Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie

Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-722 Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 52333231 w. 42 , fax. 089 5233366 w. 28, 0895234856
  • Data zamieszczenia: 2014-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Żak" Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
    ul. Kanafojskiego 2 2
    10-722 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 52333231 w. 42, fax. 089 5233366 w. 28, 0895234856
    REGON: 51053665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zak.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja utworzona przez Uniwersytet Warmińsko - Mazurski

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest dwuletnie świadczenie usług w zakresie naprawy mebli w obiektach administrowanych przez Fundację ŻAK Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie UWM w Olsztynie; 2 Wykaz obiektów administrowanych przez Fundację ŻAK UWM objętych usługami w zakresie naprawy mebli: 1 Dom Studenta nr 1, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 3; 2 Dom Studenta nr 2, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 1; 3 Dom Studenta nr 3, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 9; 4 Dom Studenta nr 4 wraz z częścią biurową, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 2; 5 Dom Studenta nr 6, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 4; 6 Dom Studenta nr 7, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 12; 7 Dom Studenta nr 8, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 14; 8 Dom Studenta nr 9, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 8; 9 Dom Studenta nr 10, Olsztyn, ul. Kanafojskiego 10; 10 Dom Studenta nr 11, Olsztyn, ul. Żołnierska 14b; 11 Dom Studenta nr 13, Olsztyn, ul. Wojska Polskiego 14; 12 Dom Studenta nr 119, Olsztyn, ul. Dybowskiego 9; 13 Restauracja Kortowska Olsztyn, ul. Heweliusza 28; 14 Pomieszczenia stołówki Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 15 Pomieszczenia Pod Klonem Olsztyn ul. Prawocheńskiego 4; 16 Pomieszczenia usługowo-gastronomiczne w Domu Studenta nr 6,Olsztyn,ul. Kanafojskiego 4; 17 Pomieszczenia Księgarni Humana, Olsztyn ul. Obitza 1; 18 Pomieszczenia Biblioteka Cafe, Olsztyn, ul. Oczapowskiego 12b; 19 Pomieszczenia Baru Filmowego, Olsztyn, ul. Obitza 1; 20 Pomieszczenia Bufetu Centrum, Olsztyn, ul. Dybowskiego 11; 3 Przewidywany wykaz mebli będących przedmiotem naprawy, przeciętne ilości wykonywanych napraw w miesiącu zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4 Wykonawca wykonuje naprawę mebli na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. Przez zgłoszenie rozumie się podpisany przez kierownika obiektu bądź osobę przez niego upoważnioną wpis w zeszycie usterek obiektu. 5 Wykonawca zobowiązany jest wykonywać naprawę mebli niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia. 6 Usługi obejmują odbiór, transport, załadunek i rozładunek oraz dowóz wraz z załadunkiem i rozładunkiem mebli, których naprawa nie może zostać dokonana na miejscu. 7 Zamawiający wymaga udzielenia na wszystkie prace stolarsko-konserwacyjne co najmniej 3-miesięcznej gwarancji, a na urządzenia i materiały gwarancji zgodnej z gwarancją producenta. 8 Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania kierownikowi obiektu mebli, które należy poddać likwidacji ze względu na całkowite ich zużycie techniczne, funkcjonalne lub brak bezpieczeństwa użytkowania. 9 Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania przeglądów technicznych pomieszczeń znajdujących się w obiektach, o których mowa w ust. 4 pkt 2, nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy i pisemnego przedstawiania kierownikowi ds. technicznych Zamawiającego wykazu prac, które należy wykonać, niezależnie od bieżących napraw. 10 Materiały użyte do wykonania świadczenia umowy muszą odpowiadać co do jakości wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać wymagane prawem świadectwa i certyfikaty, które powinny być przedstawione Zamawiającemu na każde żądanie. 11 Ustalenie wartości wynagrodzenia za wykonanie poszczególnych usług objętych zamówieniem będzie dokonane w oparciu o ceny jednostkowe określone w Formularzu cen jednostkowych, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który zostanie wypełniony przez Wykonawcę i stanowić będzie integralną część umowy. Oferowana ryczałtowa stawka kosztorysową służyć będzie rozliczeniu kwoty 24.000 zł netto w zakresie usług związanych z naprawą i konserwacją mebli, które nie zostały wykazane w załączniku nr 2 Formularz cen jednostkowych. 12 Wykonanie każdej naprawy mebli bądź ich konserwacji objętej zamówieniem przez wymianę części należy potwierdzić każdorazowo wpisem do książki rejestru znajdującej się na recepcji obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zaproszony do złożenia oferty zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium, w wysokości: 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Warunki dotyczące wpłaty i zwrotu wadium zawarte są w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: roboczogodzina rozliczeniowa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zak.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach