Przetargi.pl
Świadczenie usług prawnych dla jednostek organizacyjnych, tj. przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Dąbrowa Górnicza w latach 2013 -2014.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prawnych dla jednostek organizacyjnych, tj. przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez miasto Dąbrowa Górnicza w latach 2013 -2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. II. Zakres zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych na rzecz 63 dąbrowskich przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, których wykaz określa załącznik nr 8 do SIWZ. Ewentualne zmiany organizacyjne w dąbrowskich jednostkach nie będą wymagały dokonywania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. Świadczenie usług prawnych będzie polegać na: 1) Udzielaniu porad i konsultacji prawnych ad hoc oraz w formie pisemnej w zakresie: - prawa oświatowego, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r., Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z dnia 2006 r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw - ustawy dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.), -ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. , poz. 267), - ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.), - przestrzegania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) i innych dziedzin prawa związanych z bieżącą działalnością 63 dąbrowskich przedszkoli, szkół i placówek oświatowych (np. kwestie rodzinne i opiekuńcze), 2) Wykonywaniu zastępstw procesowych związanych z postępowaniami, których stroną są dąbrowskie przedszkola, szkoły i placówki oświatowe ze szczególnym uwzględnieniem postępowań przed sądem pracy (art. 20 Karty Nauczyciela); 3) Sporządzaniu pisemnych opinii prawnych w zakresie określonym w pkt 1); 4) Opiniowaniu, parafowaniu oraz prowadzeniu rejestru umów; 5) Opiniowaniu i parafowaniu statutów, regulaminów i innych wewnętrznych aktów prawnych np. Zakładowego Regulaminu Świadczeń Socjalnych, Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagrodzeń, Zarządzeń Dyrektora; 6) Doradztwie prawnym w zakresie problematyki postępowań dyscyplinarnych nauczycieli; 2. Miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia będzie siedziba Zamawiającego - Wydział Oświaty. 3. Usługa świadczona będzie w wymiarze 11.5 godzin tygodniowo tj. w poniedziałek od 8:00 do 15:00 i w czwartek od 12 do 15:30. 4. Ponad wymiar czasu, o którym mowa w pkt. 3, konsultacje i doradztwo będą się odbywały także telefoniczne oraz za pomocą sieci internetowej nie częściej niż 3 razy w tygodniu w wyznaczonych przez Wykonawcę godzinach. 5. W przypadku nieobecności w terminach określonych w pkt. 3 Wykonawca zobowiązany będzie do odpracowania czasu pracy w ustalonym z Zamawiającym terminie. O swojej planowanej nieobecności Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego przynajmniej 1 dzień wcześniej. 6. Pozostałe kwestie dot. przedmiotu zamówienia uregulowane zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Dane dot. usługi o tożsamym przedmiocie świadczonej w roku 2012. Ilość zaparafowanych umów w roku 2012 r. - 110 Ilość zastępstw procesowych w roku 2012 r. - 16. Zamawiający nie gwarantuje zachowania podanych szacunkowych ilości określonych w pkt. 7. w ramach umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. Dochowując należytej staranności Zamawiający podał ilości jw. celem zobrazowania zakresu ilościowo-rzeczowego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 790000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w świadczeniu usług polegających na obsłudze prawnej na rzecz jednostek wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o syst
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach