Przetargi.pl
Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Nowe miejsca przedszkolne w Gminie Szelków

Gmina Szelków ogłasza przetarg

  • Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków 39
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7176001 , fax. 029 7176004 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2014-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
    Stary Szelków 39 39
    06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7176001, fax. 029 7176004 w. 28
    REGON: 55066837300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Nowe miejsca przedszkolne w Gminie Szelków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest świadczeniem usługi niepriorytetowej edukacyjnej - zajęcia dodatkowe dla przedszkolaków wraz z doposażeniem do zajęć. Projekt Nowe miejsca przedszkolne w Gminie Szelków realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet 9 - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. Zamawiający zstrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać, co najmniej jedną osobę prowadzącą zajęcia dla każdego rodzaju zajęć -7 rodzajów zajęć dla przedszkolaków plus 4 warsztaty dla rodziców. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: 1. Zakup usługi edukacyjnej: język angielski, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna - 30 min. 2. Zakup usługi edukacyjnej: logorytmika, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna - 30 min. 3. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia z gimnastyki korekcyjnej, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna- 30 min. 4. Zakup usługi edukacyjnej: rytmika, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna - 30 min. 5. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia artystyczne, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1 h lekcyjna - 30 min. 6. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia teatralne, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna - 30 min. 7. Zakup usługi edukacyjnej: zajęcia matematyczne, ilość godzin - 240 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup, ilość grup - 4. 1h lekcyjna - 30 min. 8. Warsztaty dla rodziców (opiekunów prawnych) ze specjalistami, Ilość godzin - 40h zajęciowe w semestrze przypadającą na każdą grupę, ilość grup - 4; 1 h zajęciowa - 45min. Warsztaty obejmują następująca tematykę: Pomoc przedlekarska, bezpieczeństwo dziecka w różnych sytuacjach, dysfunkcje rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym, mowa dziecka w wieku przedszkolnym, choroby wieku dziecięcego, ozdoby świąteczne. Przy czym: A. Wykonawca poinformuje przedstawiciela Zamawiającego po podpisaniu umowy (na piśmie) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. B. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku uwag Zamawiającego zobowiązany będzie skorygować program zgodnie z zaleceniami Zamawiającego. C. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu Harmonogramu świadczenia usługi. D. Zajęcia odbywać się będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. E. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości zajęć . F. Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone znakami identyfikacji wizualnej projektu wg wzoru: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Ponadto w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, w terminie do 30 dni od podpisania umowy, dostawy służące wykonaniu zamówienia, stanowiące doposażenie bazy dydaktycznej, Każdy element dostawy ma być nowy. Zamawiający wyklucza dostawę elementów używanych. Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w samej SIWZ oraz w załączniku nr 8 do SIWZ, stanowiącym kosztorys ofertowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 801100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szelkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach