Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie obsługi kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33.BLTr.

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie obsługi kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33.BLTr.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi kotłów wodnych i parowych kotłowni sezonowych na paliwo stałe wraz z instalacjami i urządzeniami pomocniczymi przynależnymi do kotłowni celem zapewnienia dostawy energii cieplnej do obiektów przyłączonych do tych kotłowni: - kotłownia nr 4 / budynek nr 81/6015, - kotłownia nr 6 / budynek nr 251/6015, - kotłownia nr 17 / budynek nr 232/6015, - kotłownia nr 2 wysokoprężna / budynek nr 20/4204. Szczegółowy opis kotłowni zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1)nadzór i kierowanie pracą zatrudnionych pracowników; 2)dozór w zakresie obsługi urządzeń i instalacji służących do produkcji energii cieplnej; 3)zapewnienie gotowości urządzeń, instalacji i elementów kotłowni do produkcji energii cieplnej; 4)produkcja energii cieplnej; 5)zapewnienie całodobowej obsługi urządzeń kotłowni bez możliwości pozostawienia ich bez obsługi, 6)wykonanie czynności zgodnie z instrukcją obsługi kotłowni i zakresem obowiązków; 7)przestrzeganie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń, przepisów bhp, ppoż., ochrony środowiska; 8)prowadzenie wymaganej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji pracy kotłowni. 9)obsługa urządzeń i instalacji, w tym przeglądy oraz konserwacja kotłowni nr 4,6 i 17 tj. w kompleksie 6015 w budynkach nr 81, 251 i 232 10)dostarczanie opału z placu przy kotłowni do magazynu wewnętrznego i do źródła ciepła dla kotłowni nr 4,6 i 17 tj. w kompleksie 6015 w budynkach nr 81, 251 i 232 oraz usunięcie popiołu i szlaki w wyznaczone miejsce przy kotłowniach; 11)dostarczenie opału (miału) do kotłowni nr 2 w budynku nr 20 w kompleksie 4204 z placu przy kotłowni na kratę zasypową wyciągu kubełkowego który przenosi miał na taśmę poziomą przenoszącą opał do dwóch lejów zasypowych kotłów (proponuje się dysponowanie ładowarką mechaniczną) oraz : - usuwanie popiołu i szlaki w wyznaczone miejsce przy kotłowni, - w razie konieczności odśnieżenie placu i kruszenie zmarzniętego miału zmagazynowanego na placu przy kotłowni; 12)obsługę urządzeń i instalacji w kotłowni nr 2 (budynek nr 20/4204), w tym przeglądy i konserwacja np. - obsługa jonitowego zmiękczacza wody polegająca na bieżącym utrzymywaniu ilości soli tabletkowej zgodnie z instrukcja urządzenia, - obsługa wymienników PRPA 17 wraz z układem stabilizacji ciśnienia w zładzie c.o., - obsługa zbiorników kondensatu i odgazowywacza, - obsługa urządzenia odpylania spalin zgodnie z instrukcją obsługi i DTR, - obsługa wyciągu kubełkowego i taśmy transportującej miał, - obsługa i bieżące utrzymanie w sprawności technicznej pomp obiegowych i uzupełniających, - wymiana ruchomych części wyciągu kubełkowego z powierzonego towaru Zamawiającego, - wymiana łusek rusztów , zamków , rolek z powierzonego towaru Zamawiającego, - wymiana we własnym zakresie i na własny koszt zużytych żarówek w pomieszczeniach kotłowni i bezpieczników w tablicach rozdzielczych oraz dokonywanie bieżących napraw związanych z usuwaniem przecieków i nieszczelności w osprzęcie kotła rozdzielaczy, pomp i instalacji w wewnątrz kotłowni - utrzymywanie wymaganych poziomów we własnym zakresie i na własny koszt oleju w : przekładniach wyciągu kubełkowego, taśmy ruchomej i napędu rusztów, - smarowanie we własnym zakresie i na własny koszt wg potrzeby napędu rusztu; 13)w przypadku zaistnienia awarii kotła, armatury kotłowni jak również instalacji c.o. oraz elektrycznej w ramach kotłowni Wykonawca natychmiast zawiadomi Zamawiającego celem wspólnego określenia przyczyn awarii i sposobu jej usunięcia; 14)w przypadku powstałej awarii wynikłej z winy Wykonawcy, Wykonawca usunie we własnym zakresie i na własny koszt w terminie maksymalnie do 24 godzin; 15)w przypadku zaistnienia awarii wynikłej w wyniku normalnej eksploatacji urządzeń zgodnie z wymogami technologicznymi, skutki ewentualnej awarii usuwane będą przez Zamawiającego lub na jego koszt; Granice obsługi stanowią zawory zainstalowane na rozdzielaczach na wyjściu czynnika grzewczego z budynku każdej kotłowni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983900003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wadium wynosi: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp zostanie uznana za odrzuconą. 4.Wadium można wnieść w formie: a)pieniężnej; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz.620). 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o-Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem: Wadium - Świadczenie usług w zakresie obsługi kotłowni opalanych paliwem stałym zlokalizowanych na terenie 33. BLTr Powidz. Nr sprawy 27/2016. 6.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data, godzina, minuta wpływu środków na rachunek Zamawiającego (np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz.9:40 Zamawiający uzna że nie wpłynęło w terminie). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego (przed upływem terminu składania ofert) wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii, powstałej z winy Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach