego dopasowanego do nowej instalacji c.o. oraz pozostałe rozwiązania kotłowni wraz z odprowadzeniem spalin i wentylacją kotłowni, − wymiana oświetlenia, − uporządkowanie placu budowy, − przygotowanie inwestycji do odbioru prac budowlanych przez Zamawiającego, Dane ogólne o budynku: − ilość kondygnacji: 1 i 2 kondygnacji nadziemnych, − wysokość: do 12 m, − powierzchnia użytkowa: 3 150,50 m2, − kubatura: 12 266,90 m3 1.2.2. część 2 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Tereszpolu Kukiełkach”, której zakres robót obejmuje: − wydzielenie oraz zabezpieczenie placu budowy przez Wykonawcę, − montaż systemowych rusztowań, podestów, siatek i barier ochronnych oraz innych zabezpieczeń budowlanych, − demontaż obróbek blacharskich budynku, − rozbiórka istniejących rynien i rur spustowych wraz z czyszczakami, − przygotowanie i otynkowanie powierzchni bocznych kominów wentylacyjnych zgodnie z kolorystyką, remont obróbek dekarskich z papy termozgrzewalnej kominów. Istniejące zabezpieczenia kanałów wentylacyjnych - pozostają bez zmian, − zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi betonowych czapek kominowych za pomocą farby do betonu, − demontaż wszelkich krat zabezpieczających okna i drzwi montowanych na elewacjach budynku. Kraty będą montowane ponownie, po ich oczyszczeniu i pomalowaniu, − demontaż wszelkich zewnętrznych parapetów okiennych budynku, − demontaż na elewacji przy głównym wejściu elementów drewnianych, − renowacja stalowych balustrad ochronnych oraz modernizacja murków i schodów zewnętrznych, − przygotowanie ścian zewnętrznych budynku do wykonania ocieplenia, − ocieplenie ścian kondygnacji nadziemnych styropianem grub. 13 cm –styropian o współczynniku przewodności 0,031 W/m2K, − ocieplenie stropu poddasza sali gimnastycznej granulatem z wełny mineralnej gr. 17 cm o współczynniku przewodności 0,040 W/m2K, − ocieplenie stropu poddasza styropianem gr. 22 cm o współczynniku przewodności 0,040 W/m2K, − wykonanie wszelkich dylatacji występujących na ścianach budynku w warstwie projektowanego ocieplenie, − wykonanie cokołu z tynku żywicznego do wysokości min. 0,3 m, − wymiana obróbek blacharskich na wykonane z blachy ocynkowane powlekanej wszystkich elementów budynku, − tynk odpadający skuć i uzupełnić przed wykonaniem docieplenia, − cokół naprawić poprzez skucie głuchych tynków, wypełnienie ubytków zaprawą klejową oraz docieplenie styropianem grubości 14 cm razem z wyprawą tynkarską, − wszystkie elementy stalowe budynku oczyścić i zabezpieczyć farbami ochronnymi, − wymiana parapetów, obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej, − nałożenie tynku, malowanie ścian, kominów ponad dachem (przewidzieć −ewentualną naprawę kominów poprzez skucie odparzonych tynków, nałożenie nowych wypraw tynkarskich i pomalowanie), − wymiana drzwi zewnętrznych budynku na nowe aluminiowe o współczynniku przewodności 1,3 W/m2/K (wymiary zgodnie z zestawieniem stolarki), − wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6 cm w kolorze ciemnym szerokości min. 45 cm, − montaż nowych rynien, koszy i rur spustowych budynku, − wymiana instalacji centralnego ogrzewania, − wymiana oświetlenia, − uporządkowanie placu budowy, − przygotowanie inwestycji do odbioru prac budowlanych przez Zamawiającego, Dane ogólne o budynku: − ilość kondygnacji: 1 i 2 kondygnacji nadziemnych, − wysokość: do 12 m, − powierzchnia użytkowa: 1653 m2, − kubatura: 5 768,60 m3,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł), 1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PBS Zamość O/ Zwierzyniec, Nr konta bankowego: 79 9644 1062 2012 6200 0622 0027 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: KNK.271.5.2018 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)kwotę gwarancji, c)termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach