Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o.

Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, ul. Piastów Śląskich 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 6643850 , fax. 74 6643862
  • Data zamieszczenia: 2013-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
    ul. Piastów Śląskich 1 1
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 6643850, fax. 74 6643862
    REGON: 89001155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Spółki z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej oraz dostępu do Internetu dla Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. 1.Szczegółowy opis przed-miotu zamówienia.Wymagania ogólne.Przedmiotem zamówienia jest świad-czenie usług telekomunikacyjnych w zakresie połączeń wewnętrznych, lokal-nych, strefowych, między-strefowych, międzynarodowych i sieci komórkowych generowanych z lokalizacji Zamawiającego (ul. Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych tj. siedziby spółki i ul. Wrocławska 158, 58-306 Wałbrzych- Palmiar-nia) oraz symetrycznego dostępu do Internetu o gwarantowanej przepusto-wości nie mniejszej niż 50 Mbit/s. 2.Wykonawca zapewni połączenie pomiędzy obiema lokalizacjami Zamawiającego - Zamkiem Książ (ulica Piastów Śląskich 1, 58 - 306 Wałbrzych) i Palmiarnią (ul. Wrocławska 158, 58 - 306 Wałbrzych) za pomocą łącza o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 Mbit/s służącego do reali-zacji połączeń głosowych jak i transmisji danych wewnątrz firmy i do Internetu.3. Wykonawca będzie świadczył usługi telekomunikacyjne bez konieczności fizycznej obecności centrali telefonicznej w siedzibie Zama-wiającego.4. Wykonawca dostarczy, uruchomi i skonfiguruje : 4.1. wielokonto-we telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wyświetlaczem LCD o para-metrach nie gorszych niż: Wyświetlacz LCD o rozdzielczości min. 240x120 pikseli,min. 4 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP, min.18 przycisków programowalnych szybkiego wybierania, min 3 przyciski ekranowe ,konferencja do min. 5 abonentów,możliwość indywidualizowania menu, możliwość korzystania z usług Web,dwa porty sieciowe 10/100 Mbit/s ze wsparciem PoE, możliwość montażu na ścianie,w zestawie podstawka na biur-ko,dźwięk HD (kodek min. G.722 szerokopasmowy),tryb głośnomówiący, redu- kcja echa,personalizacja dźwięków, personalizacja wyświetlacza,wsparcie dla SIP (RFC3261), TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, HTTP, ARP, ICMP, DNS (SRV), PPPoE, TFTP, NTP, DHCP (klient),prezentacja numeru dzwoniącego, blokada prezenta-cji (globalnie lub dla połączenia),połączenia oczekujące, zawieszanie połączeń, transfer (z konsultacją lub bez),konfiguracja poprzez TR-069, XML, SRTP i TLS. Kontrola mediów 802.1x,książka kontaktów do min. 2000 wpisów i historia połączeń do min. 2000 pozycji, w liczbie nie mniej niż 5 (pięć),4.2. aparaty dwuprofilowe telefony systemowe IP z wysoką jakością dźwięku HD oraz wyświetlaczem LCD o parametrach nie gorszych niż: Wyświetlacz LCD o roz-dzielczości min.180x60 pikseli,wsparcie dla rozwiązań Wep oraz XML,min. 3 programowalne przyciski,dwa porty sieciowe 10/100 Mbit/s ze wsparciem PoE, min. 2 przyciski dwukolorowe sygnalizujące stan profilu SIP,min. 3 przyciski kontekstowe XML,min. 5 przycisków nawigacyjnych, w liczbie nie mniej niż 16 (szesnaście);4.3.nie mniej niż 30 bramek IP do obsługi istniejących aparatów i faksów. Lokalizacja poszcze-gólnych urządzeń wraz z ilością przyłączy została zaznaczona na planie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wyko-nawca zobowiązuje się także przeszkolić z zakresu użytkowania i konserwacji wyżej wymienionych urządzeń pracowników Zamawiającego.5. Wykonawca przeniesie do własnej sieci dotychczasowe numery telefonów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego łącznie dla 100 numerów, w tym :5.1. zakres numeracji dla Hotelu (45 numerów) od 66 43 300 do 66 43 708 według wykazu w Załączniku nr 8 dla poszczególnych budynków hotelowych;5.2. zakres numeracji dla budynku głównego Zamku ( 55 numerów) od 66 43 800 do 66 43 899 według wykazu w załączniku nr 7, a także dołączy pulę dodatko-wych 20 numerów bez przerw w świadczeniu usług telekomunikacyjnych, zgo-dnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, póz. 1800 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 249, póz. 1670). Umowę z dotychczasowym operatorem zamawiający rozwiąże we własnym zakresie i w właściwym czasie. 6. Wszelkie koszty związane z doprowadzeniem infrastruktury technicznej oraz odtworzeniem stanu pierwotnego w budynku Zamawiającego stanowią koszty Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z rozbudową swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego.7.Wykonawca będzie świadczył usługę dostępu do Internetu bez ograniczeń w ilości i rodzaju przesyłanych danych.8.Wykonawca przeznaczy dla Zamawiającego pulę stałych adresów IP (co najmniej 16). 9. Wykonawca zapewni pocztę elektroniczną o pojemności min. 1 GB dla każdego użytkownika (co najmniej 50 użytkowników) bez limitu transferu wraz z usługami:a)hostowany serwer pocztowy MS Exchange 2010 lub równoważny - współdzielony kalendarz, kontakty, harmo-nogramy z obsługą w domenie firmowej, możliwość edycji i zmiany, tworzenia i usuwania kont email przez Zamawiającego,b)hostowany MS SharePoint 2010 lub równoważny - współdzielone zasoby sieciowe, c) możliwość obsługi poczty na urządzeniu mobilnym za pomocą push mail,d) zunifikowany komunikator umożliwiający nawiązywanie połączeń telefo-nicznych z użyciem aparatów tele-fonicznych IP, możliwość określenia statusu i podgląd statusu innych użytko-wników, komunikację w trybie tekstowym w czasie rzeczywistym, e)wirtualny dysk - przestrzeń hostingowa do backupu.10.Wykonawca zapewni następujące usługi konferencyjne: a)Wideokonferencja z możliwością współdzielenia pulpitu i prezentacji bazująca na MS Lync lub MS Live Meeting w pakiecie z komu-nikatorem OCS,b)Hostowany mostek telekonferencyjny zarządzany z portalu WEB.11. Wykonawca zapewni usługi fax-serwer:a)Możliwość wysyłania faksów z komputera,b)Możliwość odbierania faksów na skrzynce pocztowej e-mail.12. Minimalne wymagania dotyczące serwisu:12.1.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości świadcze-nia usług telekomunikacyjnych w całym okresie obowiązywania umowy, przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, 365 dni w roku a także do monitorowania poprawności działania usługi. 12.2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępności serwisu technicznego umo-żliwiającego zgłoszenie, rejestrowanie i usuwanie awarii przez 7 dni w tygod-niu, 24 godziny na dobę za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefo-nicznie.12.3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości szyb-kiej konfiguracji usługi i doda-wania nowych funkcjonalności w ciągu 8 godzin w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00. 12.3.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zdalnego wsparcia i doradztwa technicznego w zakresie eksploatacji i rozwoju usługi.13.Awarie i planowane prace:13.1. Przez awarię rozumie się przerwę w działaniu usługi, z wyłączeniem przerw spowodowanych siłą wyższą lub przyczynami leżącymi po stronie Zamawiającego. W szczegól-ności za awarię uważa się wszystkie przerwy w dostarczaniu usług w godzinach 6:00 -18:00 w dni robocze.13.2.Zamawiający zobowiązany jest zgłaszać awarię do odpowie-dniego działu Wykonawcy niezwłocznie po ich stwierdzeniu.13.3. Wykonawca zarządza diagnozą awarii, lokalizacją uszkodzenia oraz naprawą uszkodzenia do czasu usunięcia awarii.13.4. Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni numer porządkowy.13.5.Zgłoszenie awarii (zgłoszenie nieprawidłowości działania usług) przez Zamawiającego zostanie potwierdzone przez Wykonawcę drogą elektroniczną lub w przypadku braku takiej możliwości telefonicznie.13.6.W przypadku zgłoszenia awarii której-kolwiek z usług - czas reakcji serwisu na zgłoszenie nie może być dłuższy niż 1 godzina (czas reakcji rozumiany jako czas od momentu przesłania zgłoszenia przez Zamawiającego do momentu potwierdzenia jego przyjęcia przez serwis Wykonawcy).13.7. W przypadku przerwy w świadczeniu usług oraz nieprawi-dłowości w świadczeniu usług spowodowanych awarią, Wykonawca zobowią-zany jest do ich usunięcia w czasie:a) nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawia-jącego w przypadku usług telefonii stacjonarnej. Czas usunięcia usterki liczony będzie od chwili zgłoszenia telefonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zamawiającego do czasu potwierdzenia przez upra-wnione osoby Zamawia-jącego poprawnej pracy łącza;b) nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgło-szenia przez Zamawiającego w przypadku usług dostę-pu do Internetu. Czas usunięcia usterki liczony będzie od chwili zgłoszenia tele-fonicznego, bądź drogą elektroniczną przez Zamawiającego do czasu potwier-dzenia przez uprawnione osoby Zamawiającego poprawnej pracy łącza. 14. Wy-konawca zapewni:14.1. dostępność usług telefonii stacjonarnej na poziomie nie mniejszym niż 99,8 % w skali miesiąca kalendarzowego/okresu rozliczeniowe-go; 14.2.dostępność usługi dostępu do Internetu na poziomie nie mniejszym niż 99,5% w skali miesiąca kalendarzowego/okresu rozliczeniowego.Miesięczna dostępność usługi (MDU*) *Przez MDU rozumie się, obliczaną w skali miesiąca kalendarzowego (przez który rozumie się jeden okres rozliczeniowy), suma-ryczną liczbę godzin kiedy usługa była dostępna tzn.nie znajdowała się w stanie awarii na łączu Zamawiającego. Parametr MDU obliczany jest zgodnie z poniż-szym wzorem: czas całkowity - J czas awarii MDU [ % ]= czas całkowityx 100 [ % ]. Do powyższych kalkulacji przyjmuje się, że każda rozpoczęta godzina awa-rii liczona jest jako pełna godzina awarii. Z obliczenia parametru MDU wyłącza-ne są przerwy w świadczeniu usługi, wynikające z: prac utrzymaniowych sieci operatorów międzynarodowych i operatorów krajowych. Przerwy w świadcze-niu usługi nie będą obejmować przerw wynikających z prowadzenia prac konser-wacyjnych zleconych Wykonawcy przez Zamawiającego lub leżących po jego stronie. Działań lub zaniechania działania przez Zamawiającego, lub użytkowni-ków upoważnionych przez Zamawiającego, powodujących niedostępność usłu-gi.15.W ramach opłaty miesięcznej Wykonawca uwzględni stały pakiet kwoto-wy do wykorzystania na połączenia wychodzące, pozwalający na wykonanie co najmniej 135 godzin połączeń do sieci stacjonarnych na terenie kraju lub 45 godzin na połączenia do sieci komórkowych. 16. Po przekroczeniu pakietu kwo-towego koszty połączeń będą rozliczane sekundowo i nie będą przekraczać odpowiednio: a) dla połączeń lokalnych i strefowych - 0,06 zł,b) dla połączeń międzystrefowych - 0, 06 zł,c) dla połączeń do wszystkich sieci komórkowych - 0,18 zł .Wymagania szczegółowe:1.Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii opartych o technologię IP: 1.1. Łącze powinno zapewniać możliwość realizacji połączeń przychodzących i wychodzą-cych jednocześnie dla każdego z numerów DDI zgodnie z Krajowym Planem Numeracyjnym oraz skró-coną numeracją wewnętrzną.1.2. Zamawiający wymaga świadczenia usługi telekomunikacyjnej o charakterze powszechnym zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r. Nr 171, póz. 1800, z późn. zm.), a w szczególności: 1.2.1. Realizacji następujących połączeń telefonicznych:1.2.1.1. Połączenia telefoniczne krajo-we, w tym: miejscowe, strefowe, międzystrefowe oraz do sieci ruchomych (komórkowych),zgodnie z ofertą Wykonawcy.1.2.1.2. Połączenia międzynaro-dowe,zapewnienie transmisji danych, w tym połączenia do sieci Internet, 1.2.1.3. Zapewnienie transmisji dla faksu,1.2.1.4. Bezpłatnie połączenia do Służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy, posiadających numery skró-cone.1.3. Realizacja usług doda-tkowych, zgodnie z ogólnodostępnym Cenni-kiem Wykonawcy dla klientów biznesowych: 1.3.1.Dodatkowych numerów DDI1.3.2.Połączeń trójstronnych, 1.3.3.Przekierowania połączeń, 1.3.4. Bezpła-tnego blokowania połączeń wychodzących do określonych kategorii numeracji lub usług,1.3.5.Bezpłatnej prezentacji numeru,1.3.6.Innych zgodnie z aktual-nym Cennikiem Wykonawcy dla klientów biznesowych. 1.4.Ponadto Zamawia-jący wymaga:1.4.1. Bezpłatnego dostarczania szczegółowego wykazu wykona-nych na rzecz Zama-wiającego usług telekomunikacyjnych z każdą fakturą. Dopuszczalny jest wykaz jedynie w postaci elektronicznej. 1.4.2. Aby taryfa będąca przedmiotem oferty byłą taryfą płaską z naliczaniem sekundowym, to znaczy Zamawiający wymaga jednolite ceny za minutę rozmowy i nie dopu-szcza opłat za rozpo-częcie połączenia, podwyższonej opłaty za pierwszą minu-tę itp.2. Świadczenie usługi dostępu do Internetu poprzez łącze symetryczne o przepustowości 50 M bit/s:2.1. Stały dostęp do sieci Internet poprzez łącze o gwarantowanej przepustowości minimum 50 Mbit/s (symetryczne). Wymagania Zamawiającego: a) Download do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB/s,b)Upload do węzła nie może być mniejszy niż 6,25 MB/s.2.2. Nielimitowana ilość przesyłanych danych.2.3 Doprowadzenie oraz instalacja i uruchomienie łącza dostępowego w punkcie abonenta, zakończonego stykiem Ethernet (RJ-45). 2.4. Dostarczenie wysokowydajnego routera, który będzie zainstalowany i za-rządzany przez Wykonawcę, a do którego będzie możliwe podłączenia sieci LAN Zamawiającego.2.5.Łącze musi posiadać podsieć 16 stałych publicznych adre-sów IP.2.6.Zamawiający nie dopuszcza zastosowania technologii radiowej. Łącze powinno zostać zrealizowane w technologii światłowodowej.2.7. Możli-wość uaktywnienia obsługi protokołu BGP,2.8.Skonfigurowanie usługi przez Wykonawcę w sposób umożliwiający dostarczanie połączenia z Internetem dwoma łączami jednocześnie (łącze podstawowe i zapasowe) zagwarantowany-mi przez jednego lub różnych dostawców ISP. Zamawiający wymaga określenia parametrów łącza zapasowego, które w przyszłości będzie mogło być użyte w takiej konfiguracji.2.9.Statystyki wykorzystania łącza.2.10.Dodatkowe, niezbę-dne urządzenia do prawidłowego działania łącza dostarcza Wykonawca. 2.11. Zamawiający zaleca Wykonawcy wykonanie usług w oparciu o infrastrukturę sieciową Wykonawcy. W przypadku korzystania z sieci innych operatorów Wyko-nawca ustala we własnym zakresie wszelkie formalności związane z zestawie-niem, włączeniem do eksploatacji oraz później-szym utrzymaniem usługi.2.12. Ponadto Zamawiający wymaga:2.12.1. Aby wszystkie ewentualne dodatkowe opłaty o charakterze stałym np. opłata za dzierżawę modemu, opłata za ochro-nę antywirusową, itp. były wliczone w abonament miesięczny. Zamawiający nie dopuści na fakturze pozycji, dotyczących usług, których nie zamawiał lub które nie wynikają z rozliczeń bilingowych.2.12.2.Łącze doprowadzone do się-dziby Zamawiającego powinno zapewniać przepustowość określoną CIR w obu kierunkach i obejmować na całej długości następujące odcinki:a) Od sieci lo-kalnej Zamawiającego do węzła dostępowego sieci PoP,b) Od sieci lokalnej Zamku Książ do Palmiarni,2.13.Pełne wysycenie CIR na danym odcinku powin-no być osiągane wtedy, gdy nie odbywa się transmisja danych w tym samym kierunku na żadnym z pozo-stałych odcinków. W przypadku gdy trwa równocze-sna transmisja danych z sieci Zamawiającego do kilku różnych miejsc przezna-czenia, gwarantowana przepustowość jest rozdzielana pomiędzy wszystkie transmisje. Te same założenia dotyczą ruchu w przeciwnym kierunku, to jest, gdy trwa równoczesna transmisja z kilku różnych źródeł do sieci Zamawiające-go.3. Wykonanie połączenia pomiędzy siedzibą główną Zamawiającego czyli Zamkiem Książ (w tym z Hotelem), a Palmiarnią za pomocą usługi o przepusto-wości CIR min. 2 Mb, za pomocą której realizowane będą połączenia głosowe jak i transmisji danych wewnątrz firmy jaki do Internetu. Rozwiązanie musi umożliwić rezygnację z łączy telefonicznych i internetowych na terenie Palmiar-ni.4.Zapewnienie zintegrowanego narzędzia telekomunikacyjnego, które łączy wszystkie dostępne kanały telekomunikacyjne i pozwala pracownikom Zamku Książ kontaktować się i współpracować w każdej chwili, niezależnie od miejsca ich pobytu, w tym z użyciem komunikatora biznesowego- Microsoft Office Com-municator, Hostowanej skrzynki pocztowej - Microsoft Exchange, Biura w ko-mórce - Microsoft, Active Sync usługi webkonferencji i prezentacji online - Mi-crosoft LiveMeeting, Pracy grupowej - Microsoft SharePoint, Klienta poczty ele-ktronicznej - Microsoft Outlook lub usług/oprogramowania/narzędzi równowa-żnych. Liczba osób korzystająca z wymienionych usług będzie zgodna z liczbą kont email.5.Realizacja systemu połączeń hotelowych według załącznika nr 8 do SIWZ. Dostarczenie urządzeń i rozwiązań potrzebnych do wykonywania w/w systemu z każdego miejsca wskazanego w załączniku nr 8 do SIWZ. Zastąpienie istniejącego systemu bilingowego obiektu hotelowego, rozliczają-cego zużycie impulsów zameldowanych gości. Konfiguracja automatycznego naliczania opłat w istniejącym systemie rozliczeń meldunkowych hotelu. Wyma-gania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:1. Wykonawca zapewni Zama-wiającemu dostęp do bezpłatnej infolinii technicznej oraz dostęp do statystyk oraz bilingów za pośrednictwem serwisu internetowego.2. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do pomocy technicznej w zakresie łącza. bezpieczne i szybkie przesyłanie różnorodnych danych w obrębie sieci (np.:transmisja dan-ych, Internet, intranet, wideokonferencje, połączenia głosowe), możliwość klasyfikacji i ustawiania priorytetów w ramach połączenia. 3.Wykonawca zape-wni Zamawiającemu łącza i urządzenia zapasowe tak aby pojedyncze awarie nie wpływały na jego stabilność, 4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu sieć prywatną, w pełni odseparowaną i niezależną od sieci publicznych, bez dostępu do niej podmiotów zewnętrznych oraz ochronę wszystkich przesyłanych danych przed ich udostępnieniem osobom niepowołanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W oparciu o zapisy art. 45 ust. 2 ustawy PZP Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach