Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Numer postępowania: ZP-2_2009

Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-722 Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 52333231 w. 42 , fax. 089 5233366 w. 28, 0895234856
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    ul. Kanafojskiego 2 2
    10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 52333231 w. 42, fax. 089 5233366 w. 28, 0895234856
    REGON: 51053665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zak.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko Mazurski w Olsztynie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie. Numer postępowania: ZP-2_2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wielkość lub zakres zamówienia: poniżej równowartości 206.000 Euro. 1.3.1 Przedmiotem zamówienia jest całoroczne świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie UWM w Olsztynie; 1.3.2 Wykaz obiektów administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych usługami w zakresie naprawy mebli: 1. Dom Studenta nr 1, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 3; 2. Dom Studenta nr 2, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 1; 3. Dom Studenta nr 3, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 9; 4. Dom Studenta nr 4 wraz z częścią biurową, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2; 5. Dom Studenta nr 6, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 4; 6. Dom Studenta nr 7, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 12; 7. Dom Studenta nr 8, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 14; 8. Dom Studenta nr 9, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8; 9. Dom Studenta nr 10, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 10; 10. Dom Studenta nr 11, Olsztyn, ul. Żołnierska 14b; 11. Dom Studenta nr 12, Olsztyn, ul. Niepodległości 57/65; 12. Dom Studenta nr 13, Olsztyn, ul. Wojska Polskiego 14; 13. Dom Studenta nr 119, Olsztyn, ul. Dybowskiego 9; 14. Restauracja Kortowska Olsztyn, ul. Heweliusza 28; 15. Pomieszczenia stołówki studenckiej Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 16. Pomieszczenia stołówki pracowniczej Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 17. Pomieszczenia Klubu Baccalarium Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 18. Pomieszczenia Księgarni Humana, Olsztyn ul. Obitza 1; 19. Pomieszczenia Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b; 20. Pomieszczenia Baru Filmowego, Olsztyn, ul. Obitza 1; 21. Pomieszczenia Bufetu Centrum, Olsztyn, ul. Dybowskiego 11; 1.3.3 Przewidywany wykaz mebli będących przedmiotem naprawy, przeciętne ilości wykonywanych napraw w miesiącu oraz udział procentowy poszczególnych napraw w ogólnej ilości napraw zawarty został w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3.4 Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania napraw mebli niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. 1.3.5 Usługi obejmują odbiór, transport, załadunek i rozładunek oraz dowóz wraz z załadunkiem i rozładunkiem mebli, których naprawa nie może zostać dokonana na miejscu. 1.3.6 Zamawiający wymaga udzielenia na wszystkie prace stolarsko-konserwacyjne co najmniej 3-miesięcznej gwarancji, a na urządzenia i materiały gwarancji zgodnej z gwarancją producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) warunki wniesienia wadium oraz wymagania dotyczące wadium określone zostały w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia III.2).1 Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się takiego, który: wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełnienie warunku zamawiający uzna wykazanie się minimum jedną wykonaną w tym okresie usługą naprawy mebli w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia w skali roku o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000 zł (zamawiający dopuszcza sumowanie wartości poszczególnych zamówień w skali jednego roku). III.2).2 Za wykonawcę dysponującego potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiającego pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia uzna się takiego, który: Dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. III.2).3. Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uzna się takiego, który: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 20.000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 20.000 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy złotych), III.2).4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki/konsorcja) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty. III.2).5. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 3) Oświadczenie, iż wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie usługi z należytą starannością lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takiego potencjału technicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy dostarczą dokumenty wymienione w pkt. 1 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. Poz. 605 z późn. zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium roboczogodziny rozliczeniowej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zak.olsztyn.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach