Przetargi.pl
Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.

Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Wielka Poznańska 89
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 23 41 , fax. 67 255 23 41
  • Data zamieszczenia: 2014-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie
    ul. Wielka Poznańska 89 89
    64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 23 41, fax. 67 255 23 41
    REGON: 30117506300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcpu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług cateringowych dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i sukcesywnej dostawi posiłków w postaci śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 7- 19 lat, przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie w roku 2015, w ilości maksymalnej dla 16500 osobo/dni. Przykładowe zestawy dziennego wyżywienia : Śniadanie: ZESTAW I : płatki kukurydziane z mlekiem, pieczywo, masło, ser - 3 plasterki, pomidor - 3 pl., dżem. ZESTAW II : herbata, pieczywo, masło, szynka - 3 pl., pomidor - 3 pl., nutella lub równoważny . ZESTAW III : herbata, pieczywo, masło, pasztet, ogórek kwaszony - 2 szt. ,dżem ZESTAW IV : herbata, pieczywo, masło, twarożek, ogórek zielony - 3 pl., pomidor - 3 pl., nutella lub równoważny. ZESTAW V : kakao, parówki drobiowe - 2 szt., pieczywo, masło, ser żółty - 3 pl. ,Obiad - przykładowy jadłospis pierwszego dania : Do wyboru : barszcz - 250g; zupa pomidorowa z makaronem - 250g; rosół - 250g; zupa jarzynowa z ziemniakami - 250g; zupa ogórkowa - 250g; zupa fasolowa - 250g; zupa pieczarkowa - 250g; zupa kalafiorowa - 250g; zupa grochowa - 250g; kapuśniak - 250g Obiad - przykładowe zestawy drugiego dania obiadowego : ZESTAW I : pieczeń wieprzowa w sosie 100 g + kluski śląskie 220g + kapusta czerwona 170g ZESTAW II : udziec z kurczaka pieczony 150g + ziemniaki 220g + sałatka z kapusty białej 170g ZESTAW III : pulpety w sosie pomidorowym 100g + ziemniaki 220g + ogórek kiszony 170g ZESTAW IV : naleśniki z serem i dżemem 400g ZESTAW V : filet drobiowy w płatkach 100g + ziemniaki 220g + surówka z kiszonej kapusty 170g ZESTAW VI : gołąbki w sosie pomidorowym 400g + ziemniaki 220g ZESTAW VII : gulasz wieprzowy 100g , kasza 200g + ogórek korniszony 170g ZESTAW VIII : klopsy w sosie pieczarkowym 100g + ziemniaki 220g + surówka z kapusty pekińskiej 170g ZESTAW IX : kotlet drobiowy 100g + ziemniaki 220g + buraczki czerwone 170g ZESTAW X : kotlet de volaille 100g + ziemniaki 220g + surówka z kapusty pekińskiej 170g ZESTAW XI : kotlet mielony 100g + ziemniaki 220g + kapusta zasmażana 170g ZESTAW XII : wątróbka drobiowa 150g + ziemniaki 220g + ogórek kiszony 2 szt. ZESTAW XIII : pierogi leniwe z cukrem 400g ZESTAW XIV : kiełbasa z rusztu 150g + kopytka 200g + kapusta zasmażana 170g Do każdego zestawu obiadowego napój w postaci kompotu lub soku owocowego - 200 ml. Podwieczorek Do wyboru : jogurt - 150g, owoce (banan, jabłko, gruszka, pomarańcze itp.) - 1 szt., słodycze (ciasto, wafelek, drożdżówka) - 1 szt. Kolacja: ZESTAW I : herbata, pieczywo, masło, jajko - 2 szt., ogórek - 3 pl., pomidor - 3 pl., dżem. ZESTAW II : herbata, pieczywo, masło, kiełbasa śląska - 1 szt., pomidor - 3 pl., ser - 3 pl. ZESTAW III : herbata, pieczywo, masło, szynka - 3 pl., ser - 3 pl., pomidor - 3 pl., ogórek - 3 pl. ZESTAW IV : herbata, pieczywo, masło, pasta rybna, pomidor - 3 pl., nutella lub równoważny. ZESTAW V : herbata, pieczywo, masło, sałatka warzywna , parówka - 2 szt. W ramach przygotowywanych posiłków Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania : cukru, majonezu, ketchupu, musztardy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 55.52.40.00-9 - usługi dostarczania posiłków do szkół Ilość dostarczanych posiłków uzależniona będzie od faktycznej ilości osób przebywających w Regionalnym Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży w Rogoźnie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania określonej ilości posiłków, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie rzeczywistego wykonania przedmiotu umowy dwa razy w miesiącu. Cena jednostkowa zaoferowana przez Wykonawcę w ofercie przetargowej jest ryczałtową ceną jednostkową i nie ulegnie zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1)Przygotowywania i dostarczenia posiłków w obiekcie, dla którego posiada aktualną decyzję inspektora sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego dzieci i usług cateringowych, zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie, będzie dostarczał posiłki w ilościach i w określone dni oraz do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie, 2)Posiłki będą dostarczane przez 5 dni w tygodniu - 3 razy dziennie, a dla dzieci najmłodszych przez 3 dni w tygodniu - 3 razy dziennie (śniadanie ok. 07.50, obiad łącznie z podwieczorkiem ok.13,30, kolacja ok. 18,00) w ilościach, o których poinformuje Wykonawcę osoba upoważniona przez Zamawiającego. 3) Przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek, za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP dostosowane do warunków cateringowych. 4)Wykonawca musi gwarantować przygotowanie różnego rodzaju diet - w tym między innymi bezglutenowej i bezmlecznej zgodnie z zaleceniami lekarza, 5)Przygotowane posiłki muszą zawierać odpowiednie ilości składników odżywczych i energetycznych dla danej grupy wiekowej (od lat 7 do 19 roku życia ), zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami żywieniowymi, 6)Szczegółowy jadłospis obejmujący 5 dniowy lub 3 dniowy okres realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do zatwierdzenia na 3 dni wcześniej, 7)Posiłki muszą być zróżnicowane, urozmaicone i gorące, poporcjowane, 8)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP oraz do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych(m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U.z 2006r. Nr 171 poz. 1125 ze zmian.). 9)Wykonawca dostarczający gotowe posiłki winien zapewnić: a) odpowiednią temperaturę w chwili dostawy, b) odpowiednie warunki higieniczno-sanitarne dostaw, 10)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu gotowe do spożycia posiłki na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności - transport posiłków powinien odbywać się w termosach - pojemnikach transportowych z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniającymi właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb żywienia zbiorowego. 11)Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu Regionalnego Centrum Profilaktyki Uzależnień dla Dzieci i Młodzieży wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt i ryzyko. 12)Miejsce do spożywania posiłków zapewnia Zamawiający. 13) Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę zaoferowaną w złożonej ofercie. 14) Rozliczenie nastąpi powykonawczo zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz w oparciu o ryczałtową cenę jednostkową zawartą w ofercie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 555240009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcpu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach